Met wie deel je info?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ba74

Stamgast
Forumpionier
366
06/07/21
419
13
Vaak krijg ik prive berichten van leden die eigenlijk geen lid zijn en juist alleen maar informatie willen krijgen. Vaak vertrouw ik dit niet. Hoe gaan jullie hier mee om. Standaart 0 berichten gepost krijgt bij mij geen antwoord. Mijn tip doe dit ook ! Laat een lid eerst zijn streepjes verdienen en dan kunnen we info delen toch ;)
 
Een forum is een openbaar iets, een plein waarop alles openlijk besproken wordt.
We zijn niet voor niets lid van een forum. Dan moet je het ook openlijk durven te vermelden.

Ik krijg ook berichten per PM. Daar ga ik - afhankelijk van afzender en inhoud - wel of niet op in.
Als iemand geen lid is, kan die me toch geen PM sturen?
 
Een forum is een openbaar iets, een plein waarop alles openlijk besproken wordt.
We zijn niet voor niets lid van een forum. Dan moet je het ook openlijk durven te vermelden.

Ik krijg ook berichten per PM. Daar ga ik - afhankelijk van afzender en inhoud - wel of niet op in.
Als iemand geen lid is, kan die me toch geen PM sturen?
Let wel ik heb het ook over PM berichten ! Info die ik deel is openbaar voor leden, maar krijg juist vaker een pm bericht, en die persoon is dan al maanden lid, en nooit ook maar egens iets gepost. Onlangs op 25-11 een bericht ontvangen van een lid (die dag lid geworden) en die stelde mij veel vragen betreffende een massage. Vandaag die zelfde persoon, weer de vraag of ik al naar zijn vragen heb gekeken, Tussentijds niets openbaar gezet. Ik reageer daar niet op.
 
Ik kreeg wel eens een vraag over sexverslaving. Dat kan niet iedereen durft dat op een forum te zetten. Het is weer actueel met die Rietbergen. Daar heb ik uiteraard op geantwoord en verder niet gevraagd waarom niet op het forum.
Over een recensie kreeg ik wat vragen en opmerkingen. Of het illegale prostitutie was. Tja daar vraag je me wat. Je zal dit blijven houden. Daarom hadden ze op hookers die 5 posts regel maar of dat helpt. Laat gaan zeg ik. Je kan zelf bepalen of je er wat mee doet.
Ik kreeg toen ik op hookers zat jaren geleden een vraag over Paloma door iemand die er net zat. Had ik beantwoord en daarna kreeg ik een tip over een andere shemale die nergens adverteerde en ook heel goed was. Dat klopte. Hij wilde dit niet op het forum zetten omdat hij Paulaachtige toestanden wilde voorkomen..
 
Ergens hier op het forum las ik iemand die schreef : mijn info is opgebouwd door veel tijd en geld te investeren en daardoor goede dames, adressen, nummers kent.
Wat ik opgebouwd heb bij een dame is niet automatisch ook bij anderen de eerste keer van toepassing.
Dat geef ik ook niet zomaar cadeau aan iemand die even komt binnen wandelen.
Tweede punt is dat ik (bij massages) geen dames wil verlinken.
Sinds ik dit forum heb ontdekt (te laat) ga ik van alle bezoeken wel een recensie schrijven met de info die ik kan en mag delen om elkaar te behoeden of te interesseren voor een dame.
 
Ergens hier op het forum las ik iemand die schreef : mijn info is opgebouwd door veel tijd en geld te investeren en daardoor goede dames, adressen, nummers kent.
Wat ik opgebouwd heb bij een dame is niet automatisch ook bij anderen de eerste keer van toepassing.
Dat geef ik ook niet zomaar cadeau aan iemand die even komt binnen wandelen.
Tweede punt is dat ik (bij massages) geen dames wil verlinken.
Sinds ik dit forum heb ontdekt (te laat) ga ik van alle bezoeken wel een recensie schrijven met de info die ik kan en mag delen om elkaar te behoeden of te interesseren voor een dame.
Precies zoals je beschrijft Popjoop. Niet zomaar komen binnen wandelen en alles willen weten. Daarbij de ondeugende (met een knipoog) massage meiden moeten we zeker beschermen.
 
Herkenbaar en soms irriterend, maar ik reageer wel netjes terug. Afhankelijk van de vraag. Merendeels gaat over een locatie waar de dame ontvangt. Het rare hier van vind ik dat "jij" als wandelaar de dame zelf een bericht kan sturen en de vraag kan stellen in welk regio ze ontvangt oid.

Laatst kreeg ik een berichtje nav een recensie waar de dame precies ontvangt, aangezien hij toch in de buurt moest zijn. Daarop netjes gereageerd zoals hierboven vermeld en dan nog zijn er leden die doorblijven vragen of vissen naar een locatie. Vanaf heden delete ik deze PM berichten. Persoonlijk vind ik dat niet kunnen ivm AVG.

Alle overige PMs beantwoord ik wel netjes.
 
Let wel ik heb het ook over PM berichten ! Info die ik deel is openbaar voor leden, maar krijg juist vaker een pm bericht, en die persoon is dan al maanden lid, en nooit ook maar egens iets gepost. Onlangs op 25-11 een bericht ontvangen van een lid (die dag lid geworden) en die stelde mij veel vragen betreffende een massage. Vandaag die zelfde persoon, weer de vraag of ik al naar zijn vragen heb gekeken, Tussentijds niets openbaar gezet. Ik reageer daar niet op.
Dit is ook exact mijn manier om er mee om te gaan
 
Herkenbaar en soms irriterend, maar ik reageer wel netjes terug. Afhankelijk van de vraag. Merendeels gaat over een locatie waar de dame ontvangt. Het rare hier van vind ik dat "jij" als wandelaar de dame zelf een bericht kan sturen en de vraag kan stellen in welk regio ze ontvangt oid.

Laatst kreeg ik een berichtje nav een recensie waar de dame precies ontvangt, aangezien hij toch in de buurt moest zijn. Daarop netjes gereageerd zoals hierboven vermeld en dan nog zijn er leden die doorblijven vragen of vissen naar een locatie. Vanaf heden delete ik deze PM berichten. Persoonlijk vind ik dat niet kunnen ivm AVG.

Alle overige PMs beantwoord ik wel netjes.
Antwoorden doe ik ook altijd, maar geef zeker niet altijd antwoord op de vraag
 
Precies zoals je beschrijft Popjoop. Niet zomaar komen binnen wandelen en alles willen weten. Daarbij de ondeugende (met een knipoog) massage meiden moeten we zeker beschermen.
Je weet immer maar nooit of niet een undercover BOA op deze manier aan info wil komen om beter te kunnen scoren in zijn werk. Klinkt misschien wat ver gezocht maar uitsluiten kan je het niet.
 
Ik deel geen info die ik niet met iedereen deel en zeker niet met van die figuren die niks op forums delen.... Ik snap niet waarom die denken meer van mij los te krijgen met een pm
Ik deel zeker niets wat ik daarna niet aan de dame zelf zou laten zien.
Ik vind de dames nl belangrijker dan een stelletje hoerenlopers die ik niet ken 😝
 
Het blijkt steeds vaker dat het percentage bezoekers/leden stijgt met een verkapte fetisj door;
zelf niks te delen maar actieve leden te overladen met zowel basic erotische vragen tot gedetailleerde conversaties…
En bij de inbeelding van de antwoorden die men ontvangt enorm opgewonden raken…
 
Vandaag krijg ik een Privebericht van iemand die ook vandaag hier lid is geworden op dit forum. Het enige wat er in zijn/haar bericht staat is: hoi, hoe gaat het

Wat moet ik daarmee?

3 minuten nadat hij/zij hier lid is geworden verstuurd hij/zij dat Privebericht??
 
Vandaag krijg ik een Privebericht van iemand die ook vandaag hier lid is geworden op dit forum. Het enige wat er in zijn/haar bericht staat is: hoi, hoe gaat het

Wat moet ik daarmee?

3 minuten nadat hij/zij hier lid is geworden verstuurd hij/zij dat Privebericht??
Bijzondere vraag om deze zo te stellen!! Misschien de buurman 😉
 
Wat ik niet zal delen zijn plaatsen waar ze ontvangen en namen. Ook zal ik van sommige geen prijzen zeggen. En verder zou ik via pm niks zeggen wat ik niet openbaar zou zetten.
Tenslote weet je hier niet wie er aan de andere kant hebt. Iemand kan 100berichten gepost hebben en betrouwbaar lijken. Maar toch slechte bedoelingen hebben
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan