Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Same 🤭❤️

Leek me logischer dat hij een afspraakje met jou zou boeken😅
En wij lijken qua uiterlijk niet op elkaar 🤔😂

Ik denk dat het een grap is. Ik ging al over de zeik lol.
Ach het is ook bijna 1 April😜

Maar nee hij zal denk ik ook nooit een afspraakje met mij maken hoor.

Oh en ps. @DePastoor ik heb het al vaker aangekaart, maar als je een trio met mij wil moet je echt heel diep in de buidel tasten. Ik voel mij daar gewoon niet fijn bij. Sommige dames hebben dat😊
 
Toch is het zo.
Ik had de standaard date gedaan van 110 € voor drie kwartier en het was helemaal prima.
Service van de miss is erg goed.
En 10 € op de wastafel laten liggen. Het was op dinsdag 5 maart jongstleden. Binnenloop klantje.
Naar Lily ach je weet maar nooit.
Kans is groter dan nul he.
 
Toch is het zo.
Ik had de standaard date gedaan van 110 € voor drie kwartier en het was helemaal prima.
Service van de miss is erg goed.
En 10 € op de wastafel laten liggen. Het was op dinsdag 5 maart jongstleden. Binnenloop klantje.
Naar Lily ach je weet maar nooit.
Kans is groter dan nul he.
Oh dat weet ik wel.
Maar je hebt nooit gezegd dat Nachtjager was 😅
Ik heb later in mijn draadje iets gezegd over heren die zich later bekend maken.
Meerdere PBS erna gehad lol.
Maar dat ging niet over jou.

Je kan mijn standpunt wellicht ook begrijpen dat we online nou niet bepaald een klik hebben en je vrij veroordelend over en met mij sprak.
Is logisch dat ik op voorhand dan zeg: Nee ik wil niet met je vrijen..
Maar zoiets heb ik op de date niet gezegd. Dat zeg ik wel vaker hier online.
Een keuze hebben is een groot goed.

Mocht ik een ander gezicht hebben getrokken was dat omdat ik dan ga nadenken wie je bent op gr. Ook vrij logisch 😅

Fredje bv zei destijds dat hij mij zou opzoeken. Dat wilde ik niet, hij was heel grof. Ik heb daar gewoon last van gehad..

Maar ja. Bedankt dat je t alsnog opheldert en je mag jezelf best meer complimenten geven over je uiterlijk! ❤️‍🩹😘
 
Als je een DVP bezoekt komt deze site of vroeger hookerrs ter sprake. De 1 is er blij mee en de ander niet. Ik zeg dan dat ik wel een account heb, maar niet welke.

Vele DVP hebben al een vooroordeel over websites als deze. En hoe kan ik, vrij anoniem, een recensie schrijven zonder dat je aangevallen wordt.
 
Als je een DVP bezoekt komt deze site of vroeger hookerrs ter sprake. De 1 is er blij mee en de ander niet. Ik zeg dan dat ik wel een account heb, maar niet welke.

Vele DVP hebben al een vooroordeel over websites als deze. En hoe kan ik, vrij anoniem, een recensie schrijven zonder dat je aangevallen wordt.
Nou ja als je mij "kent" van hier kan ik geen vooroordeel hebben haha
Recensies hoef ik niet per se. Heb er ooit 1x om gevraagd omdat ik wilde weten of hij het ook zo fijn vond 😅
Maar daarna dacht ik tsja kan ook om mij te pleasen zijn. Maar hij is vaste geworden, dus zat wel goed.

Dvps die hier acrief zijn, zijn ook meubilair he. We zijn toch een ons kent ons dorpje inmiddels 😅

Ben weer weg uit je topic mop @Lilyxx

Weltrusten voor straks meid 😘
Tip voor dagen met veel klantjes: magnesium voor t slapen. Ontspant de spieren😊
 
@Miss Tiffany, ik Ken je niet en heb je nooit bezocht, voor mij is Rotterdam niet de regio waar ik kom.

Mijn reactie ging over het algemeen. Ik ben hier anoniem, en wil dat graag zo houden. Als ik dan een recensie schrijf, dan wil ik vermeiden dat het op een discussie met de DVP uitloopt. En evt niet meer welkom ben.
 
@Miss Tiffany, ik Ken je niet en heb je nooit bezocht, voor mij is Rotterdam niet de regio waar ik kom.
Nee dat begreep ik, ik reageerde ook in t algemeen. Dat dames van hier toch niet je snel zullen afschieten lijkt mij.
Omdat het ons kent ons is.
Mijn reactie ging over het algemeen. Ik ben hier anoniem, en wil dat graag zo houden. Als ik dan een recensie schrijf, dan wil ik vermeiden dat het op een discussie met de DVP uitloopt. En evt niet meer welkom ben.
Ook begrijpelijk.

Nu ben ik echt weg👍🏼
 
Nou ja als je mij "kent" van hier kan ik geen vooroordeel hebben haha
Recensies hoef ik niet per se. Heb er ooit 1x om gevraagd omdat ik wilde weten of hij het ook zo fijn vond 😅
Maar daarna dacht ik tsja kan ook om mij te pleasen zijn. Maar hij is vaste geworden, dus zat wel goed.

Dvps die hier acrief zijn, zijn ook meubilair he. We zijn toch een ons kent ons dorpje inmiddels 😅

Ben weer weg uit je topic mop @Lilyxx

Weltrusten voor straks meid 😘
Tip voor dagen met veel klantjes: magnesium voor t slapen. Ontspant de spieren😊
Thanks voor de tip meid! En weet dat je hier altijd welkom bent😊

Ik ga er ook vandoor. Snel nog even de wasmachine aan zetten, en alle handdoeken wassen. Slaap zacht allemaal😘

Door mijn laatste klant ben ik er trouwens achter gekomen dat ik een litteken op mijn rug heb. Echt vreemd🤔
 

Bijlagen

  • IMG_2076.jpeg
    IMG_2076.jpeg
    138,5 KB · Weergaven: 107

Daar is een topic over!
 
Het gaat mij niet om de zeik,,maar om het zeiken...man man waar gaat dit over..als iedereen nou ff meld hoelaat ie wakker was en waarom,dan hebben we dat ook weer gehad...en vergeet morgen de zomertijd niet...tjonge tjonge
Goed dat je het zegt! Ik ga zo gelijk ff mijn klok verzetten😊
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan