Daten met een sekswerker? Hier hoe een betere partner te zijn

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dus de aanname dat een sekswerker als partner waarschijnlijk geen zin zal hebben...ik denk niet dat die vlieger feilloos opgaat. Sorry Jimmy 😘
Ik bedoel niet geen zin maar als je al een paar keer sex hebt gehad op een dag dan ervaar je sex simpelweg anders dan wanneer je bijv een week geen sex heb gehad, dat geldt voor elk mens
 
Ik bedoel niet geen zin maar als je al een paar keer sex hebt gehad op een dag dan ervaar je sex simpelweg anders dan wanneer je bijv een week geen sex heb gehad, dat geldt voor elk mens

Ik denk voor een man misschien omdat jullie volle ballen hebben😂😂😂

Maar een vrouw heeft daar toch minder last van 😅

Persoonlijk wordt ik geiler van regelmatige seks dan van dagen/weken/maanden mezelf in conserveblik zetten...Blijft zo intens als altijd. Als het een partner is, zelfs meer omdat je daar ook diepere gevoelens voor hebt. Lijkt mij juist logisch.

Ik heb een tijdje gedate en ik had altijd wel zin in hem. Enige wat ik mij afvroeg was of ik meer was dan een seksbeleving voor hem 😅 waardoor ik de boot wat af kon houden. Maar de goesting was er gewoon altijd.

Dus nee, ik herken me daar niet in.
 
Enige wat ik mij afvroeg was of ik meer was dan een seksbeleving voor hem 😅 waardoor ik de boot wat af kon houden.
Dat is wat ik 1 dame ook probeer duidelijk te maken, dat via badoo etc de meeste heren alleen op zoek zijn naar gratis sex, je krijgt even aandacht, samen uit eten etc maar ondertussen ben je 1 van de 100 waar ze een bericht naar hebben verstuurd, maar ik blijf erbij dat sex minder intens is als je al meerdere keren sex hebt gehad op dezelfde dag ook al is dat slechts met klanten, want daar kun je ook een geile klik mee hebben
 
Dat is wat ik 1 dame ook probeer duidelijk te maken, dat via badoo etc de meeste heren alleen op zoek zijn naar gratis sex, je krijgt even aandacht, samen uit eten etc maar ondertussen ben je 1 van de 100 waar ze een bericht naar hebben verstuurd, maar ik blijf erbij dat sex minder intens is als je al meerdere keren sex hebt gehad op dezelfde dag ook al is dat slechts met klanten, want daar kun je ook een geile klik mee hebben

Dus het maakt toch niet uit wat wij - @JokePrive2en ik - als 2 verschillende dvp's zeggen bedoel je? Je blijft sowieso bij jouw mening 😅😂😅🤭 En dat is ok. Maar dan zou je geen vragen moeten stellen haha. Lekker ding ben je toch 😂
 
Elke dag seks, dan word ik eerst met de dag geiler en na een dag of vijf wordt het moeilijker om m overeind te houden of op zijn minst worden de orgasmes minder intens.

Stel ik het een paar dagen of weken uit, dan sta ik snel weer op knallen, maar stel ik te lang uit, dan verdwijnt de sexdrive compleet.

Nou snap ik wel dat iedereen anders is, maar ik zou weleens willen voelen hoe het is voor een vrouw in de eerste plaats, en voor een dvp in het bijzonder, om vaak seks te hebben en dan toch nog wat over hebben voor je partner.

Het vrouwelijk orgasme vind ik eindeloos fascinerend.
 
Het vrouwelijk orgasme vind ik eindeloos fascinerend.

Ja!
Haar halsaders die opzwellen. Haar ogen die wegdraaien. Haar mond die opengaat... zonder maar enig geluid. En... dan die zalige uitdrukking van intens genot op haar gezicht!

En... daarna die blik van dankbaarheid in haar ogen... Man! Daar leef ik voor!
 
Laatst bewerkt:
maar ik blijf erbij dat sex minder intens is als je al meerdere keren sex hebt gehad op dezelfde dag ook al is dat slechts met klanten, want daar kun je ook een geile klik mee hebben

Je weet hoe gangbangs werken toch? Cor en ik waren daar samen aanwezig, hij deed niet mee. Ik was daar op betaalde basis.

Na uren pijpen en n**ken naar huis en lagen we samen binnen een uur te seksen. Je zou verwachten dat ik wel even zou willen uitrusten toch? Welnee, ben toch geen mietje? Ben juist een bikkel 😏 en dat met mijn leeftijd 😃

Cor deed iets waardoor mijn orgasme ( de enige v die dag ) zo intens was, dat ik spontaan in huilen uitbarstte. Schijnt vrij normaal te zijn, maar Cor schrok zich rot 🤣

Dus ja.. seks is met je eigen partner nog steeds heel intens na een drukke werkdag.
 
Laatst bewerkt:
Ik kom binnenkort op cursus bij Cor
Ik heb Cor vaak genoeg gezien op momenten bij de GB als ik zelf ook is kwam buurten. Aan de bar is het een gezellige man, maar ik heb hem nooit kunnen betrappen dat die meedeed aan de GB. Wel goed gastheerschap, op ''de zolder'' hem ook is met een pan soep in de weer gezien. Dat waren nog is tijden. Zaten we met zijn allen buffet met soep te eten op gezellige manier. Cursus? Ik heb Joke nog alleen meegemaakt, en opeens was Cor daar. Zo gaan die dingen. Maar ik weet ook hoe gezellig zo GB was, dus dat daar iets onderling kan ontstaan begrijp ik heel goed. De sfeer en entourage was heel goed, en ook de meiden waren een team, geen los zand maar een team.
 
Ik heb nooit begrepen wat er leuk is aan een gangbang, ik wil dames namelijk voor mijzelf alleen
Ik ook niet, totdat ik in het kader van "je moet alles eens meegemaakt hebben" aan een gangbang mocht deelnemen. Hoewel die ook om andere redenen bijzonder voor me was, ben ik daarna wel om met mijn mening daarover. Was echt leuk en gezellig. Zal vast niet altijd zo top zijn, maar deze was magisch voor me.
 
Ik ook niet, totdat ik in het kader van "je moet alles eens meegemaakt hebben" aan een gangbang mocht deelnemen. Hoewel die ook om andere redenen bijzonder voor me was, ben ik daarna wel om met mijn mening daarover. Was echt leuk en gezellig. Zal vast niet altijd zo top zijn, maar deze was magisch voor me.
Dat had ik niet achter je gezocht @ForumLurker
Ik hoef niet zo nodig een andere naakte man te zien.
 
Het ging over meerder keren sex op 1 dag, ben je na de vierde nog net zo geil als bij de eerste? Dan ben je een medisch wonder
Bij de 4e nog wel hoor, als de 5e en 6e sexy zijn ook nog wel. Maar daarna is het wel redelijk op.

Veel is ook mindset.
In de mood komen is mindset, de rest is uithoudingsvermogen. Dat laatste heb ik wel wat minder.
 
Pwoah, ik vind het razend knap hoor dat je bij de vierde ook nog geil wordt. Dat is wel heel tof als je dat hebt en dit beroep uitoefent. Maakt het stukken makkelijker en aangenamer gok ik zo.

Appeltaart is lekker, en na twee punten kan er best nog een derde en vierde in. Maar die smaken voor mij dan toch veel minder dan de eerste. Hoe verleidelijk ik die appeltaart ook nog vind. Mindset? Wellicht.
 
Bij de 4e nog wel hoor, als de 5e en 6e sexy zijn ook nog wel. Maar daarna is het wel redelijk op.

Veel is ook mindset.
In de mood komen is mindset, de rest is uithoudingsvermogen. Dat laatste heb ik wel wat minder.
Het is ook fysiek dat je na de eerste minder geil bent, daarom kan je er niets aan doen
 
Het is ook fysiek dat je na de eerste minder geil bent, daarom kan je er niets aan doen
Ik ken een dame die is van nature een nymfomane. Dame is 35 jaar, en bijna de klok rond de hele dag chronisch geil. Haar wekkertje rinkelt als een malle, in begin van de relatie was het voor haar vriend ook wennen, die wist niet wat die meemaakte. Ze wil elke dag zoveel mogelijk en hard genomen worden. Ik wist dit al ken haar al wat jaren, maar was ook de big issue waardoor andere relaties stuk gingen. Nu melkt ze haar vriend compleet leeg, de huisvriend staat naar elk bezoek compleet droog. Ze heeft ook zo Sybian seks machine, en andere toys om zichzelf te helpen. En op vrijdag of zaterdag gaan ze naar de parenclub waar mevr. helemaal losgaat. Die is na de eerste keer niet minder geil. Die sloopt elke vent in bed.
 
Heel herkenbaar.

Ik ben getrouwd geweest met een sekswerker.
We konden overal normaal over praten.
Er was een verschil werk was seks maar thuis bedreven we de liefde.
Het werk was trouwens niet de reden van onze scheiding,ze was toen al geruime tijd gestopt en dit was haar eigen besluit.
We leefde gewoon naast elkaar door en kwamen beide tot de conclusie dat we beter onze eigen wegen konden gaan. Vandaag de dag zijn we nog steeds goede vrienden.
Zou ik weer een nieuwe relatie aangaan met een sekswerker?
Ja als we er gewoon over kunnen spreken wel maar niet als het stiekem gebeurt want daar zou ik niet tegen kunnen.
 
Hoi,

Ik heb een 5-6 tal jaren geleden gestopt met wandelen. Dit is een beetje anders want ik heb mijn huidige vrouw ontmoet met het wandelen. De overstap voor ons van wandelaar en dvp was toch wel een zoektochtje met ups en downs, maar tot op heden zijn we nog steeds getrouwd en gelukkig is ons sexleven nog goed in leven en hebben we tezamen een kindje.

Om even de "overstap" wat te schetsen, mijn eerste wandeling met haar was een tiental jaren geleden, ze was niet echt de "gewone" dvp want ze ontving niet vaak (wat ze me van in het begin vertelde en ook in haar advertenties zette). Eens ze haar "vast klienteel" had dan poste ze geen ads meer.

Na een 5 tal afspraken vroeg ze me of het ok was om me een andere nummer aan mij te geven (ik was ook vrijgezel toen). Ik vroeg waarom en ze vertelde me dat ze zich heel veilig bij mij voelde. Ze gaf me ook haar echte naam die ik natuurlijk niet zal vermelden.

Nadien hebben we nog een paar keer afgesproken en tijdens die periode begon ze al wat te hinten dat ze haar studies wou verder zetten, ze had al haar masters diploma en wou nog verder gaan.

Van mij wist ze nog steeds niet wat ik in detail van werk deed. Ik vertelde toen dat ik in de IT sector werkte.

Anyways, ik denk dat we op een jaar tijd 9 keer hebben afgesproken. Om de 10de afspraak wat "te vieren" vroeg ik haar of we eens op weekend konden gaan, ik zei leuk rustig hotel, niet te duur met overdag een massage en 's avonds een rustig etentje. Ze was meteen akkoord maar ze gaf me 1 voorwaarde, die voorwaarde was dat ze voor dat weekend niets aanrekende.
Ik gaf geen opvolgende vraag en ging meteen akkoord. Tijdens dat weekend groeide we nog meer naar elkaar toe en vertelde ze me ook dat ze ging stoppen als dvp. Ze vertelde me dat het voor de bovenstaande redenen was en dat ze zich ging aanmelden bij de "gewone" arbeidsmarkt, ik heb haar dan een paar aanwijzingen gegeven. Ze gaf me ook de exacte datum van haar laatste dag.

En ja, een dag na die datum wou ik "eens testen", ik belde en kreeg bericht dat het nummer niet meer in gebruik was. Een paar dagen later krijg ik een berichtje van haar via haar andere nummer, ze vroeg of ik met haar wou afspreken (niet betalend natuurlijk), en vanaf die dag hebben we vaker en vaker afgesproken, tijdens die periode hebben we geen sex gehad, geen zoenen enz, maar eerder bij elkaar zijn omdat we een goede klik hebben.

Maar zoiets kan natuurlijk niet blijven duren, we hebben dezelfde leeftijd, biologisch klok blijft tikken en op een dag vroeg ik haar wat ze over onze relatie dacht, of we gewoon goede vrienden blijven of stapje verder, dit was bij haar thuis toen we op de zetel zaten een glas te drinken. Ik zal nooit haar reactie vergeten, zonder aarzelen draaide ze zich om, ging als cowgirl op men schoot en gaf ze me passionele kus. Ze zei dat ik het haar eindelijk heb gevraagd want ze durfde het zelf niet te vragen uit angst om de relatie tussen ons "awkward" te maken.

Fastforward tot nu, wonen we samen, verloofd, een kindje van 3j, een sex leven waarvan ik in het verleden enkel maar van kon dromen. Ze is geen nymfo, daarmee dat ze vroeger als dvp niet veel afspraken maakte. Maar we brengen elkaar exact wat we zoeken en verwachten.

Moet zeggen dat zeker in de beginfase van onze effectieve relatie redelijk "bumpy" was omdat ze zelf nooit een serieuze relatie heeft gehad, ikzelf soms ook wat zoekend en hopend dat ze de wereld van dvp wel effectief achter zich had gelaten. Maar we hebben samen geleerd dat we 100% transparant met elkaar moeten zijn. Het is zeker mogelijk, maar de beste tip die ik (wij) kan/kunnen geven is dat open communicatie en wederrespect echt wel essentieel is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan