Algemeen Mystique Thai Thai, Den Haag, Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Are you sure ? The 2 Kinky ads show different age, size, and from the photos they actually look very different...
 
Hi ik ben op zoek naar een echt goede thaise massage die wordt afgemaakt met een HP. Wie van de dames zouden jullie aanraden qua massagekwaliteiten? Dank!

Misschien ff dit topic en review topics lezen; er staan genoeg beschrijvingen op en sws bij MT werken nagenoeg alleen maar goede dames in mijn persoonlijke ervaring
 
Way staat bekend om het geven van een stevige massage. De andere dames waar ik ervaring mee heb daar geven toch vooral een heel zachte massage, die ik niet zou echt hoogstaand zou noemen. Gelukkig hebben de dames andere kwaliteiten en is het erotische deel altijd prima in orde
 
Goedenavond wandelaars,

Heeft bemand nog Malee bezocht in de tussentijd? Mag ook in PM

Groetjes Ryo
Nog niet maar denk dat ik de volgende keer naar haar ga vragen

Ik was er zondag voor een uurtje met som was haar laatste dag de komende tijd want ze is terug naar Thailand voor een aantal weken

Maar toen ik weg ging zag ik een lange slanke mooie meid met lang zwart haar met een tattoo tussen haar schouderbladen en ik herkende haar niet dus denk dat dat malee was en het beviel me wat ik zag
 
Nog niet maar denk dat ik de volgende keer naar haar ga vragen

Ik was er zondag voor een uurtje met som was haar laatste dag de komende tijd want ze is terug naar Thailand voor een aantal weken

Maar toen ik weg ging zag ik een lange slanke mooie meid met lang zwart haar met een tattoo tussen haar schouderbladen en ik herkende haar niet dus denk dat dat malee was en het beviel me wat ik zag
Is Som alweer weg naar Thailand? Ze was net terug!
 
Het is een topzaak en de beste massage salon in regio Zuid Holland. En dan bedoel ik qua inrichting, netheid en sfeer. Dames verschillen en is een kwestie van proberen.. ;-) Meerdere dames aanwezig maar het is er altijd druk dus handiger is om te bellen en afspraak te maken.
 
Ik bel meestal een dag van te voren om de afspraak te maken en ook nog als ik onderweg ben om na te vragen of de dame er ook echt is en of de afspraak ook in de agenda staat. Dit nadat het 1x fout is gegaan een aantal jaren geleden.
 
Je hebt gewoon pech. Ga anders spontaan naar een andere salon in DH of Rotterdam en vraag wie er beschikbaar zijn. Als ze je niet mooi of leuk genoeg lijken ga je naar de volgende salon. Na 2 of 3 salons zit er echt wel iemand tussen die je een lekkere massage kan geven.. dan zie je wel wat er verder gebeurt. Sommige adressen staan ook op google maps.. niet allemaal

En als dit ook niet werkt.. misschien een vriendin?? 😂
 
Terug
Bovenaan Onderaan