Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het kon ook een dvp geweest zijn. 😉

IK ? Want k ben nie mee
Dan alsnog zou ik hem niet als klant willen als ik andere opties heb. Ik neuk toch ook niet mijn klanten met een strap-on?

Mannen moeten is goed nadenken wie ze bezoeken, want niet elke sekswerker staat overal voor open als je maar betaald. Ga dan naar een kinkygirl of een dame die ook vrouwen als klant accepteert.

Ik wil gewoon normale hetero mannen die zelf niet geneukt willen worden. Zo moeilijk is dat toch niet?😊
 
Nee, ik bedoel dat op heterdaad betrappen een manier is om te zien of een man in z'n reet geneukt is. Het is meestal niet zo dat ze afdrukken achterlaten of zo.
Idd het is niet dat er op een man zijn kont staat. Luc was hier en thomas, als ook laura. 😅
Dan alsnog zou ik hem niet als klant willen als ik andere opties heb. Ik neuk toch ook niet mijn klanten met een strap-on?

Mannen moeten is goed nadenken wie ze bezoeken, want niet elke sekswerker staat overal voor open als je maar betaald. Ga dan naar een kinkygirl of een dame die ook vrouwen als klant accepteert.

Ik wil gewoon normale hetero mannen die zelf niet geneukt willen worden. Zo moeilijk is dat toch niet?😊
Dat is waar je moet kijken naar welke dame je gaat. Maar ik ben toch niet gay of bi omdat ik een vrouw mij laat een prostaat massage geven?
 
Laatst bewerkt:
Dan alsnog zou ik hem niet als klant willen als ik andere opties heb. Ik neuk toch ook niet mijn klanten met een strap-on?

Mannen moeten is goed nadenken wie ze bezoeken, want niet elke sekswerker staat overal voor open als je maar betaald. Ga dan naar een kinkygirl of een dame die ook vrouwen als klant accepteert.

Ik wil gewoon normale hetero mannen die zelf niet geneukt willen worden. Zo moeilijk is dat toch niet?😊
Nou ja ik doe verschillende dingen met verschillende vrouwen. Ik heb dus wel eens een prostaatmassage gehad van een dame die dat aanbiedt. En als ik dan een maand later kom bij een dame die dat niet doet ga ik echt niet van te voren met haar doornemen dat ik een maand daarvoor een prostaatmassage heb gehad.
 
Nou ja ik doe verschillende dingen met verschillende vrouwen. Ik heb dus wel eens een prostaatmassage gehad van een dame die dat aanbiedt. En als ik dan een maand later kom bij een dame die dat niet doet ga ik echt niet van te voren met haar doornemen dat ik een maand daarvoor een prostaatmassage heb gehad.
Als dvp en klant doe je in vrijetijd wat je wil.
 
  • Leuk
Waarderingen: Roba
Dat is waar je moet kijken naar welke dame je gaat. Maar ik ben toch niet gay of bi omdat ik een vrouw mij laat een prostaat massage geven?
Nee maar ik wordt wel spuug ziek van die vragen of ik iemands reet wil likken of vingeren. Nee dat is een specifieke service, dus boek mij dan niet
 
  • Leuk
Waarderingen: B200
Nee maar ik wordt wel spuug ziek van die vragen of ik iemands reet wil likken of vingeren. Nee dat is een specifieke service, dus boek mij dan niet
Vragen staat vrij toch? En ze dan alsnog komen is dat hun eigen keuze.

Ik doe het ook niet. Zelfde met zoenen, ik zoen standaard nooit en halve wegen zijn ze dan ineens teleurgesteld. Hebt dan 2 keuzes: date afmaken met de mogelijkheden die er zijn of aankleden en vertrekken, heel simpel
 
Vragen staat vrij toch? En ze dan alsnog komen is dat hun eigen keuze.

Ik doe het ook niet. Zelfde met zoenen, ik zoen standaard nooit en halve wegen zijn ze dan ineens teleurgesteld. Hebt dan 2 keuzes: date afmaken met de mogelijkheden die er zijn of aankleden en vertrekken, heel simpel
Ja vooraf wel, maar dat tussendoor vragen ben ik niet oke mee. Als ze het vooraf vragen dan blokkeer ik ze gewoon, en is alles prima.
 
Nee maar ik wordt wel spuug ziek van die vragen of ik iemands reet wil likken of vingeren. Nee dat is een specifieke service, dus boek mij dan niet
Dat is ook begrijpbaar het staat vast ook niet tussen je mogelijkheden. Dan moeten ze het ook niet vragen.

Bij een spontane raam bezoek ofz waar je geen add gezien hebt kan je maar vragen.

Ik had verstaan dat jij vind. Als je je als man laat peggen of een prostaat massage geven door een vrouw. Dat je dan niet meer hetero bent.

😅
 
Er zijn altijd wel bi klanten die jou willen bezoeken en dat ook gewoon doen, ook met de wetenschap dat jij ze niet wilt als klant. Beetje hetzelfde als dat je destijds geen klanten van GR wilde. Dan zeggen ze het gewoon niet. Uiteindelijk gaan de meeste wandelaars toch voor eigen genot😉
Ik had verstaan dat jij vind. Als je je als man laat peggen of een prostaat massage geven door een vrouw. Dat je dan niet meer hetero bent.

😅
Sterker nog als jij een dvp bezoekt die die diensten wel aanbiedt maar je maakt er geen gebruik van, ben je ook geen hetero! 😜
 
Blij om te lezen, niks ergers dan als een dame mijn gat ineens wil vingeren 🤮 mij niet bellen.
Het zal je verbazen hoeveel mannen dit wel willen, maar nee ieuw. Sommige hebben niet eens hun kontje netjes afgeveegd🤣🤢

En dan ook echt je hoofd steeds naar beneden drukken. Nee stoppen gaat niet gebeuren!!😡
Dat is ook begrijpbaar het staat vast ook niet tussen je mogelijkheden. Dan moeten ze het ook niet vragen.

Bij een spontane raam bezoek ofz waar je geen add gezien hebt kan je maar vragen.

Ik had verstaan dat jij vind. Als je je als man laat peggen of een prostaat massage geven door een vrouw. Dat je dan niet meer hetero bent.

😅
Gewoon niet vragen het is te ranzig voor woorden. Mannen spoelen nooit!!

En als je het dan vraagt bij het raam, niet pas als we begonnen zijn wat vele doen. Gewoon als je nog buiten staat.
 
Weleens gehad tijdens een gangbang dat een dame mij daar probeert te vingeren met haar lange nagels, ben snel opgestaan 😝 kan toch niet lekker voelen, brrrrrr....
 
Ik wel. Wel niet elke keer na een wc bezoek.

Maar zeker wel voor een bezoek naar een dame. Vindt dat niks meer dan normaal.
Bedoel je billen (anus) wassen, of een klysa?
Als je niks anaals doet, vind ik de laatste een beetje overdreven.
Anus was je elke douch beurt lijkt mij (doe ik).
 
Bedoel je billen (anus) wassen, of een klysa?
Als je niks anaals doet, vind ik de laatste een beetje overdreven.
Anus was je elke douch beurt lijkt mij (doe ik)
BIllen en anus wassen. Nee, we doen niks anaal, maar als je wordt gepijpt, en ballen worden gelikt, zit je maar 'n stukje vd anus af.

Het moet fris en fruitig zijn. 😋
 
BIllen en anus wassen. Nee, we doen niks anaal, maar als je wordt gepijpt, en ballen worden gelikt, zit je maar 'n stukje vd anus af.

Het moet fris en fruitig zijn. 😋
Als je van voor naar achteren veegt wordt het niet eens vies. Tenzij je continu aan de spetterpoep bent natuurlijk.
Uiteraard altijd volledig douchen voor een bezoek.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan