JBV
Stamgast
Held.en op een dag vroeg ik haar wat ze over onze relatie dacht, of we gewoon goede vrienden blijven of stapje verder,
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHeld.en op een dag vroeg ik haar wat ze over onze relatie dacht, of we gewoon goede vrienden blijven of stapje verder,
Wat is apart... ik heb meer sekswerkers bezocht dan huisartsenAls dvp zijnde kan je ook gewoon verliefd worden hoor, we zijn namelijk net gewone mensen met enkel een aparte baan.
Cor en ik zijn al 17 jaar samen, dus denk dat het wel goed zit tussen ons![]()
Heeft het dan invloed op jullie relatie dat jijzelf nog wel gewoon wandelaar bent? Mooie ervaring verder hoor, dank voor het delen.Moet zeggen dat zeker in de beginfase van onze effectieve relatie redelijk "bumpy" was omdat ze zelf nooit een serieuze relatie heeft gehad, ikzelf soms ook wat zoekend en hopend dat ze de wereld van dvp wel effectief achter zich had gelaten. Maar we hebben samen geleerd dat we 100% transparant met elkaar moeten zijn.
Heb niet gezegd dat ik zelf nog wandelaar ben. Zoals in het begin van mijn bericht heb ik vermeld dat ik al een 5-6 tal jaren geleden gestopt ben met wandelen.Heeft het dan invloed op jullie relatie dat jijzelf nog wel gewoon wandelaar bent? Mooie ervaring verder hoor, dank voor het delen.
Ik heb het inderdaad over je andere posts ja, met name waarin je een DvP zoekt die anaal aanbiedt. Op zich heb ik dan nog steeds de vraag of het invloed heeft op jullie dat je overweegt weer wandelaar te worden.Heb niet gezegd dat ik zelf nog wandelaar ben. Zoals in het begin van mijn bericht heb ik vermeld dat ik al een 5-6 tal jaren geleden gestopt ben met wandelen.
Als je eerder over mijn andere berichten hier op de forum praat dan kan dat natuurlijk wat verwarring brengen.
Of het invloed op onze relatie? In ons geval niet, zoals ik al zei we zijn 100% transparant naar mekaar toe. Ze weet over die andere posts en heeft ook toegang tot deze account, wat er gezegd wordt in ons koppel dat blijft natuurlijk tussen ons koppel.Ik heb het inderdaad over je andere posts ja, met name waarin je een DvP zoekt die anaal aanbiedt. Op zich heb ik dan nog steeds de vraag of het invloed heeft op jullie dat je overweegt weer wandelaar te worden.
Verder voelt het wel als een risico om je samen met haar in Girlsreview te verdiepen terwijl je tegelijk zegt dat je hoopt dat ze de wereld van DvP's achter zich heeft gelaten.
Dit bedoel ik allemaal niet als kritiek hoor, ik vind het tof dat je dat opschrijft en als je werkt dan werkt het.
Wil je ook een percentage van de omzet? Of mag ze alles houden?