Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaar dat ik ook om een reactie vroeg van de mannen die minder goed bedeeld uit een afspraak met jou zijn gekomen. ;)
Oh je bedoelt de mannen die mij afkraken in mijn recensie topic?

Tja geen idee zal wel aan hun liggen, want veel mannen zijn erg verbaast waar dat vandaan komt en ik krijg er zelfs vragen over🤷‍♀️😊
 
Dus ik moet mij elke afspraak die ik heb hier een verhaaltje gaan lullen hoe geweldig hij wel niet was?😂

Volgens mij verleen ik gewoon prima service tijdens de afspraak, dus ik snap jou commentaar niet helemaal.
Nee joh.
Doe dat zeker niet.
Spreken is zilver maar zwijgen is vaak goud.
 
Wordt wel heel saai hier als ik niet eens positieve verhalen mag delen😅

Ach dan gaan we maar weer over wat anders praten, zoals dat ik nog steeds de huisarts moet bellen alleen ik heb nu weer geen last
Gewoon de grappige/bijzondere/speciale dingen.
Ik ga trouwens vandaag naar Malta @Lilyxx. Korte vakantie.
Het stikt daar van de DVP's
 
Geen idee of dat de mannen zijn die jou afkraken in een recensie topic. Ik ken ze immers niet.

Wat ik je wilde zeggen is dat mannen zich snel aangesproken voelen als het gaat om hun gereedschap, maar ook als het gaat om hun sexuele prestaties. Vandaar dat je genoeg voorbeelden over beide onderwerpen hier op dit forum kunt vinden waarin sommige leden de loftrompet over zichzelf "blazen".

Als je als dvp sommige klanten prijst om de afspraak met hun (ik beperk me even niet tot de bedprestatie) dan kunnen de anderen zich wel eens teleurgesteld voelen.
 
Geen idee of dat de mannen zijn die jou afkraken in een recensie topic. Ik ken ze immers niet.

Wat ik je wilde zeggen is dat mannen zich snel aangesproken voelen als het gaat om hun gereedschap, maar ook als het gaat om hun sexuele prestaties. Vandaar dat je genoeg voorbeelden over beide onderwerpen hier op dit forum kunt vinden waarin sommige leden de loftrompet over zichzelf "blazen".

Als je als dvp sommige klanten prijst om de afspraak met hun (ik beperk me even niet tot de bedprestatie) dan kunnen de anderen zich wel eens teleurgesteld voelen.
Ik zeg gewoon dat ik hem een leuke man vind. Ik weet niet eens hoe hij kan neuken, want het was een gb dus tja wie wie was geen idee.

Hij was gewoon heel vriendelijk en grappig. Als iemand hierdoor op zijn teentjes getrapt is moet hij misschien eerst naar zichzelf kijken.

Je spreekt mij elke keer voor jou eigen problemen/onzekerheden aan, en je bent niet eens een klant van mij. Hou alsjeblieft op met dat.
 
Gemist als kiespijn toch?😛

Maar ik heb net nog een leuke leuke man gehad die zich voor vrijdag heeft aangemeld. Vorige keer was hij er ook echt een schatje🥰
Zie je dat het werkt!
Als je een beetje 'stuurt'...krijg je gewoon de klanten die je zelf leuk vind!
 
Dus ik moet mij elke afspraak die ik heb hier een verhaaltje gaan lullen hoe geweldig hij wel niet was?😂

Volgens mij verleen ik gewoon prima service tijdens de afspraak, dus ik snap jou commentaar niet helemaal.
Nee joh! En gezien het aantal afspraken dat jij hebt moet je hiervoor een secretaresse in dienst nemen.

"Wij" mannen moeten onszelf echt zeker niet als het beste jongetje van de klas zien. Als je een leuke date met Lily hebt gehad dan is dat toch voldoende? Ik heb echt niet de illusie dat ik de allerknapste man ben met wie ze ooit heeft afgesproken, met de allermooiste pik die ze ooit heeft gezien, en de allerbeste seks die ze nog niet eerder had meegemaakt. Als het "gewoon" een lekkere en gezellige date was is het toch voldoende?
 
Bovendien, stel dat Ik Lily iemand hier afkraakt, nou dan is het "Harry Potter" of "Kater", ik zeg maar wat, nou wat geeft dat?
Alle mannen hebben hier een alias alleen van Lily zelf weten we wie het is...
Daarom ik kan lullen wat ik wil, maar de mannen blijven toch volledig anoniem.

Maar goed van sommige mensen mag ik tegenwoordig niks meer.
 
Bovendien, stel dat Ik Lily iemand hier afkraakt, nou dan is het "Harry Potter" of "Kater", ik zeg maar wat, nou wat geeft dat?
Alle mannen hebben hier een alias alleen van Lily zelf weten we wie het is...

Dat geeft n hoop natuurlijk.

Maar de 🐈‍⬛ heb toch overal lekker schijt aan ......


Alleen krijgen bepaalde topics toch wel een plakkerig karakter af en toe .

Maar ook dat zal meer (potentiële) klanten afschrikken ben ik van mening .

Nu doet 🐈‍⬛ zijn persoonlijke mening er toch nooit toe , dus de cirkel is weer rond .



🐾🐾🐾🐾
Daarom ik kan lullen wat ik wil, maar de mannen blijven toch volledig anoniem.

Maar goed van sommige mensen mag ik tegenwoordig niks meer.


Je lijkt bijna de vrouwelijke versie van de 🐈‍⬛.


🤣🤣🤣
 
Geen idee of dat de mannen zijn die jou afkraken in een recensie topic. Ik ken ze immers niet.

Wat ik je wilde zeggen is dat mannen zich snel aangesproken voelen als het gaat om hun gereedschap, maar ook als het gaat om hun sexuele prestaties. Vandaar dat je genoeg voorbeelden over beide onderwerpen hier op dit forum kunt vinden waarin sommige leden de loftrompet over zichzelf "blazen".

Als je als dvp sommige klanten prijst om de afspraak met hun (ik beperk me even niet tot de bedprestatie) dan kunnen de anderen zich wel eens teleurgesteld voelen.
Ashampoo_Snap_maandag 18 maart 2024_12h35m29s_002_.jpg
 
Weetje waarom deze klant mij bij is gebleven? Omdat hij als enigste mee ging roken tijdens de pauze. Met de overige mannen heb ik eigenlijk niet tot amper gepraat, want het is een gb dus dat is hard werken.

Hij was gewoon heel vrolijk en spontaan. Plus hij zag er best goed uit, maar om eerlijk met jullie te zijn. De afgelopen dagen heb ik best wel hele knappe mannen als klant gehad. Alleen deze bezoeken eigenlijk amper een dvp. Ik ben vaak de eerste of tweede.

Ze komen naar mij omdat ik discreet ontvang, en mijn profiel hun aantrekt. Als ik in een privehuis zou zitten kwamen deze mannen nooit langs.

Ook heb ik wel nog is de standaard hoerenloper, en daar heb ik ook meestal een prima afspraak mee. Het maakt voor mij niet uit hoe iemand eruit ziet, maar het is wel mooi meegenomen.

en laatst had ik die giga pik. Ik hou daar van mag dat gewoon? Het is niet dat ik met tegenzin op een kleine ga zitten, maar goed af en toe een wat grote vind ik geweldig.

Wij dames hebben gewoon voorkeuren, en naar mijn mening is dat niet erg als je de rest ook gewoon heeft waarvoor ze betalen, en wie weet soms wat extra's
 
Weetje waarom deze klant mij bij is gebleven? Omdat hij als enigste mee ging roken tijdens de pauze. Met de overige mannen heb ik eigenlijk niet tot amper gepraat, want het is een gb dus dat is hard werken.

Hij was gewoon heel vrolijk en spontaan. Plus hij zag er best goed uit, maar om eerlijk met jullie te zijn. De afgelopen dagen heb ik best wel hele knappe mannen als klant gehad. Alleen deze bezoeken eigenlijk amper een dvp. Ik ben vaak de eerste of tweede.

Ze komen naar mij omdat ik discreet ontvang, en mijn profiel hun aantrekt. Als ik in een privehuis zou zitten kwamen deze mannen nooit langs.

Ook heb ik wel nog is de standaard hoerenloper, en daar heb ik ook meestal een prima afspraak mee. Het maakt voor mij niet uit hoe iemand eruit ziet, maar het is wel mooi meegenomen.

en laatst had ik die giga pik. Ik hou daar van mag dat gewoon? Het is niet dat ik met tegenzin op een kleine ga zitten, maar goed af en toe een wat grote vind ik geweldig.

Wij dames hebben gewoon voorkeuren, en naar mijn mening is dat niet erg als je de rest ook gewoon heeft waarvoor ze betalen, en wie weet soms wat extra's
Gewoon doen wat je zelf leuk vind!
Geef je ook vanzelf de beste service! Simpel toch?
 
Als je door Lilyxx niet als schatje wordt bestempeld heb je iets om aan te werken.
Verder gewoon zo doorgaan lilyxx, ik vind je een heerlijk open boek.

Ik snap harry potter verder ook wel, de persoon.
Hij ziet het vanuit een commercieel oogpunt waar elke klant koning is en je alles op alles moet zetten om hem/haar blij te maken en geen verschil te maken.

Maar een Cassiere gaat niet met iedereen naar bed, daar zit dus het verschil.
 
Als je door Lilyxx niet als schatje wordt bestempeld heb je iets om aan te werken.
Verder gewoon zo doorgaan lilyxx, ik vind je een heerlijk open boek.

Ik snap harry potter verder ook wel, de persoon.
Hij ziet het vanuit een commercieel oogpunt waar elke klant koning is en je alles op alles moet zetten om hem/haar blij te maken en geen verschil te maken.

Maar een Cassiere gaat niet met iedereen naar bed, daar zit dus het verschil.
Sekswerk is gewoon een vak apart. Bij de ene doe je iets wel en bij de ander niet + soms heb je wat extra tijd over en kan de man daar gebruik van maken. Alleen vanavond heb ik bijvoorbeeld weer twee afspraken strak achter elkaar. Ja dan kan het weer niet.

Ach mensen kunnen wat van mijn werkwijze vinden, maar zolang ik voldoende afspraken heb maakt mij dat niet zo veel uit.😊
 
Sekswerk is gewoon een vak apart. Bij de ene doe je iets wel en bij de ander niet + soms heb je wat extra tijd over en kan de man daar gebruik van maken. Alleen vanavond heb ik bijvoorbeeld weer twee afspraken strak achter elkaar. Ja dan kan het weer niet.

Ach mensen kunnen wat van mijn werkwijze vinden, maar zolang ik voldoende afspraken heb maakt mij dat niet zo veel uit.😊
Nu... ongeveer het ergste wat je kan overkomen in elke service... is overkomen als 13 in een dozijn... Dat gebeurt met jou al vast niet! Jij valt op!
 
@HarryPotter als mannen niet tegen een klein beetje kritiek kunnen zitten ze hier verkeerd, zowel in het topic van Lily als gr in het algemeen. Wij schrijven tenslotte ook volledig anoniem over de dames met kritiek op van alles. Lily raakt hooguit een klant kwijt door wat ze hier over hem meld, beide vinden wel weer een nieuwe klant/dvp😉
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan