Hoe vaak bezoeken jullie dezelfde dame?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Net begonnen, dus maximale aantal was tot nu toe twee. Maar zij is wel zo leuk dat het zeer waarschijnlijk meer bezoekjes worden. Ik vind een vaste dame ook het prettigst. Moet nu wel weer even gaan sparen
 
Ik had ooit een vaste dame waar ik bijna elke week kwam. Ik denk dat ik hier 100 keer ben geweest. Na ongeveer twee was ze verdwenen.

De nummer twee op lijstje staat slecht op 6 keer.
 
ik ga een paar keer per maand naar de zelfde tot ze stopt
als ze er niet meer is dan zoek ik tot ik er een gevonden hebdie leuk en goed is
dan blijf ik daar weer komen
 
Ik heb tot nu toe nog nooit een dame een tweede keer bezocht. Maar een van mijn laatste dates was zo leuk, dat ik nu toch twijfel. Kies ik de volgende keer weer voor de spanning van een nieuwe dame ontmoeten of ga ik kijken wat een tweede ontmoeting met die intrigerende dame zou brengen?
 
Zolang het klikt, super geil is and doet aan mijn verwachtingen. Het moeilijkste ks de klik, sommige dames waarmee die klikken reizen ook rond en sommige zijn moeilijk mee af te spreken. Heb tot nu toe alleen 1 Nederlandse dame ontmoet met een goede klik. Super geil wijf, mijn God wat in inzet. Ik moet wel zeggen grotendeels van mijn dvp bezoeken voelt nog steeds wel een beetje transactional. Ik ben eigenlijk op zoek naar iets waar je het gevoel hebt met of het je vriendin is voor een uur. Ik heb misschien tot nu toe 14 dames bezocht, maar alleen bij twee wil ik echt terug. Helaas is 1 van de dames weg, maar als ze weer terug komt ga ik zeker afspreken.
 
Hangt helemaal van de dame af. Sommige dames kan ik meerdere keren bezoeken. Bij sommige dames ben ik wel 5 tot 10x geweest en kom ik nog steeds af en toe. Ik maak wel de tussenpozen langer om het fris te houden.

Andere dames 1 of 2 x. Sommige zijn leuk voor 1 keer geen spijt van dan, maar behoefte voor herhaling is er niet.
Meestal als de sex wel ok is, maar verder geen klik of goed contact. Dan ga ik net zo lief de volgende keer naar een ander.
 
toch wel redelijk vaak, een dame 15 jaar lang, die is helaas(voor mij ) gestopt. Verder zijn er wel een aantal die ik meer dan 20 keer bezocht heb, en zolang ze mij niet claimen kom ik weer, maar zo nu en dan bezoek ik ook een nieuw meisje.
 
Ik bezoek nog maar een jaar dames, maar voor mij heeft vast de voorkeur. Dan kun je elkaar vertrouwen en beter op elkaar inspelen, in plaats van dat je de standaard routine voorgeschoteld krijgt. Dus als ik iemand vind waarbij het gevoel goed is blijf ik die houden. Heb nu twee vaste adresjes waar ik elke maand heen ga. Het zal verschillen tussen wandelaars die op zoek zijn naar intimiteit en wandelaars die gaan voor de spanning.
 
Ik hou wel van een beetje afwisseling, dus wel fijn om meerdere vaste dames te hebben eigenlijk. Helaas is dat momenteel niet zo.
Afgelopen jaar wisselende dames gehad die nog op mijn bucketlist stonden, maar die door de afstand of kosten niet veel hernieuwde dates op de planning staan.
In het verleden vaste dame zo ongeveer een keer in de 2/3 maanden. Dus max 4/5 keer per jaar.
 
Er is èèn dame die ik vaker bezocht ,als ze hier in een hotel was.Maar dat hotel is inmiddels een opvang voor asielzoekers
Voor de rest ga ik voor de spanning van nieuw.
 
Al zeker 8 jaar dezelfde dame, soms met een trio-uitstapje en een heel enkele keer ga ik 'vreemd'. Het lijkt bijna een relatie :)

Maar eigenlijk 'durf' ik niet meer naar een andere dame. Bang dat het tegenvalt, het aftasten wat wel en niet kan etc. Terwijl ik ook wel weet dat verandering van spijs eten doet ... misschien toch van het weekend ...
 
Maar eigenlijk 'durf' ik niet meer naar een andere dame. Bang dat het tegenvalt, het aftasten wat wel en niet kan etc. Terwijl ik ook wel weet dat verandering van spijs eten doet ... misschien toch van het weekend ...
Werkelijk?? Je 'durft' niet meer?
Waar is je fantasie? Je zin voor avontuur?
Er zijn zoveel leuke dames... geniet ervan!
 
Vrij saaie bijdrage mijnerzijds, maar wel waarheidsgetrouw:
Ik bezoek een dame zolang de wederzijdse klik er is en zolang zij het werk doet. Dat zegt overigens niets over de frequentie: er kunnen maanden tussen dates zitten en dat is ook meestal zo. En zolang ik er fysiek toe in staat ben natuurlijk, maar dat zit nog wel goed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan