Daten met een sekswerker? Hier hoe een betere partner te zijn

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Denk dat het heel lastig blijft. Je hebt er natuurlijk ook nog eens tig variaties in. Die andere heeeeeele bekende dame hier had laatst een verhaal dat d'r man een klant ging op halen en weer terugbrengen. Dat vond ik nou weer heel apart/awkward. Maar als het zo werkt, waarom niet.
Het begint denk ik al van waar ken je elkaar van. Heb je elkaar het tijdens het werk leren kennen of weet hij helemaal niet dat je dit werk doet? Welke variatie zal het meeste kans van slagen hebben denken jullie? En dan moet je elkaar vrij kunnen laten en vertrouwen. Dat is makkelijker zo geschreven of gezegd dan in de praktijk denk ik hoor. Zijn helaas echt uitzonderingen waarschijnlijk.
 
Die uitzonderingen zijn er omdat er nog een dikke taboe ligt op verschillende dingen:
Jezelf mogen zijn.
Jezelf durven zijn.
Elkaar accepteren zoals je bent en dat zien als liefde.
Sekswerk bezien als een echte baan.
Zelfverzekerd mogen zijn.
Elkaar vertrouwen op het woord.
Eerlijk mogen en durven zijn al is die soms lelijk.
En bovenal jezelf accepteren zoals je bent.

We denken dat het alleen om die paar piemels gaat in de gleuf van je aanstaande of bestaande partner, maar het gaat hoofdzakelijk erom dat je onzeker wordt over jezelf. Vind ze die ander misschien leuker? Geef ik hem/haar genoeg op seksueel en emotioneel vlak?

Alsook jezelf niet accepteren: Hoe kan het dat ik verliefd ben op een sekswerker die ook intiem is met anderen?

Eigenlijk komt het allemaal uit de bron van onzekerheid over jezelf. Maar die zelfverzekerdheid moet je in de basis bij jezelf zoeken en niet in een ander..
Als die ander weggaat? Wat dan?
Je moet het altijd uit jezelf halen

Al mijn klanten nu ik niet meer ah daten ben
 
Laatst bewerkt:
zolang je geld met je lichaam verdient blijf je gewoon een dvp.
Nog steeds zijn veel mensen met een betaalde baan lichamelijk aanwezig op de werkvloer. Dit is op diverse plekken al gesignaleerd de laatste tijd. Je kunt het in bepaalde kantoorgebouwen zien achter de ramen, men zit dan, fysiek zeg maar, achter een computer en door middel van motoriek verdient men de kost. Ook in de Jumbo nam ik laatst enkele jongeren waar die vakken vulden waarbij eveneens hun lichaam werd gebruikt. Volgens jou is bijna iedereen dvp dus.
:ROFLMAO:
 
Zolang der voor een paar centen een lul in je kut gaat ben en blijf je een dvp. In Jip en Janneke taal uitgelegd. Laan we het nou niet mooier maken als dat het is.
Zo schattig! Als men eenmaal doorheeft wat er voor gevoelsmens schuil gaat achter je schuttingtaal is het ineens erg grappig en ontroerend.
Het is voor een man als jij ook niet gemakkelijk als je hunkert naar aandacht en liefde van een medewandelaar terwijl die medewandelaar steeds complimentjes en aandacht geeft aan een dvp.
Dól word je ervan.
:love:
 
Zo schattig! Als men eenmaal doorheeft wat er voor gevoelsmens schuil gaat achter je schuttingtaal is het ineens erg grappig en ontroerend.
Het is voor een man als jij ook niet gemakkelijk als je hunkert naar aandacht en liefde van een medewandelaar terwijl die medewandelaar steeds complimentjes en aandacht geeft aan een dvp.
Dól word je ervan.
:love:
Zie jouw reacties als dommigheid. Beetje dom ook dat je aannemes over mij doet terwijl je me niet kent.
 
Sekswerker en hoe een betere partner te zijn is niet moeilijk hoor. Ik ken aardig wat DVP dames en ga er ook vriendschappelijk mee om. En velen hebben aangegeven dat ik geschikt relatiemateriaal bent in gesprekken die je dan voert komt dat ook allemaal ter sprake. Maar ze weten ook dat er een vriendin is met wie ik samenwoon. Als dit niet was dan had ik met gemak in een relatie kunnen zitten met een DVP dame. Het gaat erom wat je wel hebt of beter gezegd niet hebt wat gaat werken in zo relatie. Maar er is wel een soort 10 gouden regel.

>> Baan >> Als kerel moet je begrijpen dat een DVP onregelmatige tijden werkt. Die kan niet elke dag om klokslag
17:00 uur thuis zijn. Dus als man moet je flexibel wezen. Hoe ik vriendschappelijk met DVP dames afspreek is puur omdat ik weet dat hen ook niet altijd kunnen maar doordat we verschillende banen hebben hen als DVP en ik als eigenaar en DGA van een bedrijf werkt dat uitstekend. Wat kan dat kan... en wat niet, nou jammer dan. Maar er is wel begrip en respect naar elkaars job.

>> Vertrouwen >> Door vertrouwen te hebben met de meiden zit je op gelijke hoogte. Hierdoor weet ik vaak meer dan hun eigen omgeving, dat is zo gegroeid. De vertrouwensband in vriendschap met een DVP. Ik ben geen kerel meer als ik met hun praat maar ze zien mij als ''wijf'' hiermee ga je in de diepere modus van wat hun als vrouw bezig houd en wat juist niet. En echt dat zijn hele gezellige gesprekken. Moet je als vent willen en je voor inspannen.

>> Jaloezie >> Ik ben totaal niet jaloers aangelegd. Dat maakt het dat ik alles te horen krijgt. En voor de DVP dames met wie ik vriendschappelijke banden onderhoud geen belemmering is om dingen te vertellen. Als vent moet je ervan houden wanneer je te horen krijgt dat je partner uit elkaar is getrokken door een neger met Big-size formaat op de kamer. Voor haar gewoon werk. En wellicht vond ze het ook wel lekker. Bij een vent kan zijn ego algauw zijn gekrenkt wanneer ze dit thuis verteld.

>> Geld >> Ook niet onbelangrijk, als vent moet je er ook tegen kunnen dat je partner meer verdient dan jij. Beetje leuke meid in een club verdient per maand €10.000-, euro. Ik heb die ongein niet en zit op juiste hoogte met de dames. Financieel zit ik hoger, maar goed dat doet niet ter zake. Afijn daar moet je tegen kunnen als je met een DVP in relatie bent. Eigen broek ophouden.

>> Intiem >> Je moet er ook tegen kunnen als vent dat je partner gesekst word door andere mannen. Mij boeit het niet, komt ook omdat ik niet jaloers bent. DVP dames met wie ik vriendschappelijk omgaat is best mogelijk dat we na een etentje op vriendschappelijke basis seks hebben.

>> Vrije tijd >> Zorg ervoor dat je als vent een eigen leven hebt. Niet je partner steeds appen. Ook niet als ze in de club werkt. Ik app alleen op reactie van die meiden. Of ik vraag spontaan eens iets. Maar ben geen type geit wat elke dag en elke 5 min berichten stuurt.

>> Cadeaus >> Als vent moet je accepteren dat je partner cadeaus kan krijgen. Ik geef die meiden leuke en bruikbare dingen waar ze wat aan hebben. Gewoon spontaniteit. Andersom doen zij dit bij mij ook.

>> Verpissen >> Als vent hoef je geen dure bak te rijden. Meeste meiden gaan met de trein, tram, of metro. DVP meiden waar ik vriendschappelijk mee omgaat en geen auto hebben breng ik naar een leuke avond wel thuis.

>> Huishouden >> Wanneer je met een DVP in relatie bent als vent, doe dan ook wat in het huishouden. Wasmachine, droger, stofzuigen, iets kunnen strijken, klusjes in huis, boodschappen doen etc. Voor mij gesneden koek, doe dit ook in huis voor mijn eigen vriendin, zelfs 3x per week koken. Best handig als je in relatie bent met een DVP als vent, of denk je dat zij nog alles gaat doen wanneer ze een dagje vrij heeft?

>> Vakanties >> Deze doet er eigenlijk niet toe.. maar wel leuk om te benoemen. Door de vriendschappelijke banden met DVP dames is al vaak voorgekomen dat ik er ook mee kort op vakantie ging. Vaak viel dit ook wel te combineren met een zakelijk tripje. En ook wel wanneer de dame zelf vrij was. Ook kwam voor dat ze een vriendin meenamen. Gewoon leuke en relaxte tijd in zonnetje op Mauritius bijvoorbeeld. Bora Bora is ook voorgekomen. Eveneens als Ibiza.
 
grappig dat iedereen het allemaal zo goed weet hier. Hele handleidingen worden uitgeschreven en de een schreeuwt nog harder dan de ander dat het wel/niet kan en hoe het wel/niet moet. Ik heb het idee dat de mensen die het hardst blèren er zelf de minste ervaring mee hebben en ik denk dat net als "gewone" relaties, relaties met een dvp verschillen van elkaar. Geen twee relaties zijn hetzelfde. Ieder stel vult het zelf in en voor ieder stel werkt iets anders.
 
grappig dat iedereen het allemaal zo goed weet hier. Hele handleidingen worden uitgeschreven en de een schreeuwt nog harder dan de ander dat het wel/niet kan en hoe het wel/niet moet. Ik heb het idee dat de mensen die het hardst blèren er zelf de minste ervaring mee hebben en ik denk dat net als "gewone" relaties, relaties met een dvp verschillen van elkaar. Geen twee relaties zijn hetzelfde. Ieder stel vult het zelf in en voor ieder stel werkt iets anders.
Grappig is het zeker. Of iedereen het weet betwijfel ik ook. Niemand hoeft te schreeuwen, en hele handleidingen zijn niet nodig. De meeste mannen kunnen niet in relatie met een DVP. En de reden is simpel.

- Onregelmatige tijden van een dame dat ze werkt, ook al zijn het maar 3 dagen per week of zoiets.
- Vertrouwen is ook een punt, veel kerels raken bij het minste of geringste al achterdochtig.
- Jaloezie, veel kerels gaan kapot aan jaloezie in alle vormen.
- Geld, Je zal als vent flink de zeilen moeten bijzetten wanneer je partner 10k per maand binnen brengt en jij als
vent bijvoorbeeld een kantoor baan hebt met bijv. 3k in de maand. Zo vent loopt een minderwaardigheid
complex op omdat die weet en denkt dat die niet volwaardig is en dus niet voldoet.
- Intiem, Seks kan ook bij een vent tussen de oren gaan zitten in een relatie met een DVP. Hoe vaak je ook
bevestigd als dame dat je het fijn hebt tussen de lakens privé, bij een vent werkt het echt door in het hoofd of
dat je er echt van geniet, of tijdens de vrijpartij met hem nog even terugdacht aan bijv. de neger met zijn
21 cm die je als DVP de avond ervoor nog als klant had.

Daarom als DVP is verdomde moeilijk om relatie te hebben. En als vent moet je goed in je schoenen staan. Meiden staan er heus wel voor open, maar wel voor een persoon die hun hierin begrijpt en steunt. Als ze die vinden is het 9/10 keer een blijvertje. Ik hoor ook vaak van die meiden als ze een ''probeer'' relatie hebben op het moment dat ze dan kijken of het lukt. Maar vaak gaat het dan toch fout. Zo man is dan onzeker gaat zitten appen als ''hoe laat ben je thuis?'' of ''Moet ik je komen ophalen'' of stuurt de god ganse dag appjes van ''Gaat alles goed?'' die meiden zijn dat naar een paar weekjes al heel gauw beu geworden.

Ik ken ook een DVP dame waar ik vriendschappelijk mee omgaat. Voor de rest hartstikke leuke gezellige en bloedmooie meid. Maar die wil gewoon dat je als vent ballen toont en op momenten dat het ertoe doet streng voor haar is. Ze geeft ook zelf aan dat ze die aanpak nodig heeft, die walst anders niet alleen qua looks maar ook verbaal over iedere vent heen. Die wil zoals ze zelf zegt tegengas.. en dat je als vent ook nee zegt wanneer het nee is. Daar moet je geen softy naast zetten dat gaat niet werken in een relatie.
 
de een schreeuwt nog harder dan de ander
Ik ervaar soms schreeuwen vanaf de zijlijn maar dat heb je altijd, van die lui.
Ik heb het idee dat de mensen die het hardst blèren
Dat blèren heb ik nog niet meegemaakt.

Wel vind ik het fijn dat sommigen de moeite nemen om vanuit hun eigen ervaring wat beginselen te delen die voor henzelf een goede leidraad zijn gebleken.

Iedereen is weer ietsje anders, dat ben ik met je eens.
 
Ik lees hier graag mee om de verschillende meningen te weten van de mannen, altijd super interessant om het vanuit verschillende hoeken te bekijken. En dit is dan ook een topic die me wel aanspreekt om op te reageren.

Maar hierbij enkele nuances.

1) De meeste mannen hier op het forum hebben geen ervaring met een echte langdurige relatie met een actieve sekswerker dus kunnen ze niet echt spreken uit ervaring, enkel hypothetisch.

2) Meeste dames die ik ken met een vaste relatie hebben wel degelijk een goed gefundeerde sterke relatie die gebaseerd is op wederzijds vertrouwen en eerlijkheid. Dus het kan zeker, een goede relatie met een DVP.

3) Wij doen het dan wel als 'job' maar zijn er ook eerlijk over tgo de partner ivm seks hebben met andere mannen.
Ik zou toch eens willen weten hoeveel van de zogenaamde brave huisvrouwtjes stiekem wippen met de buurman of met de beste vriend van hun man.
Denk dat we nogal zouden verschieten.
Ik vind het zeker geen taboe als een gehuwde man vreemd gaat maar denk nooit dat je alleen bent, of de slimste thuis bent, wat jij kan, kan je vrouw evengoed.
En persoonlijk vind ik dan open communicatie in een bepaalde (betaalde) context nog altijd eerlijker.
Maar dat is mijn specifieke mening die in de maatschappij nog steeds niet veel aangang krijgt.

Ik had dan ook liever dat mijn partner een date had met een DVP omdat ik dan weet in welke context dit valt. Seks kan leuk, geil zijn maar na de date scheiden de wegen. Als je het zoekt in de vriendkring is de grens alweer wat dunner.

4) Héél veel mannen hebben mij al toegegeven, moesten ze een vrouw zijn dat ze zeker ook zouden kiezen voor de job als DVP.
Zou dit voor diegene dan ook een goede relatie in de weg staan?
Zelf heb ik er nooit problemen van ondervonden. Iemand die niet overweg kan met mij, die bewust hiervoor kies, die gaat dan beter een relatie aan met een dame die dit werk niet doet maar waarvan je ook niet 100% zeker weet of je wel de enige bent waarmee ze seks heeft.

In dat opzicht is een relatie met een DVP toch nog zo geen slecht idee?

Liever de harde waarheid dan de zoete leugen.
Waarmee ik niet wil stellen dat alle niet-DVP dames bedriegers zijn 😅
Maar met het monogame stelsel moet je bij mij toch niet afkomen en dat slaat niet enkel op de mannen.

Mijn partner die wist bv dat seks met 1 man geen optie was voor mij en dan vond hij de gedachte toch prettiger als ik er me liet voor betalen dan dat ik het gratis met de postbode deed bij manier van spreken. Want zonder mijn betaalde dates ging dat er zeker van komen dat ik een random man van straat ging plukken. Mijn dates houden me dus rustig en dat was dan ook de afspraak tussen ons.

Maar zoals hier al eerder vermeld, elk moet doen wat bij hem past en prettig voelt en daar is geen handleiding voor.

Mijn post is net iets langer geworden dan aanvankelijk bedoelt, sooorry 😆
 
Ik lees hier graag mee om de verschillende meningen te weten van de mannen, altijd super interessant om het vanuit verschillende hoeken te bekijken. En dit is dan ook een topic die me wel aanspreekt om op te reageren.

Maar hierbij enkele nuances.

1) De meeste mannen hier op het forum hebben geen ervaring met een echte langdurige relatie met een actieve sekswerker dus kunnen ze niet echt spreken uit ervaring, enkel hypothetisch.

2) Meeste dames die ik ken met een vaste relatie hebben wel degelijk een goed gefundeerde sterke relatie die gebaseerd is op wederzijds vertrouwen en eerlijkheid. Dus het kan zeker, een goede relatie met een DVP.

3) Wij doen het dan wel als 'job' maar zijn er ook eerlijk over tgo de partner ivm seks hebben met andere mannen.
Ik zou toch eens willen weten hoeveel van de zogenaamde brave huisvrouwtjes stiekem wippen met de buurman of met de beste vriend van hun man.
Denk dat we nogal zouden verschieten.
Ik vind het zeker geen taboe als een gehuwde man vreemd gaat maar denk nooit dat je alleen bent, of de slimste thuis bent, wat jij kan, kan je vrouw evengoed.
En persoonlijk vind ik dan open communicatie in een bepaalde (betaalde) context nog altijd eerlijker.
Maar dat is mijn specifieke mening die in de maatschappij nog steeds niet veel aangang krijgt.

Ik had dan ook liever dat mijn partner een date had met een DVP omdat ik dan weet in welke context dit valt. Seks kan leuk, geil zijn maar na de date scheiden de wegen. Als je het zoekt in de vriendkring is de grens alweer wat dunner.

4) Héél veel mannen hebben mij al toegegeven, moesten ze een vrouw zijn dat ze zeker ook zouden kiezen voor de job als DVP.
Zou dit voor diegene dan ook een goede relatie in de weg staan?
Zelf heb ik er nooit problemen van ondervonden. Iemand die niet overweg kan met mij, die bewust hiervoor kies, die gaat dan beter een relatie aan met een dame die dit werk niet doet maar waarvan je ook niet 100% zeker weet of je wel de enige bent waarmee ze seks heeft.

In dat opzicht is een relatie met een DVP toch nog zo geen slecht idee?

Liever de harde waarheid dan de zoete leugen.
Waarmee ik niet wil stellen dat alle niet-DVP dames bedriegers zijn 😅
Maar met het monogame stelsel moet je bij mij toch niet afkomen en dat slaat niet enkel op de mannen.

Mijn partner die wist bv dat seks met 1 man geen optie was voor mij en dan vond hij de gedachte toch prettiger als ik er me liet voor betalen dan dat ik het gratis met de postbode deed bij manier van spreken. Want zonder mijn betaalde dates ging dat er zeker van komen dat ik een random man van straat ging plukken. Mijn dates houden me dus rustig en dat was dan ook de afspraak tussen ons.

Maar zoals hier al eerder vermeld, elk moet doen wat bij hem past en prettig voelt en daar is geen handleiding voor.

Mijn post is net iets langer geworden dan aanvankelijk bedoelt, sooorry 😆
Hulde helemaal mee eens 🙌🏽🙌🏽
 
Als beetje ervaringsdeskundige vraagt dit inderdaad veel communicatie en begrip. Als je start vanuit iets wat fysiek heel goed werkt en je je samen ontwikkelt naar verliefd zijn/houden van
Het vergt ook zelfreflectie, eerlijkheid en de afwezigheid van onzekerheid en jaloezie...
, dan veranderd soms ook de behoefte van de DVP
Als je verliefd bent of van desbetreffende sekswerker houdt is het belangrijk de sekswerker in de hoedanigheid van mens en partner te bezien. Als je achteraf nog steeds aan desbetreffende sekswerker denkt als dvp, dan is het waarschijnlijk geen echte liefde maar zoals we zeggen "pussy love". Denken dat je verliefd bent omdat het orgasme zo goed voelt.
Dat is geen stabiele basis helaas.
van intens samenzijn naar juist met name 'gewoon' samenzijn, gezelligheid, arm om je heen, knuffelen. Da's eigenlijk niet part time te bieden..
Als je seks bestempeld als intens samenzijn en echte relatie dingen als gewoon samenzijn, lijkt het alsof de essentie van liefde toch echt ontbreekt. En is het logisch dat je vertroebeld zou worden als degene waarop je denkt verliefd te zijn ook "intens samen is" met klanten".
Jouw intens is voor de sekswerker als partner "gewoon". En jouw gewoon is voor de sekswerker als partner juist intens.
Intens omdat je zoals Lisa stelde gewoon in je joggingpak op de bank wilt kunnen hangen en leuk en lekker gevonden wilt worden om wie Lisa is. Niet de sexbom, maar Lisa als mens.
Dan begint het wederzijds aftasten…ben ik meer voor hem dan sex alleen (wat hij kan bewijzen door hier niet altijd op aan te sturen) en ben ik meer voor haar dan een plek om te schuilen (waarbij het helpt als de liefde 'onvoorwaardelijk' lijkt). Mooie uitdaging met best een paar mentale horden te nemen voor je er allebei 100% in gelooft!
Wat definier je als onvoorwaardelijk? Ben ik wel benieuwd naar.
Wat ik vaker lees en hoor is namelijk dit:
Iemand die met je trouwt en geen vragen stelt. En alles zo inricht dat jij alles kan doen en laten wat jij fijn vind.
Eten kookt, kleren wast, altijd gezellig is.
Toen ik nog geen piemels in mijn gleufje deed - voor een paar centen zoals Lustige Hond beetje grof, maar wel lekker nuchter stelde 😅😂- en ik dus monogaam getrouwd was en alles hierboven netjes deed
, ervaarde ik geen liefde of intens samenzijn 👏🏼😂 Ik was ook niet op zoek naar een schuilplaats 😂😂
Sommige mensen denken dat je in een relatie de vader of moeder bent van je partner: Ik pas. Geef mijn portie maar aan Fikkie🐶

Intens:
Screenshot_20230419_094834_Instagram.jpg
 
Laatst bewerkt:
Sommige mensen denken dat je in een relatie de vader of moeder bent van je partner...
Sommige? Ik denk dat deze m.i. ouderwetse en achterhaalde relatievorm nog angstaanjagend veel toegepast en zelfs de normaal gevonden wordt. Zij het dat het voornamelijk onbewust zal zijn.
Ook in een daarin toch redelijk modern land als Nederland.
 
Sommige? Ik denk dat deze m.i. ouderwetse en achterhaalde relatievorm nog angstaanjagend veel toegepast en zelfs de normaal gevonden wordt. Zij het dat het voornamelijk onbewust zal zijn.
Ook in een daarin toch redelijk modern land als Nederland.
Jup mee eens. Ergens speelt de kerk onbewust een hele grote rol in ons brein.

Ik heb nogal een uitgesproken mening 😅 was vast niemand ontgaan lol. Ik ben er heel stellig in dat ik niemands moeder ben.

Ik ben heel confronterend en maak het niemand naar de zin als er twijfel, jaloezie en onzekerheid in het spel is.
Zowel relationeel als op werkvlak.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan