Een discord groep van Girlsreview?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
@Ernie
Ik denk dat direct of indirect dit forum en de leiding in een kwaad daglicht stellen, omdat (ex)leden van dit forum mogelijk via andere kanalen er walgelijke praktijken op na houden hier veel mensen in het verkeerde keelgat schiet.

Iedereen wil dat deze vreselijke praktijken aangepakt worden, maar niet door wild om je heen te gaan slaan en mensen die er niks mee te maken hebben op een hoop te gooien met de kwaden.

Bij een grote voetbalvereniging zitten vast ook één of meerdere gasten die hun vrouw mishandelen. Is dat dan de schuld van de voetbalclub? Of heren die ooit lid waren, maar nog wel in het shirtje rondwandelen en zich misdragen. Is dat de club aan te rekenen?

Was het een objectief feitelijk verhaal geweest zonder vingerwijzingen naar het forum, dan was deze heisa er niet geweest.

Iedereen snapt echt wel dat er helaas ook een duistere kant is en er klootzakken zijn, dat is het punt ook niet denk ik.
 
Ga je op fora nooit kunnen voorkomen. Of je moet een chatfunctie uitschakelen. En zien dat leden met mekaar niet in contact kunnen komen

Dat klopt zeker, maar het is schrikbarend hoe snel sommige meiden soms WEL privegegevens uitdelen, ikzelf heb heel vaak dus gewoon een Instagram of privenummer gekregen van sommige dames, soms door te vragen en soms boden ze het zelf aan. Van sommige dames wist ik zelf het adres waar ze woonden.

Ik denk dat Van der Linden hier meer mee wil vertellen; er zijn mafkezen actief op dit fora zowel andere vormen van communicatie. WEES OP JE HOEDE EN ZET AL JE SOCIAL MEDIA OP SLOT..
Gebruik overal een wegwerp email of wachtwoord voor, etc etc.

Je kan wel zien wat voor zieke figuren er rondlopen op de wereld.
 
Dat klopt zeker, maar het is schrikbarend hoe snel sommige meiden soms WEL privegegevens uitdelen, ikzelf heb heel vaak dus gewoon een Instagram of privenummer gekregen van sommige dames, soms door te vragen en soms boden ze het zelf aan. Van sommige dames wist ik zelf het adres waar ze woonden.

Ik denk dat Van der Linden hier meer mee wil vertellen; er zijn mafkezen actief op dit fora zowel andere vormen van communicatie. WEES OP JE HOEDE EN ZET AL JE SOCIAL MEDIA OP SLOT..
Gebruik overal een wegwerp email of wachtwoord voor, etc etc.

Je kan wel zien wat voor zieke figuren er rondlopen op de wereld.
Klopt. vertrouwen groeit naarmate je iemand leert kennen. Als bvb een klant gedurende lange periode bij een dame komt kan het altijd dat je wat meer open word. Maar zo direct alles blootgooien, ja nee das ni slim.
 
Het is een serieuze zaak maar van der Linden probeert heel girlsreview naar de klote te helpen terwijl heel veel mensen er plezier van hebben

Omdat er niet serieus naar word geluisterd, hij wilt GR niet naar beneden halen, maar de staatsmongolen die er mee bezig zijn om dames zwart te krijgen, en evt mede wandelaars.

Aan het begin toen ik mijn account aanmaakte heb ik zelf naar Admin gestuurd welke van deze figuren steeds terug kwamen. Die dus actief meededen aan deze onzin, om ze te bannen. Heb al een tijdje niks van ze vernomen.

Krolse Kater, voormalige lid nr 45. Is dus afgeperst door mensen die op DIT fora actief waren.

Aan die mensen moet gewoon wat gedaan worden, niet dit fora zozeer zelf.. Maar dat is lastig begrijpen volgensmij.
 
bwa GR was ooit top. Maar veel mensen zijn al weg door allerhande roddels etc. Altijd sneu.
Niet iedereen kan en moet met elkaar overeen komen dat is normaal. En daar door krijg je een verkeerd beeld van elkaar 🤷🏼‍♂️. Ten slotte zijn we hier allemaal voor een zaak plezier hebben met de dames.
 
Dit is dit echt waar. Venery heeft bestaan, ik zat er in. Die admins en moderatoren die aan het roer waren zaten niet helemaal lekker in hun boven kamer.

Een paar geliefde DVP's waar jullie zelf allemaal nog met vol liefde over schreven op HKRS zijn dus verplicht te stoppen door deze debielen. Wat Van der Linde hier verteld is geen grap en ik geloof hem 100%.

Hoe die mensen aan info kwamen van de meiden is dus best simpel. Als iemand zijn Facebook/Instagram account niet beveiligd heeft, en je gaat bij hun op bezoek, of hun naar jou (meerdere malen), kan het dus zomaar zijn dat je aan elkaar word voor gesteld als 'hey ken jij dit persoon en wil je vrienden worden?'. Toen ik regelmatig in andere provincies ging wandelen kwam ik heel veel profielen tegen van of de dames zelf of vriendinnen van de dames.

Het is echt geen rocket science om iemand te achterhalen op het internet.
Maar wat heeft GR hier mee te maken. Dat is nog altijd de vraag.
Link naar betrokkenheid is er niet. Alleen wat wilde verhalen.
Ik heb ook op forum en discord gezeten van Venery.
En herken beeld wat jij schets totaal niet
 
Maar wat heeft GR hier mee te maken. Dat is nog altijd de vraag.
Link naar betrokkenheid is er niet. Alleen wat wilde verhalen.
Ik heb ook op forum en discord gezeten van Venery.
En herken beeld wat jij schets totaal niet

Hij verteld toch duidelijk hoe het in elkaar zit?

Er is dus wederom een chat aanwezig onder de naam Girlsreview of iets in die trend die dus meiden proberen zwart te maken.

Dat GR hier direct mee aan werkt kan je zelf toch ook wel bedenken? Meerdere mensen zeggen dat er niks gebeurt in die openbare chat van GR. Maar er is dus een NAMAAK chat, wat dus eerder ook al het geval was van HKRS, in omloop waar deze figuren dus vanuit opereren..

Hij geeft gewoon een waarschuwing en een heads-up dat deze mensen weer bezig zijn, of dat het nieuwe zijn.


Wel grappig want dan ben je nooit echt actief geweest in de Venery groep, ik kan hier zo 10 mensen aanwijzen die hier op GR actief zijn die dit beeld dus WEL hebben gezien van sommige mensen.
 
Nogmaal ik lees alleen woorden. Concreet bewijs is er niet.
Alleen maar mensen zwart maken lees ik
 
Nogmaal ik lees alleen woorden. Concreet bewijs is er niet.
Alleen maar mensen zwart maken lees ik

Screenshot_2022-08-31-20-40-30-38_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg


Alsjeblieft, LarsD voor jou. Die ken je ook nog wel uit Venery?
Heeft dus prive gegevens van Krolse Kater die op dit forum actief was verspreid.

Deze figuren zijn gewoon actief, alleen niet op dit forum zelf.
 
Jullie zijn echt om te lachen 😂.

Ik geef letterlijk gewoon voorbeelden en concreet bewijs, waar je om vroeg, en een tip dat je voorzichtig moet zijn met je data, dat er degelijk dus mensen actief waren hier die andere mensen hun prive info proberen te achterhalen als je hun niet aanstaat.

Wat je voor de rest doet moet je zelf weten. Een gewaarschuwd mens telt voor 2.

Fijne avond allen, deze discussie kan je toch niet winnen met alle moraal ridders hier.
 
Ik was vanmiddag al een reactie aan het typen, maar kwam er niet aan toe om deze te plaatsen. Inmiddels heeft @Ernie mijn sentiment al aardig verwoord. Ik snap namelijk best dat @Vanderlindemedia over de zeik is. Dat er Telegram/Discord groepen bestaan die zich enkel en alleen bezighouden met chantage/afpersing/sextortion mag toch geen verrassing zijn. Ik begrijp niet zo goed waarom dat door sommigen zo vurig wordt betwist. Ik zou zeggen lees het nieuws eens.

Of het kies is om GR hiervan te beschuldigen is een tweede, maar dat leden van hier in zo'n groep zitten lijkt me ook niet zo raar. Ik zit hier amper een paar weken en heb al een aanvaring gehad met een doorgedraaide snaak die per se zijn gelijk moest hebben en nadat zijn ongelijk was bewezen heeft ie meteen zijn account opgeheven. Die zit ongetwijfeld onder een ander account nu weer de brave hendrik uit te hangen en kan me ook voorstellen dat het zo'n type is dat in zo'n kwaadwillende Telegram/Discord groep zit.
 
Waar de fuck lees jij dat hij GR onderuit wil halen? Kan je begrijpelijk lezen?

Hij word letterlijk aangevallen vanuit de eerste paar posts die hij zet. Herhaaldelijk word er aangegeven dat DIT forum moet afgeperst worden? Hij heeft het over die fucking kerels die dus anoniem buiten dit platform om mensen zwart maken.

WEES HIER DUS OP JE HOEDE VOOR, en evt speel het door naar de admins en mods.

Hoe moeilijk is het?
 
Ik geef letterlijk gewoon voorbeelden en concreet bewijs, waar je om vroeg, en een tip dat je voorzichtig moet zijn met je data, dat er degelijk dus mensen actief waren hier die andere mensen hun prive info proberen te achterhalen als je hun niet aanstaat.
En waar treft GR daarin juist schuld? Ze grepen gewoon keurig in. Ze zijn niet verantwoordelijk voor wat ex-leden op discord doen.
 
Omdat er niet serieus naar word geluisterd, hij wilt GR niet naar beneden halen, maar de staatsmongolen die er mee bezig zijn om dames zwart te krijgen, en evt mede wandelaars.

Aan het begin toen ik mijn accounAt aanmaakte heb ik zelf naar Admin gestuurd welke van deze figuren steeds terug kwamen. Die dus actief meededen aan deze onzin, om ze te bannen. Heb al een tijdje niks van ze vernomen.

Krolse Kater, voormalige lid nr 45. Is dus afgeperst door mensen die op DIT fora actief waren.

Aan die mensen moet gewoon wat gedaan worden, niet dit fora zozeer zelf.. Maar dat is lastig begrijpen volgensmij.
Hij doet een beetje alsof dat vanuit GR geinitieerd wordt en alsof GR er enige invloed op zou hebben. Dat lijkt me allemaal niet zo te zijn. Verder vind ik hem vooral een brallerd. Als je dan niet wandelt en geen sekswerker bent, dan zijn veel mensen dat snel beu.
 
Dat GR hier direct mee aan werkt kan je zelf toch ook wel bedenken?

nee, dat is dus het punt dat ik NIET kan bedenken...

ik kan dit verhaal tot heel heel ver geloven en volgen... ik geloof dat er eikeltjes zijn die gegevens van dames ontfutselen en daarmee aan de haal gaan... dat er uit de hoek van Venery gezeik kwam had ik ook gehoord... dit is een misstand en prima van vanderlinde om dit aan te kaarten...

... maar vanderlinde gaat al vanaf de eerste post met gestrekt been in de aanval tegen Girlsreview als geheel, en DAT snap ik niet, en ja dat creeert vijandigheid hier ja...
 
Ik mag hopen dat GR hier totaal niet achter staat en dit soort activiteiten ook absoluut niet prijst.

Wat zegt hij hier nou dan? Wat zegt hij in die andere posts. Jullie eigen interpretatie is dat hij GR aanvalt omdat hij misschien wat controversiële posts heeft geplaatst.
 
Ik was vanmiddag al een reactie aan het typen, maar kwam er niet aan toe om deze te plaatsen. Inmiddels heeft @Ernie mijn sentiment al aardig verwoord. Ik snap namelijk best dat @Vanderlindemedia over de zeik is. Dat er Telegram/Discord groepen bestaan die zich enkel en alleen bezighouden met chantage/afpersing/sextortion mag toch geen verrassing zijn. Ik begrijp niet zo goed waarom dat door sommigen zo vurig wordt betwist. Ik zou zeggen lees het nieuws eens.

Of het kies is om GR hiervan te beschuldigen is een tweede, maar dat leden van hier in zo'n groep zitten lijkt me ook niet zo raar. Ik zit hier amper een paar weken en heb al een aanvaring gehad met een doorgedraaide snaak die per se zijn gelijk moest hebben en nadat zijn ongelijk was bewezen heeft ie meteen zijn account opgeheven. Die zit ongetwijfeld onder een ander account nu weer de brave hendrik uit te hangen en kan me ook voorstellen dat het zo'n type is dat in zo'n kwaadwillende Telegram/Discord groep zit.

1ste word ook niet ontkent. Zal zeker kern van waarheid in zitten. Alleen blijft het met veel woorden.
2de is waar het om gaat. Iemand zwaar beschuldigen is een zware zaak.
 
Nogmaals, waar beschuldigd hij uit zijn eerste posts GR??
Staat gewoon in eerste bericht zonder onderbouwing
Wacht nog altijd op bewijs van die groep.


''Iemand heeft blijkbaar lucht van deze activiteiten in zo'n discord groep gehad die zich blijkbaar voor aan het doen is als Girlsreview discord app''
 
Staat gewoon in eerste bericht zonder onderbouwing
Wacht nog altijd op bewijs van die groep.


''Iemand heeft blijkbaar lucht van deze activiteiten in zo'n discord groep gehad die zich blijkbaar voor aan het doen is als Girlsreview discord app''


BLIJKBAAR VOOR AAN HET DOEN ALS.
Moeilijk hè, begrijpend lezen.

Wie moet er hier een bril kopen, @Ernie ?

En wat staat er voor de rest dan? Dat hij hoopt dat GR hier dus niet achter staat. Wat ook meermaals is gezegd en bevestigd door de Admin. Dus al met al, GR staat hier niet achter + die officiële GR Telegram is dus niet gelinkt aan deze activiteiten. Wat meerdere leden. Hebben bevestigd.

Dat houd toch niet in dat er ALSNOG leden onderling een TG groep aan kunnen maken. Wat hier dus in dat citaat boven is gezet. Om mensen zwart te maken?

Doe je roze bril is af en lees is vanuit beide kanten het normale verhaal zonder dat Van der Linde dit gepost heeft.

Dit zijn serieus zaken en jullie doen er aardig naïef over vind ik zelf.


Maar goed, morgen er weer vroeg uit. Fijne avond allen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan