Algemeen Mystique Thai Thai, Den Haag, Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je hebt gewoon pech. Ga anders spontaan naar een andere salon in DH of Rotterdam en vraag wie er beschikbaar zijn. Als ze je niet mooi of leuk genoeg lijken ga je naar de volgende salon. Na 2 of 3 salons zit er echt wel iemand tussen die je een lekkere massage kan geven.. dan zie je wel wat er verder gebeurt. Sommige adressen staan ook op google maps.. niet allemaal

En als dit ook niet werkt.. misschien een vriendin?? 😂

heb je tips..adresjes?

zo had ik maar n vriendin 🤪
 
ik rij een stuk
kom daar aan op zoek naar parkeerplek
ik bel en zeg dat ik ff ga betalen om te parkeren
niet eens 3 minuten later sta ik voor de deur en bel aan zegt ze door intercom 'helemaal vol, andele keel jij kome solly'

ik geleden..uh gereden voor niks 😡
Wist ze wel dat jij het was? Misschien dacht ze dat het een nieuwe klant was die na jou kwam.
 
heb je tips..adresjes?

zo had ik maar n vriendin 🤪
DH:
Uiteraard is MTT The Best!!
Dara Thai - Joy altijd feest, anderen weet ik niet momenteel, het is al lang geleden
Dawrung Thai - maar je moet een beetje geluk hebben wie er is
Zoetermeer ook, ik dacht dat het Seranie Thai heet, schone grote kamers, douche op de gang, maar prima

RD:
Korat - Soda, sowieso goed
 
Laatst bewerkt:
Je hebt gewoon pech. Ga anders spontaan naar een andere salon in DH of Rotterdam en vraag wie er beschikbaar zijn. Als ze je niet mooi of leuk genoeg lijken ga je naar de volgende salon. Na 2 of 3 salons zit er echt wel iemand tussen die je een lekkere massage kan geven.. dan zie je wel wat er verder gebeurt. Sommige adressen staan ook op google maps.. niet allemaal

En als dit ook niet werkt.. misschien een vriendin?? 😂
Ja, op de bonnefooi naar andere salons gaan kan goed uitpakken. Heeft mij onverwacht een paar nieuwe favo dames opgeleverd (moet gezegd dat ik in het verleden ook wel slechte ervaringen heb opgedaan bij spontane bezoeken, maar de laatste tijd dus mazzel gehad).
 
had ik gedaan en ook de dag zelf

Alleen informatief ('zijn er genoeg meisjes') ?

Want die (of de laatste resterende kamer..) kunnen door de volgende beller meteen gereserveerd worden - en als die afspraak te dichtbij is zullen ze een langsloper (al) moeten vertellen dat ze vol zitten.

Je had Ornjira kunnen proberen , nu je daar toch al geparkeerd stond (iets van 80 meter verder ).
 
Alleen informatief ('zijn er genoeg meisjes') ?

Want die (of de laatste resterende kamer..) kunnen door de volgende beller meteen gereserveerd worden - en als die afspraak te dichtbij is zullen ze een langsloper (al) moeten vertellen dat ze vol zitten.

Je had Ornjira kunnen proberen , nu je daar toch al geparkeerd stond (iets van 80 meter verder ).
echt?? waar wat hoe????
 
echt?? waar wat hoe????

Bij mij doet google het prima, maar OK:
https://ornjira.nl/
(Nr 604, MTT op 574 ). Of , zonder de zekerheid van een H.E. een van de Chinese salons die vanaf +- MTT ook beloopbaar zijn.
[ik heb daar geen ervaring overigens - maar als je met de ergernis "ik ben er en sta al geparkeerd" zit kun je allicht een voorstelronde een paar portieken verder proberen]
 
Bij mij doet google het prima, maar OK:
https://ornjira.nl/
(Nr 604, MTT op 574 ). Of , zonder de zekerheid van een H.E. een van de Chinese salons die vanaf +- MTT ook beloopbaar zijn.
[ik heb daar geen ervaring overigens - maar als je met de ergernis "ik ben er en sta al geparkeerd" zit kun je allicht een voorstelronde een paar portieken verder proberen]
ligt t aan mij of zitten er hier ook geen dames tussen 23- 33 ?
 
Bij mij doet google het prima, maar OK:
https://ornjira.nl/
(Nr 604, MTT op 574 ). Of , zonder de zekerheid van een H.E. een van de Chinese salons die vanaf +- MTT ook beloopbaar zijn.
[ik heb daar geen ervaring overigens - maar als je met de ergernis "ik ben er en sta al geparkeerd" zit kun je allicht een voorstelronde een paar portieken verder proberen]
Haha 80 meter verder. Nooit geweten. Dank voor de tip.
 
Nog een tip:
De meeste dames zijn niet zo enthousiast om nuru massage te geven. Veel (op- en schoon) werk en weinig extra verdiensten. De dames wel enthousiast zijn om het te doen geven over het algemeen een betere dienstverlening. Overigens is die MTT meestal op orde, alhoewel sommige dames zo nu en dan 'hun dag niet hebben'.
 
Ik ben nieuw hier en ook met bezoeken aan de MTT. Tot nu toe alleen bij Moeky geweest en ik vroeg mij af of jullie die hier wel al meerdere dames hebben bezocht daarin iets merken bij de dames. Vinden ze dat vervelend? Ik zeg niet dat ik geclaimd word maar het lijkt me ongemakkelijk om na een andere dame weer naar Moeky te gaan en ze dat vast ook wel weet als ik andere dames bezoek.
 
Ik ben nieuw hier en ook met bezoeken aan de MTT. Tot nu toe alleen bij Moeky geweest en ik vroeg mij af of jullie die hier wel al meerdere dames hebben bezocht daarin iets merken bij de dames. Vinden ze dat vervelend? Ik zeg niet dat ik geclaimd word maar het lijkt me ongemakkelijk om na een andere dame weer naar Moeky te gaan en ze dat vast ook wel weet als ik andere dames bezoek.
Nee hoor, dat vinden ze juist wel leuk. Ik kom er vaker en ze raden elkaar ook juist aan als je vertelt waar je van houdt en wat je lekker vindt.
 
Oh, werkt dat daar echt zo? Goed sfeertje. Want ik kwam een keertje bij Sainam op de Strevelsweg in R'dam. Daar stond me toch een stoot achter de balie. Maar toen had ik een afspraak met een leuke jonge meid. De service met haar viel me best tegen. Toen ik vroeg naar de naam van die meid achter de balie werd het opeens heel onprettig. Dus dat scheelt per salon. Leuk dat ze bij MTT een vriendschappelijke interne concurrentie hebben.
 
Ik ben nieuw hier en ook met bezoeken aan de MTT. Tot nu toe alleen bij Moeky geweest en ik vroeg mij af of jullie die hier wel al meerdere dames hebben bezocht daarin iets merken bij de dames. Vinden ze dat vervelend? Ik zeg niet dat ik geclaimd word maar het lijkt me ongemakkelijk om na een andere dame weer naar Moeky te gaan en ze dat vast ook wel weet als ik andere dames bezoek.
Som heeft mij voorafgaand aan haar vakantie eind vorig jaar wat suggesties gegeven voor andere MTT dames, dus geen probleem volgens mij!
 
Nee hoor, dat vinden ze juist wel leuk. Ik kom er vaker en ze raden elkaar ook juist aan als je vertelt waar je van houdt en wat je lekker vindt.
Ik heb dezelfde ervaring. Als ik aan een dame hier vertel dat ik er al vaker ben geweest, omdat ze dat soms ook vragen aan me, dan lijken ze vaak ook geïnteresseerd bij wie ik geweest ben en hoe ik dat vond. De dames weten ook waar elkaars kwaliteiten liggen, dus ik vind het sowieso waardevol om het er als het zo uitkomt kort met een dame over te hebben.
Sommige dames hier vinden het leuk om een vierhandenmassage te doen met een specifieke dame met wie ze goed klikken, dus dan kan het handig zijn als ze weten dat je bij die dame naar tevredenheid ook al een keer geweest bent. Een dergelijke massage heb ik nog niet eerder gedaan, maar wil ik zeker nog een keer doen. Misschien moet ik dit binnenkort maar eens gaan doen bedenk ik me nu:p
 
Klopt als een bus som vind het leuk om 4 handen te doen met satang

Was er paar weken geleden heb toen gevraagd voor 4 handen maar satang werkte toen niet heb toen 4 handen gedaan met way erbij

Heb toen ook aan som aangegeven dat ze dan korting moeten geven op 4 handen maar is gewoon het dubbele en daarom vind ik het niet waard en heb ook toen aangegeven omdat er altijd meer dames dan kamers zijn dat ze het vaker aan moeten bieden voor minder omdat er toch altijd 1of 2 dames niks kunnen doen door het aantal kamers
 
Terug
Bovenaan Onderaan