Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja gewoon 4 uur bezig zijn met een lampje vervangen. Dan schrijven ze het zo op, en mogen wij weer alles aanpassen zodat de opdrachtgever iets betaald.

Maar goed we mogen weer beginnen met alle rotzooi opruimen😂
Een buurvrouw had een tijdje terug zo'n grappenmaker.
Een klusjesman die ingehuurd was en iets na twee uur de deur al uitging en tegen haar zegt dat, als er naar gevraagd wordt, hij er tot vier uur geweest is.
 
Niet? :eek:

Gaat het sparen wel wat sneller als je niet/minder uitgeeft.
Maar werk je geen burnout met je twee banen.
Nou ja mijn ouders komen een beetje in geld problemen, omdat hij vader gedeeltelijk afgekeurd wordt en achteruit gaat in functie.

Dus ik wil die ton schuld die ik bij ze heb dit jaar aflossen. Dan ben ik ervan af, en hebben hun weer wat financiële vrijheid.
 
Nou ja mijn ouders komen een beetje in geld problemen, omdat hij vader gedeeltelijk afgekeurd wordt en achteruit gaat in functie.

Dus ik wil die ton schuld die ik bij ze heb dit jaar aflossen. Dan ben ik ervan af, en hebben hun weer wat financiële vrijheid.
Werk je op het zelfde bedrijf als je vader. ?
 
Nou ja mijn ouders komen een beetje in geld problemen, omdat hij vader gedeeltelijk afgekeurd wordt en achteruit gaat in functie.

Dus ik wil die ton schuld die ik bij ze heb dit jaar aflossen. Dan ben ik ervan af, en hebben hun weer wat financiële vrijheid.
Mooi gebaar!
 
Nou ja mijn ouders komen een beetje in geld problemen, omdat hij vader gedeeltelijk afgekeurd wordt en achteruit gaat in functie.

Dus ik wil die ton schuld die ik bij ze heb dit jaar aflossen. Dan ben ik ervan af, en hebben hun weer wat financiële vrijheid.
Oof, een ton in een jaar. Hoop centjes. Dubbel mijn opmerking 'werk je geen burnout'.
Wel een eerbiedig doel, goed bezig :).
 
Ik denk wel dat ik dit jaar niet op vakantie ga😊
Ik ga zo meteen mezelf aanbieden bij een camping om daar pakweg een maand te gaan werken.
Dan kost het me weinig, alleen brandstof en de tijd om daar te geraken en dan is het een soort van doe-vakantie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan