Daten met een sekswerker? Hier hoe een betere partner te zijn

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Toch vind ik het beeld van de zielige man die zich, geheel onbevangen, laat kaalplukken door geldbeluste Roemeense snollen, of ander naar volk, iets te simpel.

Je bent er altijd nog zelf bij. En je eigen verantwoordelijkheid geeft je het recht, en ook de plicht naar jezelf, dat je zorgvuldig met je geld omgaat.

Dat hoeft natuurlijk niet, maar als je dan bakken met geld naar de hoeren brengt, dan ben je wel onderdeel van het probleem.
En kun je niet alles afschuiven op vrouwen die misbruik van je maken.
 
Het blijft altijd beetje schipperen, maar niemand vertrouwen zou ik waarschijnlijk erg ongelukkig van worden.

Joh, ik heb mijn mensenkind, een hondenkind, een partner die voor mij door 't vuur gaat ( andersom ook ), een stacaravan in een prachtige omgeving incl gezellige buren, een stel toffe hobbies, gezellige dates met (on)bekenden.. vind het prima zo!

Na diverse keren besodemieterd te zijn en zogenaamde vrienden geen vrienden zijn.. heb ik het wel gehad met mensen vertrouwen. Sla mijn deur maar over 😉
 
Toch vind ik het beeld van de zielige man die zich, geheel onbevangen, laat kaalplukken door geldbeluste Roemeense snollen, of ander naar volk, iets te simpel.

Je bent er altijd nog zelf bij. En je eigen verantwoordelijkheid geeft je het recht, en ook de plicht naar jezelf, dat je zorgvuldig met je geld omgaat

Het zijn niet enkel Roemenen die dat voor elkaar krijgen hoor. Heb ooit een Nederlandse collega gehad die een verliefde cliënt had. Die gast was vrachtwagenchauffeur en gaf echt al zijn geld uit aan haar, want hoopte ooit dat ze met hem een relatie zou aangaan.
Nu.. dat moet nog gebeuren. Laat ik het zo zeggen.. een blonde bimbo dvp van het kamp en een vadsige vrachtwagenchauffeur gaan het nooit samen worden.

Als iemand verliefd is, doet men de gekste dingen die je anders echt nooit zou doen.
 
Verliefd worden overkomt je. En mocht de dame dvp zijn......wat is het probleem? Geniet van elkaar, en ga een realistisch gesprek aan met elkaar. Staat haar werk jou in de weg voor een serieuze relatie moet je op tijd stoppen. Ze zou ook haar werk wat inschikkelijk kunnen maken naar jouw zienswijze. Het is geven en nemen in een gezonde relatie. Het lijkt mij veel vervelender een oneerlijke relatie te hebben waarbij 1 van de 2 met anderen ligt te neuken en dat de ander dat niet weet. Dit overkomt velen. Dan liever een dame die haar geld eerlijk verdient en waarvan je weet dat ze van jou houdt en niet van haar klandizie. Als ik verliefd zou worden op een dvp, prima, maar wel goed praten, verder van elkaar genieten. De toekomst laat vanzelf zien of de liefde stand houdt.
 
Laatst bewerkt:
Persoonlijk vind ik verliefd worden wel de domste actie die je kunt ondernemen als klant nummer 55 deze maand.

Denken dat jij die ene unieke klant bent is ongetwijfeld een mooie, maar ook een domme droom.
Verliefd worden overkomt je, daar heb je meestal niet zoveel over te zeggen. Ik zou dat dan ook beslist niet dom willen noemen.
Wat je ermee doet, dat is een heel ander verhaal. Daar zitten ongelofelijk veel domme opties tussen.

En de tweede zin ben ik het helemaal mee niet eens. Ik ben die ene unieke klant.
Oké, zeer waarschijnlijk niet voor haar. Dat denken zou wel een domme droom zijn.
 
En de tweede zin ben ik het helemaal mee niet eens. Ik ben die ene unieke klant.
Oké, zeer waarschijnlijk niet voor haar. Dat denken zou wel een domme droom zijn.
Als jij daar-en-dan 'man' bent in bed... ben jij op dat ogenblik ook die ene unieke klant voor haar!

Zodra je de deur uit bent... is er natuurlijk weer een ander...
Heb ik hoegenaamd geen probleem mee! Zolang ik bij haar maar een geweldige tijd heb en me volop kan uitleven!
 
Laatst bewerkt:
Verliefd worden overkomt je, daar heb je meestal niet zoveel over te zeggen. Ik zou dat dan ook beslist niet dom willen noemen.
Wat je ermee doet, dat is een heel ander verhaal. Daar zitten ongelofelijk veel domme opties tussen.

En de tweede zin ben ik het helemaal mee niet eens. Ik ben die ene unieke klant.
Oké, zeer waarschijnlijk niet voor haar. Dat denken zou wel een domme droom zijn.

Nou ja, je wordt verliefd op iemand die aan het werk is. Dat lijkt me dan iets wat je je wel moet realiseren. Hoe beter ze haar werk doet en hoe zwakker je als klant bent hoe groter de kans dat je dingen ziet… die er niet zijn.

En ik post dit in een woud van posts hoe zielig het wel niet is dat die mannen zo belazerd worden.
Dus met die insteek denk ik: mannen, word even reëel.

Je kunt ook verliefd worden op Beyoncé of weet ik veel welke beroemdheid.
Dan hoef je dat niet dom te noemen, maar slim is anders.

Ik vind mezelf ook een unieke klant hoor. En als ik de deur uitloop denk ik: over een kwartier komt de volgende unieke klant.
Dat zorgt er in ieder geval voor dat ik de realiteit niet uit het oog verlies. .
 
Nou ja, je wordt verliefd op iemand die aan het werk is. Dat lijkt me dan iets wat je je wel moet realiseren.
Ik geloof dan ook niet in het lastig vallen van vrouwen (mensen) die aan het werk zijn met dergelijke gevoelens.

Ik kom als klant ook wel eens in gewoon een winkel in de situatie waar ik de dame die me helpt wel erg leuk vind en ik haar dat zou willen laten weten. Maar dat doe ik niet, zij is aan het werk en moet gewoon 'veilig' haar werk kunnen doen.
Als zij het wel ziet zitten hoop ik dat ze dat mij durft te laten blijken door bijvoorbeeld haar nummer te geven. Heeft zij haar interesse duidelijk gemaakt en ligt het volgende initiatief bij mij.

Als je het mij vraagt moet dit altijd van de werkende persoon komen. Bij dvp's is het niet anders. Alleen wellicht wat lastiger door de aard van het werk zelf.
 
Ik geloof dan ook niet in het lastig vallen van vrouwen (mensen) die aan het werk zijn met dergelijke gevoelens.

Ik kom als klant ook wel eens in gewoon een winkel in de situatie waar ik de dame die me helpt wel erg leuk vind en ik haar dat zou willen laten weten. Maar dat doe ik niet, zij is aan het werk en moet gewoon 'veilig' haar werk kunnen doen.
Als zij het wel ziet zitten hoop ik dat ze dat mij durft te laten blijken door bijvoorbeeld haar nummer te geven. Heeft zij haar interesse duidelijk gemaakt en ligt het volgende initiatief bij mij.

Als je het mij vraagt moet dit altijd van de werkende persoon komen. Bij dvp's is het niet anders. Alleen wellicht wat lastiger door de aard van het werk zelf.
Enige discretie is in ieder geval altijd wel op z'n plaats...
 
Ik vertrouw niemand die onbekend is. Vertrouwen moet je verdienen door je daden en niet door praatjes. En dan nog vertrouw ik nooit iemand 100%; de mensen die het dichtst bij je staan zijn degenen die jou het hardst naaien. Vooral als het om geld gaat.
 
Een relatie aangaan met een dvp daar hoef je natuurlijk helemaal geen klant voor te zijn.

Verliefd worden op een dvp, ook daar hoef je geen klant voor te zijn...

Soms lijkt het alsof iedereen daar maar vanuit gaat.
We ontmoeten natuurlijk ook gewoon andere mannen en vrouwen hé 😅😂

En ook dan is het gewoon een kwestie van elkaar een onconventioneel vertrouwen geven. Onconventionele manier van monogamie.. Accepteren van een onconventionele levensstijl vergt meer inspanning. Het is zwemmen tegen de stroming in.
 
Helemaal waar, maar denk je niet dat dit laatste er waarschijnlijk aan ligt dat dit een forum is voor klanten en dvp's?
Ja maar die zienswijze maakt het heel erg beperkt.
De wandelaars maken ook topics of je buiten het wandelen nog ah daten bent.

Dan is het toch logisch dat wij als sekswerkers ook daten met heren die geen klant of ex klant zijn?

Want elk topic verzand in de discussie "Denk je dat je zo speciaal bent? Sekswerkers liegen en bedriegen om je uit te melken."

Terwijl de meeste sekswerkers die ik ken geen relatie hebben met een klant/ex klant...

Gewoon een observatie. Want dit is niet het nummer 1 topic "Verliefd op een prostituee" van wandelaar naar sekswerker..
 
Gewoon op 0 beginnen en zien wat er gebeurd. Meestal krijg je dan toch vertrouwen in iemand en krijg je alsnog een mes in je rug.
Mijn grootvader.. Wij noemen dat 'ons opa'.. Die zei altijd..
Op z'n plat Brabants.. Ge het in jeel oe leven mar hooguit 3 vriende.. De rest zen goeije kennisse en meeloopers

Je hebt in heel je leven hooguit 3 vrienden.. De rest zijn goede kennisen en meelifters..
Beste man is 94 geworden.. En dat was zijn mantra..
Hoe ouder ik word, hoe meer het lijkt te kloppen
Wil niet zeggen dat ik niet open sta voor nieuwe vrienden of vriendinnen.. Maar als ik merk dat men enkel neemt dan geeft of me emotioneel begint uit te putten.. Dan neem ik er langzaam maar zeker afstand van.. Hoe hard dat ook klinkt
Niet met ruzie.. Maar gewoon het volume naar beneden
Overigens heb ik maar 2 ECHTE vrienden..
Waarvan ik echt kan zeggen die gaan door het vuur voor me, alswel ik voor hun.. Wat ook al meerdere keren is voorgekomen (figuurlijk natuurlijk, anders zag ik er uit als een afgekoelde frikadel)..
Beiden ken ik vanaf de basisschool.. Al zegt dat misschien niet alles.. Maar wat ik met die 2 heb meegemaakt en gedeelt is waardig voor een boek.. Overigens niet mijn wandelcarriere.. Want beiden zijn gelukkig getrouwd met 1 en 2 kinderen.. En dat zou bij hun vrouwen slecht vallen..
Maar dan houd ik dat maar voor mezelf.. Dat geloof ik verder wel..
 
Laatst bewerkt:
Zoals "Het Goede Doel" ooit zong:
Eén keer trek je de conclusie
Vriendschap is een illusie
Vriendschap is een droom
Een pakketje schroot, met een dun laagje chroom
Als het gaat om geld
Als het gaat om vrouwen
Als het gaat om alles wat je lief hebt
Wie kun je dan vertrouwen?
 
Een relatie aangaan met een dvp daar hoef je natuurlijk helemaal geen klant voor te zijn.

Verliefd worden op een dvp, ook daar hoef je geen klant voor te zijn...

Soms lijkt het alsof iedereen daar maar vanuit gaat.
We ontmoeten natuurlijk ook gewoon andere mannen en vrouwen hé 😅😂

En ook dan is het gewoon een kwestie van elkaar een onconventioneel vertrouwen geven. Onconventionele manier van monogamie.. Accepteren van een onconventionele levensstijl vergt meer inspanning. Het is zwemmen tegen de stroming in.
En zorgen dat je niet verdrinkt 😘
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan