Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Thanks voor je verdediging!😊

Alleen ik vind het wel van de zotte dat ik moet bewijzen dat mijn bips ook echt die man mij is. Er is niks bewerkt aan die foto😅
Nee joh. Je hoeft helemaal niets te bewijzen aan hem.
Zal wel een drooggeiler zijn die het trouwens wel mooi voor elkaar heeft gekregen dat jij extra foto's post.
 
Oke ik ga bewijzen dat ik het echt ben. Ookal is dat totaal niet nodig, maar let ff op de bank.

Zelfde bank, dus ook dezelfde dame oke danku😝

Kan jij dan ff voor cameraman spelen🤣
Thanks voor je verdediging!😊

Alleen ik vind het wel van de zotte dat ik moet bewijzen dat mijn bips ook echt die man mij is. Er is niks bewerkt aan die foto😅
Ik geloof nog steeds niet dat jij het bent. Heb je niet nog meer foto's? 😜
 
Ik vergelijk het met mijn eigen werk.

Als ik een tegenslag heb, doordat ik een fout maak, of niet mijn zin krijg, of dat er een domme discussie ontstaat. Kan ik toch ook niet stoppen en weglopen. Je leert om over de teleurstelling heen te stappen en door te gaan.
Weet je ...

Het verschilt nogal per baan in hoeverre je weg kan komen met een mindere dag. Ik heb in mijn werk ook wel eens kutdagen, ja dan werk ik door maar weet ik heus wel dat ik dan eventjes minder productief ben. Dat is natuurlijk jammer, maar de boel draait meestal wel door, of ik compenseer het een andere keer, even goede vrienden.

Als een DvP een keertje door omstandigheden minder presteert, is dat gewoon klote naar een klant toe. De klanten die dag betalen ook gewoon de hoofdprijs (want ja, ook goedkopere vormen van prostitutie zijn nog altijd een dure hobby). Als je weet dat je die dag niet meer kan presteren, en helemaal als je verder ook geen afspraken heb staan, begrijp ik het best als je dan gewoon lekker naar huis gaat.
 
Je kunt via de drie verticale puntjes media toevoegen, maar weet niet of dat dan ook filmpjes zijn. Maar besef wat je wel/niet wilt plaatsen. Laat je niet pushen.
 
Je kunt via de drie verticale puntjes media toevoegen, maar weet niet of dat dan ook filmpjes zijn. Maar besef wat je wel/niet wilt plaatsen. Laat je niet pushen.
Oh ik dacht gooi het 10 min online en de rest heeft pech. Hij staat ook al ergens anders online, maar daar moet je een betaald account hebben.

Maar ik denk dat de Admin geen filmpjes heeft gedaan, omdat mannen anders misschien filmpjes gaan delen hoe ze zich aftrekken🤣
 
Maar ik denk dat de Admin geen filmpjes heeft gedaan, omdat mannen anders misschien filmpjes gaan delen hoe ze zich aftrekken🤣
Brrrr.:sick:
Oh ik dacht gooi het 10 min online en de rest heeft pech. Hij staat ook al ergens anders online, maar daar moet je een betaald account hebben.

Maar ik denk dat de Admin geen filmpjes heeft gedaan, omdat mannen anders misschien filmpjes gaan delen hoe ze zich aftrekken🤣
Wat jij wil!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan