Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom hebben jullie geen tikkie?!😡

Dat is veel makkelijker, en voor mij als ondernemer kost dat echt een 10tje max per maand ofzo
Weet niet zeker, maar je hebt geen tikkie nodig om een betaalverzoek te doen. Het heet nu tikkie in de volksmond. Maar je kunt een betaalverzoek via WA versturen. Weet niet of dat ook kan via Belgische en NL banken.
 
Weet niet zeker, maar je hebt geen tikkie nodig om een betaalverzoek te doen. Het heet nu tikkie in de volksmond. Maar je kunt een betaalverzoek via WA versturen. Weet niet of dat ook kan via Belgische en NL banken.
Ik kan via mijn privérekening wel een verzoek versturen, maar met mijn zakelijke rekening niet.

Denk dat het aan mijn pakket ligt. Ik heb de ene goedkoopste🙈
 
Niet nodig, als je googled, dan krijg je het antwoord.

Je kan een betaalverzoek doen (Een tikkie dus) via WA maar een Belgisch mobiel nummer
 
Ik kan via mijn privérekening wel een verzoek versturen, maar met mijn zakelijke rekening niet.

Denk dat het aan mijn pakket ligt. Ik heb de ene goedkoopste🙈
Je kan ook je zakelijk nummer meedelen zodat wij Belgen dat kunnen overschrijven zelfs het volledige bedrag. Moeten we niet alles cash meebrengen. Doe dat nog met dames hoor
 
Maar dan heb je haar privégegevens nodig
Niet van haar zakelijke rekeningnummer kan je perfect een andere naam opzetten en klanten die zetten er iets onder zoals coaching komt dat helemaal goed
Ach hoeveel belgen zouden naar midden Nederland gaan voor een seksdate🤣

Denk dat dit probleem niet zo vaak voorkomt
Ik heb nu geen dame meer in Nederland bezocht sinds Layla gestopt is maar ik kwam regelmatig naar Den Haag. Had daar een vaste dame die ik regelmatig bezocht. Maar ja wij hebben ook vele topper hier in België waarvoor ze van uit Nederland naar hierheen komen
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan