Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Tis me mijn topic wel, hoe kun je van een serieus onderwerp een grap maken.

Als ze gecremeerd wordt dan wordt de bukkake een enorme kleidrerboel.
 
Respect...ik verwijder het bericht ..grap was niet bedoeld voor ziekte..
Ik begreep de grap nog wel hoor. Excuses geaccepteerd.
No hart feelings. Je kan immers dingen niet weten.

Ik ga gewoon aan als de ziekte blaasontsteking genoemd wordt. Het is niet te onderschatten hoe ernstig dit is en welke gevolgen dit kan hebben. Je tip van doktersonline was niet zo verkeerd. Dit is in van de ziektes die een sluipmoordenaar kan zijn.

Nou en nu weer door,...
Oh oeps sorry ik zie het ook nu pas
Geen probleem,.. je kan niet alles lezen. En je reactie kwam gelijktijdig.

En weer door,...
 
Laatst bewerkt:
Zou wel uniek zijn begravenis met happy end, kun je nog mooi een deel van de begravenis mee financieren 😜
Als grafrede:
We herdenken Feline, haar bedrijf liep als een wind turbine.
Veel hoogtepunten in haar leven al was maar voor even.

Met werken onder een alias was ze het meest in haar sas.

Lieve Feline, je wordt gemist nog het meest op dit forum meer dan je wist

alle gekheid op een stokje, laten we hopen dat Lilly nog lang ons zal verblijden met haar aanwezigheid hier�
 
Als grafrede:
We herdenken Feline, haar bedrijf liep als een wind turbine.
Veel hoogtepunten in haar leven al was maar voor even.

Met werken onder een alias was ze het meest in haar sas.

Lieve Feline, je wordt gemist nog het meest op dit forum meer dan je wist

alle gekheid op een stokje, laten we hopen dat Lilly nog lang ons zal verblijden met haar aanwezigheid hier�
Volgens mij haal je grafredes en Sinterklaas gedichten door elkaar 🤣
 
Ja ja hij is op het randje. Maar moest er ineens aan denken dat ik deze een tijdje geleden tussen de whatsappongein gekregen had. Dacht moet kunnen. We zijn hier niet van suiker toch?
Maar laten we verder lekker fris aan de nieuwe week beginnen!
 
Ja ja hij is op het randje. Maar moest er ineens aan denken dat ik deze een tijdje geleden tussen de whatsappongein gekregen had. Dacht moet kunnen. We zijn hier niet van suiker toch?
Maar laten we verder lekker fris aan de nieuwe week beginnen!
Zeker .
Een warm welkom.
 
Maar ik heb net nog een leuke leuke man gehad die zich voor vrijdag heeft aangemeld. Vorige keer was hij er ook echt een schatje🥰
Ik vraag me af wat door de hoofden van de mannen gaat die hier meelezen/meeschrijven, je in het verleden hebben bezocht en waarover je niet op soortgelijke wijze de afspraak/de man hebt beschreven.

Zoals ene Johan C. wel eens zei: Elk voordeel heb zijn nadeel. :)
 
Ik vraag me af wat door de hoofden van de mannen gaat die hier meelezen/meeschrijven, je in het verleden hebben bezocht en waarover je niet op soortgelijke wijze de afspraak/de man hebt beschreven.

Zoals ene Johan C. wel eens zei: Elk voordeel heb zijn nadeel. :)
Nou ja de laatste tijd schrijf ik wel nog alleen positieve dingen, of grappige dingen wat niet perse wat negatiefs van de man is.

Let er nu wel een beetje op hoor, maar ik mag natuurlijk ook voorkeurs klantjes hebben toch?😇
 
Ik vraag me af wat door de hoofden van de mannen gaat die hier meelezen/meeschrijven, je in het verleden hebben bezocht en waarover je niet op soortgelijke wijze de afspraak/de man hebt beschreven.

Zoals ene Johan C. wel eens zei: Elk voordeel heb zijn nadeel. :)
Als je hier meeleest en beslist om Lily te bezoeken dan moet je op voorhand toch al weten dat er kans bestaat dat je hier iets over de date zal lezen.

Als je dat liever niet hebt dan bezoek je best Lily niet of laat je dat aan haar weten. Misschien dat ze daar dan rekening mee houd?
 
Nou ja de laatste tijd schrijf ik wel nog alleen positieve dingen, of grappige dingen wat niet perse wat negatiefs van de man is.

Let er nu wel een beetje op hoor, maar ik mag natuurlijk ook voorkeurs klantjes hebben toch?😇
Van mij mag je voorkeursklanten hebben. Als je "commercieel-handig" bent, geef je elke klant het gevoel dat hij voor jou "de koning" is. Je echte mening kun je dan voor je houden.
 
Van mij mag je voorkeursklanten hebben. Als je "commercieel-handig" bent, geef je elke klant het gevoel dat hij voor jou "de koning" is. Je echte mening kun je dan voor je houden.
Dus ik moet mij elke afspraak die ik heb hier een verhaaltje gaan lullen hoe geweldig hij wel niet was?😂

Volgens mij verleen ik gewoon prima service tijdens de afspraak, dus ik snap jou commentaar niet helemaal.
 
Als je hier meeleest en beslist om Lily te bezoeken dan moet je op voorhand toch al weten dat er kans bestaat dat je hier iets over de date zal lezen.

Als je dat liever niet hebt dan bezoek je best Lily niet of laat je dat aan haar weten. Misschien dat ze daar dan rekening mee houd?
Bernardus, ik ben het met je eens, maar niet elke klant is even sociaalvaardig en/of realiseert van te voren de consequenties van zijn daden. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan