WHEM Josephine, Le Baron Heerewaarden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 5883

Vaste klant
164
11/12/21
245
1
Ben al enige tijd min of meer vaste klant van Josephine. Laat zich raden dat mijn ervaringen positief zijn. Ik ben een beetje verbaasd dat ze zo weinig recensies krijgt, ze is best vaak aan het werk daar dus er moeten meer leden zijn die haar kennen en ik ben benieuwd naar ervaringen van anderen. Hoe hebben jullie het met haar en wat is er voor jullie allemaal mogelijk?
 
Laatst bewerkt:
Hier ook zeer goede ervaringen met haar. Mooie donkere vrouw. Jammer dat ik haar niet vaak tref. Tegenwoordig doet ze ook PZC. Veel en lekker tz. Of er meer mogelijk is weet ik niet.
PZC heeft ze inderdaad lang afgehouden maar doet ze gelukkig inmiddels wel. Verder is ze aan de safe kant, voor een snelle bare wip moet je niet bij haar zijn. Ze doet dat niet omdat ze een vaste vriend heeft en daarom geen risico's wil nemen. Die vriend is er trouwens meestal bij als ze er is, behalve als hij voor werk in het buitenland zit. De meeste kans om haar te treffen heb je in de avonden van donderdag t/m zaterdag. Ze heeft een gewone baan dus overdag is ze er niet vaak, en op andere avonden zeer wisselend, zoals het uitkomt met andere verplichtingen. Incidenteel overdag in het weekend maar dan ben ik er zelf bijna nooit.
 
Gisteravond was Josephine er ook , ze had het vrij rustig omdat het ook rustig was. Zelf heb ik geen date meer gedaan met haar , want er waren nog 2 andere favorieten van me toevallig. Toen was ik voldaan , en de portemonnee liet alleen nog een paar 5 € biljetten zien.
Maar Josephine is gewoon top , ze is ook aardig , ze is wat slanker geworden ook. ik kamer heel graag met haar , en inderdaad ze doet ook PZC. Voor 100€ kan je flink genieten.
 
Gisteravond was Josephine er ook , ze had het vrij rustig omdat het ook rustig was. Zelf heb ik geen date meer gedaan met haar , want er waren nog 2 andere favorieten van me toevallig. Toen was ik voldaan , en de portemonnee liet alleen nog een paar 5 € biljetten zien.
Maar Josephine is gewoon top , ze is ook aardig , ze is wat slanker geworden ook. ik kamer heel graag met haar , en inderdaad ze doet ook PZC. Voor 100€ kan je flink genieten.
Wie zijn die andere favorieten dan? Ben benieuwd, wie weet ken ik ze wel.
 
Jolanda en Samantha
Ah, Samantha heb ik deze week ook nog een keer overdag te grazen genomen, inderdaad ook een leuke en mooie dame. Heb nog kramp in mijn kaken, zo hard schuurde ze haar poesje over mijn muil. Helemaal prima, daarna nog lekker gepijpt en geneukt. Jolanda vind ik fysiek buitengewoon onaantrekkelijk dus die komt voor mij niet in aanmerking. Zo zie je maar weer. Maar qua gfe-gevoel kan voor mij niemand tegen Joséphine op.
 
Twee keer daar geweest was t heeeeel stil.
Een keer werd ik al aan de deur gewaarschuwd. Aangezien het nog al een eindje rijden is ga ik t voorlopig overslaan.Auto rijdt ook niet op water. Jammer van Josephine dat wel.
 
Als je voor een specifieke dame gaat kun je altijd voor vertrek even bellen of ze er is, daar geven ze dan wel eerlijk antwoord op. Als ik voor Joséphine ga, en ik weet dat zij er is, zal het me verder worst zijn dat het er rustig is.
 
Ik denk dat het zo rustig is omdat Nick op vragen geen normaal/eerlijk antwoord geeft. Zoals: wanneer komen er stellen? Nick, Zondag tot en met zaterdag. In de basis wel waar maar wat moet je daar nu mee als stel. Wanneer kun je het beste komen als jongere? Nick, altijd. Zijn er altijd stellen vroeg een stel. Nick, ja hoor genoeg.
Kijk, die mensen komen dan naar de zogenaamde heftigste club van Europa en gaan dan vaak teleurgesteld weer weg en komen niet meer terug.. Nick denkt dat hij er goed aan doet. Maar eerlijk duurt het langst. Ik heb wel een bij het benzine station gebeld hoeveel vrouwen er waren. Wel zo'n 6/7! 2 minuten later sta ik binnen zijn er 3!! Ik gevraagd hoe zit dat. Oh de heletijd waren er 6/7 die zijn dan weggaan toen ik in de keuken bezig was.
 
Nick doet dat inderdaad niet handig met dat gastenboek, dat vind ik ook. Die nietszeggende antwoorden die Hornyrandy hierboven noemt, zoals "ja hoor, altijd feest", en "altijd voor elk wat wils" helpen natuurlijk niet.Een probleem is ook dat hij vindt dat het gastenboek een plaats is om afspraken te maken, maar als je de boel per sé wil modereren voor je posts toelaat en dat dan maar één of twee keer per dag doet werkt dat niet. Soms zie je om 4 uur een post verschijnen die iemand er om half 8 die ochtend ingezet heeft. En ik zie toch wel heel vaak posts van jonge dames en stellen waarvan ik me afvraag of ze authentiek zijn, om het zo maar te zeggen. Het is zo belachelijk dat ik niet meer de moeite neem om naar dat gastenboek te kijken, want je kunt er toch niet van opaan.

Verder maakt hij het zichzelf een beetje moeilijk door zijn niet aflatende gebeuzel dat het een heuse parenclub is. Dat is gewoon niet zo, het is een heel apart soort bordeel waar de dames ook te gast zijn, en niet in dienst van de club, en waar ook wel eens paren komen. Maar zonder de pay-sex was de tent allang failliet. Ik kom voor de pay-sex maar ik spreek ook wel eens een klant die dan bijvoorbeeld vanuit zeeland of belgië aan is komen tuffen in de veronderstelling in een "echte" parenclub terecht te komen, en die zijn dan natuurlijk teleurgesteld. Die verwachten niet dat ze helemaal geen paren zien (die kans is zeker overdag groter dan dat je wel paren ziet), maar wel een handvol meiden van plezier in diverse mate van aftakeling die gewoon proberen wat bij te verdienen door de "muntjes" te scoren die je als man bij binnenkomst krijgt.

Wat ik dan weer wel leuk vind aan de club is dat de dames dit er op een paar uitzonderingen na allemaal bij doen naast een regulier baantje. De overgrote meerderheid zijn geen 100% professionele DvP's, althans niet in de zin dat ze er volledig van afhankelijk zijn. Ze hebben ook nog een leven naast de pay-sex en dat merk je als je met ze praat. Ik vind dat heel prettig.

Al met al kom ik er alleen nog maar omdat er een stuk of drie leuke meiden tussen zitten waar ik goed contact mee heb en van wie ik weet wanneer ze er meestal zijn, en omdat het voor mij toevallig niet ver rijden is. Dus tegenwoordig informeer ik gewoon of één van die dames er is voor ik ga. Zo niet, dan ga ik niet op de bonnefooi. De rest van de dames zijn over het algemeen aardig hoor, maar niet aantrekkelijk voor mij, en de manier waarop de club gedreven wordt is gewoon een drama. Als die drie meiden ermee ophouden, en er komt niemand anders voor in de plaats, dan zul je mij er niet meer zien.
 
Het klopt wel inderdaad, die nietszeggende antwoorden. ook ik ben wel eens binnen geweest op avonden dat er geen ruk te beleven viel. Het grote voordeel van de dames is dat ze er zelf ook lol van hebben en dus lekker mee genieten. Het gekreun en gesteun is echt. Ik heb ook mee gemaakt dat de dame met wie ik op de kamer was, al dan niet, squirtend klaar kwam. Zelf ben je dan ook zeiknat tussen de benen, maar wie doet je wat. Ik twijfel of ik van het weekend er weer naar toe ga.... Voor mij is het anderhalf uur rijden.
 
Er is daar altijd wel een groep oudere vrouwen DVP aanwezig .Leeftijd 50 tot 60 jaar die dol zijn op sex en op muntjes verzamelen.
Lydia, Chanel, Liesbet, Silvia, Denise enz.
Dat is de basis van LeBaron en niet de paren.
 
Is t alweer gezellig druk in LeBaron op donderdag vrijdag zaterdagavond ? Wie weet er meer van ?
Ik was er 2 weken geleden op een vrijdag avond. 4 oudere dames en misschien 10 mannen. 1 stelletje aan de bar die vertrokken 20 min later nadat ze hun drankje op hadden. Ben bang dat de wildste parenclub van Nederland te veel voor ze was. Lol. Ik vond het niet veel en heb mijn muntje weer ingeleverd. 40 euro retour.
 
We gaan zaterdag maar eens kijken actieven mannen zijn er altijd nu nog hopen op een paar actieve dames. Want van de 10 x dat we gaan lukt het ons maar 3/4 keer. Veel zijn helaas alleen de kamertjes gewent die ze kunne afsluiten maar das voor ons een paar levels te saai 😅
 
Heb zeer goede sessies met Josephine gehad in het verleden.
In het begin enkel Pmc, maar dan wel zeer goed deepthroat. Later ook Pzc, maar helaas niet meer deepthroat. Verder heeft ze een zeer lekkere body met volle tieten en is ze echt een schatje die volop geniet van sex.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan