Daten met een sekswerker? Hier hoe een betere partner te zijn

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hahhaha wie zegt dat nou weer 😂😂😂
Natuurlijk kan je ook gewoon opgewonden raken van een klant!
Ook als ze geen Brad Pitt zijn.
Persoonlijk vind ik dat juist leuk als ik daarin verrast wordt.
Ik heb betaalde dates met een heer ik veelvuldig afwees op zijn foto. Hij leest vast mee 😅
Maar toen ik hem zag in rl herkende ik hem niet eens😅
De sex was magnetisch 🥇

als je als vrouw van seks houdt dan hoef je echt niet alles te acteren, grootste kolder ooit.

Maar met 2 plus klanten per dag is het wel uitputtend. Dat doe ik persoonlijk niet meer.


Een vrouw die niet opgewonden is gebruikt glijmiddel dat klopt anders krijg je gewoon pijn in je poes.

Iedereen gaat gewoon anders om met de regels voor monogamie en polyamore en alles daar tussen. Er is geen pasklaar antwoord.

Sommige klanten komen voor seks, andere voor intimiteit, en alles daar tussenin. Ook dat is allemaal verschillend.

Maar 1 ding is duidelijk: Welk beroep je ook uitoefent, of je nou man of vrouw bent, iedereen verlangd naar liefde in welke vorm dan ook.
🤍

Sidenote: Als mijn partner weet van mijn werk en het accepteert, dan zou ik ook accepteren dat hij of zij andere bed partners zou hebben. Ik ben ook niet jaloers van nature.
Klopt ook Layla. Er is geen pasklaar antwoord. Dat maakt het leven kleurrijk. Het is ook niet altijd makkelijk, niet altijd overzichtelijk, maar bij goede wil altijd waard om geleefd te worden.
 
Bij opwinding wordt de poes een cameltoe, zeg ik het zo goed?

Opgezwollen bedoel je?

Ja meestel wel. Maar je hebt als vrouw ook verschillende orgasmes. Die vd clitoris is weer anders dan die van de g-spot.
Zelfs achterlangs clitoris en aan de voorkant clitoris, geeft een ander orgasme en andere kenmerken waardoor je het kan zien/merken/proeven/voelen.
 
Opgezwollen bedoel je?

Ja meestel wel. Maar je hebt als vrouw ook verschillende orgasmes. Die vd clitoris is weer anders dan die van de g-spot.
Zelfs achterlangs clitoris en aan de voorkant clitoris, geeft een ander orgasme en andere kenmerken waardoor je het kan zien/merken/proeven/voelen.
Bij sommige dames zie ik na een tijdje opgezwollen schaamlippen dus dan ga ik er wel vanuit dat ze opgewonden zijn, tongzoenend in missionaris
 
Hahhaha wie zegt dat nou weer 😂😂😂
Natuurlijk kan je ook gewoon opgewonden raken van een klant!
Ook als ze geen Brad Pitt zijn.
Persoonlijk vind ik dat juist leuk als ik daarin verrast wordt.
Ik heb betaalde dates met een heer ik veelvuldig afwees op zijn foto. Hij leest vast mee 😅
Maar toen ik hem zag in rl herkende ik hem niet eens😅
De sex was magnetisch 🥇

als je als vrouw van seks houdt dan hoef je echt niet alles te acteren, grootste kolder ooit.

Maar met 2 plus klanten per dag is het wel uitputtend. Dat doe ik persoonlijk niet meer.


Een vrouw die niet opgewonden is gebruikt glijmiddel dat klopt anders krijg je gewoon pijn in je poes.

Iedereen gaat gewoon anders om met de regels voor monogamie en polyamore en alles daar tussen. Er is geen pasklaar antwoord.

Sommige klanten komen voor seks, andere voor intimiteit, en alles daar tussenin. Ook dat is allemaal verschillend.

Maar 1 ding is duidelijk: Welk beroep je ook uitoefent, of je nou man of vrouw bent, iedereen verlangd naar liefde in welke vorm dan ook.
🤍

Sidenote: Als mijn partner weet van mijn werk en het accepteert, dan zou ik ook accepteren dat hij of zij andere bed partners zou hebben. Ik ben ook niet jaloers van nature.

Ik lees idd af en toe mee, maar voel niet de behoefte mij te mengen in de gesprekken. Nu maak ik een uitzondering.

De sex was zeker magnetisch Layla ☺️

Ik snap heel goed dat het uitputtend is voor je.

Wij hebben allebei geen haast ... Niet in bed ... En niet met een volgende afspraak ... dat is heel prettig.

Ik weet dat je vanzelf een keer contact opneemt.

Geniet van je vrije dagen schat.

Ps: wat die foto betreft ... Ik wacht geduldig op het moment dat jij een nieuwe voor me maakt 🤭😉😛
 
Dit is niet helemaal juist. Het klopt dat seksuele opwinding een belangrijke rol kan spelen bij de lubricatie van de vulva en vagina, maar er zijn grote individuele verschillen. Sommige vrouwen ervaren weinig lubricatie, zelfs als ze erg opgewonden zijn.

Glijmiddel kan sowieso prettig zijn, omdat een condoom minder glijdt dan huid-op-huid contact en stroeve seks ook het risico op het scheuren van een condoom verhoogt.

Dus, gebruikt een DVP een glijmiddel, dan kan ze nog steeds zo geil als boter zijn.

Ja was meer als inkoppertje bedoeld, wanneer bepaalde personen de pot glijmiddel gaan aanhalen als bewijsstuk 6 uit het dvp argwaan archief 😅

Voor aftrekken bv vind ik glijmiddel ook fijner om te gebruiken.

Vanwege deze argwaan zijn DvP's wel eens huiverig glijmiddel te gebruiken, heb ik gemerkt. Als ik een DvP dan een voorzichtige suggestie doe glijmiddel te gebruiken krijg ik vervolgens de reactie "dat heb ik niet nodig hoor" of "ik ben hartstikke nat joh" (wat ik dan zelf wel mee vind vallen).

Dat het niet alleen voor henzelf maar ook voor mijn prettiger is als het wat "gesmeerd" loopt lijken ze niet te beseffen. Bij gebruik van wat glijmiddel aan het begin van de seks is het later ook dikwijls niet meer of minder nodig omdat het lichaam dan voor voldoende lubricatie zorgt, is mijn ervaring.

Voor aftrekken is ouderwetse vaseline, naar mijn bescheiden mening, overigens het lekkerst. 😊
 
Vanwege deze argwaan zijn DvP's wel eens huiverig glijmiddel te gebruiken, heb ik gemerkt. Als ik een DvP dan een voorzichtige suggestie doe glijmiddel te gebruiken krijg ik vervolgens de reactie "dat heb ik niet nodig hoor" of "ik ben hartstikke nat joh" (wat ik dan zelf wel mee vind vallen).

Dat het niet alleen voor henzelf maar ook voor mijn prettiger is als het wat "gesmeerd" loopt lijken ze niet te beseffen.
Ik vind het fijn dat je dit aanhaalt.
Mensen die dit werk met liefde doen en die zijn er, die kan het inderdaad wat schelen hoe we overkomen op de klant.
En soms is dat echt wel lastig, want je wilt pleasen. En wil voorkomen dat de klant geen fijne ervaring heeft.

Dat had ik met dat naar achteren kijken. Ik heb zo vaak mijn nek en rug verrekt.
@Marco deed geloof ik de suggestie om de spiegels te gebruiken💯👍🏼
Voor aftrekken is ouderwetse vaseline, naar mijn bescheiden mening, overigens het lekkerst. 😊
Goede tip 👏🏼👏🏼
 
En we zijn full-circle.

Als je ervan uitgaat dat alle dvp's als gevoelloze machines hun werk doen en het niet kan verdragen dat jouw partner passievolle seks heeft met anderen, begin dan niet aan een relatie met een dvp. Je houdt jezelf voor de gek.

Het gaat alleen maar leiden naar een gebrek aan vertrouwen en uiteindelijk eeen breuk in de relatie.
 
Wantrouwen & achterdocht van jou kant... veroorzaken bij haar een defensieve houding...
Dan kan ik advocaat van de duivel spelen en zeggen dat te veel vertrouwen je kwetsbaarder maakt voor die groep dames met minder goede bedoelingen.

Ik wil absoluut niet overkomen als iemand die zegt dat geen dvp te vertrouwen is. Allebei de uitersten die hier geschetst worden bestaan, van dvp's die je je huissleutel kan toevertrouwen tot dvp's die je een mes in de rug steken. Lijkt mij een kwestie van de juiste balans vinden tussen genoeg overgave om een leuke tijd te hebben en genoeg realisme om potentieel gezeik te voorkomen.
 
Dan kan ik advocaat van de duivel spelen en zeggen dat te veel vertrouwen je kwetsbaarder maakt voor die groep dames met minder goede bedoelingen.

Ik wil absoluut niet overkomen als iemand die zegt dat geen dvp te vertrouwen is. Allebei de uitersten die hier geschetst worden bestaan, van dvp's die je je huissleutel kan toevertrouwen tot dvp's die je een mes in de rug steken. Lijkt mij een kwestie van de juiste balans vinden tussen genoeg overgave om een leuke tijd te hebben en genoeg realisme om potentieel gezeik te voorkomen.
Je doet net of een DVP een apart soort is. Het zijn ook gewoon mensen. 😂

Gelukkig zijn de meeste mensen in de wereld, ja ook DVPs en klanten, gewoon leuke en aardige personen.
 
Je doet net of een DVP een apart soort is. Het zijn ook gewoon mensen. 😂
Sorry hoor maar het feit dat er een speciaal topic wordt gemaakt over hoe je moet daten met een DvP veronderstelt toch wel dat het een groep is waar iets over te zeggen valt? Anders had dit topic ook niet gemaakt hoeven worden.

Waar ik op reageer is dat ik posts voorbij zie komen met de strekking, vrij geïnterpreteerd, "ze zijn niet te vertrouwen!" afgewisseld met "je moet ze wel vertrouwen!".

Ik probeerde gewoon te zeggen dat dat per dame zal verschillen.

Net als, inderdaad, bij alle mensen.
 
Laatst bewerkt:
Sorry hoor maar het feit dat er een speciaal topic wordt gemaakt over hoe je moet daten met een DvP veronderstelt toch wel dat het een groep is waar iets over te zeggen valt? Anders had dit topic ook niet gemaakt hoeven worden.
Het zou in deze niet zozeer om een groep personen moeten gaan. Mensen zijn immers allemaal anders.
Het zou moeten gaan over hoe je om gaat met de wetenschap dat je een partner hebt welke voor zijn/haar beroep iets levert/doet wat toch door de meeste mensen gezien wordt als een intens persoonlijke en intieme activiteit voor alleen binnen de relatie.
 
Dan kan ik advocaat van de duivel spelen en zeggen dat te veel vertrouwen je kwetsbaarder maakt voor die groep dames met minder goede bedoelingen.

Ik wil absoluut niet overkomen als iemand die zegt dat geen dvp te vertrouwen is. Allebei de uitersten die hier geschetst worden bestaan, van dvp's die je je huissleutel kan toevertrouwen tot dvp's die je een mes in de rug steken. Lijkt mij een kwestie van de juiste balans vinden tussen genoeg overgave om een leuke tijd te hebben en genoeg realisme om potentieel gezeik te voorkomen.

Ja, maar vertrouwen is niet iets wat je bij date 1 met kilo's vol mee naar binnen sjouwt.

Ik verwacht soms best wat van een afspraak, maar bij de eerste keer gaat de knop om als de deur opengaat.
En sta ik in stand neutraal.
Het klinkt een beetje mechanisch, maar te hoge verwachtingen is niet fair voor haar en dan ligt een teleurstelling op de loer.

Vrij snel weet je wel of het oké is met dame x of niet.

Voelt het niet oké dan gaat de tas met vertrouwen al helemaal niet open. En is er ook geen risico voor mij, want bij dames met minder goede bedoelingen blijft het dan bij die ene keer.

Vertrouwen waar ik het over heb komt stukje bij beetje. Ik kan nu, na 1 1/2 jaar iemand zien, wel echt zeggen dat ik haar vertrouw.

Komt te voet en gaat te paard enzo.
 
Ja, maar vertrouwen is niet iets wat je bij date 1 met kilo's vol mee naar binnen sjouwt.

Ik verwacht soms best wat van een afspraak, maar bij de eerste keer gaat de knop om als de deur opengaat.
En sta ik in stand neutraal.
Het klinkt een beetje mechanisch, maar te hoge verwachtingen is niet fair voor haar en dan ligt een teleurstelling op de loer.

Vrij snel weet je wel of het oké is met dame x of niet.

Voelt het niet oké dan gaat de tas met vertrouwen al helemaal niet open. En is er ook geen risico voor mij, want bij dames met minder goede bedoelingen blijft het dan bij die ene keer.

Vertrouwen waar ik het over heb komt stukje bij beetje. Ik kan nu, na 1 1/2 jaar iemand zien, wel echt zeggen dat ik haar vertrouw.

Komt te voet en gaat te paard enzo.
Ja maar dit gaat over wandelen en niet over een relatie..

En dat wordt ook veel door elkaar gehaald afgelopen 16 pagina's..

Dit topic gaat over een persoon (niet per se een klant) en een persoon met het beroep sekswerker die verliefd worden en een relatie aan gaan met elkaar. Zonder betaling.
 
Ik ken een hele lieve sekswerker. We vinden elkaar bijzonder leuk maar weten allebei dat een vaste relatie er nooit in zal zitten. Ik ben getrouwd en een scheiding zou teveel kapot maken. Zij is te jong en verdient een man die haar nog lange tijd veel te bieden heeft en gelukkig kan maken.
maar als die hindernissen er niet zouden zijn dan zou ik geen enkele reden kunnen verzinnen om geen relatie aan te gaan. Zou het wel leuker vinden als ze dan iets anders zou gaan doen qua werk.
 
Hoe vaak moeten we nog zeggen dat sekswerk WERKEN is (wat geld opleverd) en een wandelaar het voor de LOL doet (wat geld kost).

Je kan sekswerk wel leuk vinden, maar het blijft WERK.

Dus deze vorm van een open relatie is niet juist.
Niet geheel een met je Joke
Momenteel zit ik als voormalig klant van een DVP in een relatie met deze DVP. In het begin veel hindernissen moeten hebben overwinnen, maar met veel praten en ook hele heftige discussies hier uitgekomen. Het laatste gesprek wat wij hadden, voordat zij weer terugging voor een periode naar haar thuisland, uitgebreid gesproken over de behoeft om sex met een ander te hebben in deze periode. Mocht zij of ik behoefte hebben om sex te hebben zouden we elkaar niet tegenhouden, maar wel elkaar hiervan op de hoogte houden. Nog niet gebeurt trouwens. Mijn mening toch wel een open relatie. Als ze hier is en werkt, heb ik er geen behoefte aan en vind ik het fijn als ze na enkele dagen werken weer een paar dagen bij mij is. Andersom hetzelfde als ik (binnenkort) naar haar toe ga, weet ik dat ze het ook fijn vind en is de sex weer heel lekker, zoiets als de eerste keer zeg maar. Kortom het vertrouwen is er en daar moet je vanuit gaan
 
Het verschil tussen jou en mij is.. ik heb geen relatie met iemand uit 't buitenland. Mijn partner en ik wonen samen in 1 huis, slapen samen, seksen samen.. dus wat is de meerwaarde voor ons om een open relatie te hebben? Ik heb veel lol in mijn werk, maar de hoofdreden is wel mijn inkomen. Dus zou ik mijn partner de vrijheid moeten geven om buiten de deur zijn vertier te laten zoeken, terwijl dat in mijn geval een heel ander verhaal is? Dan zou ik iedereen gewoon gratis moeten doen, dan klopt de open relatie

Ik heb 0 interesse in een open relatie en Cor heeft geen behoefte aan door hem betaalde seks. Hij wil liever zijn centen besteden aan andere zaken 🙂, wat zijn eigen woorden zijn!
 
Het verschil tussen jou en mij is.. ik heb geen relatie met iemand uit 't buitenland. Mijn partner en ik wonen samen in 1 huis, slapen samen, seksen samen.. dus wat is de meerwaarde voor ons om een open relatie te hebben? Ik heb veel lol in mijn werk, maar de hoofdreden is wel mijn inkomen. Dus zou ik mijn partner de vrijheid moeten geven om buiten de deur zijn vertier te laten zoeken, terwijl dat in mijn geval een heel ander verhaal is? Dan zou ik iedereen gewoon gratis moeten doen, dan klopt de open relatie

Ik heb 0 interesse in een open relatie en Cor heeft geen behoefte aan door hem betaalde seks. Hij wil liever zijn centen besteden aan andere zaken 🙂, wat zijn eigen woorden zijn!
Was eigenlijk altijd wel benieuwd ben je dan ook echt verliefd op je partner en zie je hem ook als jou soulmate.

Misschien een verkeerde aanname van mij begrijp niet verkeerd maar heb altijd het gevoel gehad dat dvps nooit echt verliefd op hun partner kunnen worden i.v.m. het werk wat ze doen.
 
Zou het trouwens verschil uitmaken als
- de man de vrouw ontmoet (vv) die al dvp is en ze een relatie aangaan;
- Of als de man de vrouw ontmoet (vv) waarbij de vrouw tijdens de relatie besluit om dvp te worden?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan