Algemeen Mystique Thai Thai, Den Haag, Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat ik heb gemerkt is dat de dames van de salon deze site goed bijhouden en proberen te achterhalen wie wie is.
Haha geweldig, ik ben benieuwd wie er meeleest en ik zou het grappig vinden als ze mij zouden kunnen raden.. als ze mij een pm sturen en als het dan klopt, dan maak ik een afspraak en geef ik een dubbele fooi van wat ik normaal geef. Hint: het is al wat langer geleden, vorige week zonder afspraak, maar ze was er die dag helaas niet.. ik heb wel de groetjes gedaan.. diegene voor wie dit is, zou het moeten weten ???
 
Je zou je review ook kunnen antidateren en je echte naam natuurlijk niet gebruiken. Knappe meid wij die persoon met een Nickname en een rare avatar in het echt is
 
Wat ik heb gemerkt is dat de dames van de salon deze site goed bijhouden en proberen te achterhalen wie wie is. En als je wat minder positief bent over de salon, lees een kritische kanttekening plaatst, dit merkbaar is in de geleverde service. Ik ben een aantal weken geleden geweest en een kille ontvangst door een normaal gesproken hele vrolijke dame viel mij ten deel. De massage was zonder enig getease. Ook de geboden extra's werden verminderd en de prijs van het pretpakket ging omhoog. Het is te toevallig dat er geen verband zou zitten tussen mijn posts en deze ervaring. Dus mensen, wees gewaarschuwd. Ik heb mijn conclusie getrokken en ben op ontdekkingstocht naar andere salons. Dus als jullie nog tips hebben, een pm wordt gewaardeerd. :cool:
Persoonlijk denk ik juist dat het tegenovergestelde waar zou zijn. Als die dames zouden meelezen en ze weten dat jij de persoon bent van de review, dan zouden juist eerder hun best doen om het tegendeel te bewijzen, toch? Dat is in iedereen z'n voordeel. Misschien ben ik doorgaans wel gewoon te positief ingesteld.
En ook als ze weten dat je over hun schrijft, dan weten ze dat ze meer klanten krijgen als ze je heel goed behandelen en je ze aanbeveelt.

Wat betreft de opmerkingen hier over voor niks komen. Ja dat is zeker lullig en daar zouden zeker wat aan kunnen doen. Als is het alleen maar zoiets als de ochtend van de afspraak even bellen ter bevestiging of zoiets.
 
Wat ik heb gemerkt is dat de dames van de salon deze site goed bijhouden en proberen te achterhalen wie wie is. En als je wat minder positief bent over de salon, lees een kritische kanttekening plaatst, dit merkbaar is in de geleverde service. Ik ben een aantal weken geleden geweest en een kille ontvangst door een normaal gesproken hele vrolijke dame viel mij ten deel. De massage was zonder enig getease. Ook de geboden extra's werden verminderd en de prijs van het pretpakket ging omhoog. Het is te toevallig dat er geen verband zou zitten tussen mijn posts en deze ervaring. Dus mensen, wees gewaarschuwd. Ik heb mijn conclusie getrokken en ben op ontdekkingstocht naar andere salons. Dus als jullie nog tips hebben, een pm wordt gewaardeerd. :cool:
Dan maar Mystique boycotten...
 
Tja, boycotten kan altijd, maar ik ben vanmiddag geweest en had weer een super nurumassage van Som. Ze is idd echt een kletskous. Het is wel waar dat het niet altijd goed gaat met de reservering en ik denk ook dat dat te maken heeft met de dame die de telefoon opneemt. Ze had dus niet genoteerd dat ik nuru wilde, dus dat moesten ze nog ff snel klaarmaken. Maar goed, Som is echt een topper. Ze heeft me heerlijk ondergedompeld in de nuru geil. En met haar vinger in mijn kont lekker klaargemaakt. Ik vind MTT persoonlijk een van de beste salons in DH, maar je moet idd wel goed duidelijk zijn bij het maken van de afspraak.
 
Ik hou van hardere massages, vroeger kon Nancy dat heel goed, maar zij is helaas al een tijdje hier gestopt. Wie van de huidige dames kunnen stevige massages geven ipv dat gewrijf?
 
@dh0702 Dan adviseer ik je Way eens te proberen. Die beheerst de traditionele Thaise massage weet ik uit eigen ervaring. En als je het bij aanvang nog te zacht vindt, dan kun je haar gerust vragen om nog iets harder te masseren. Je zult versteld staan hoeveel kracht zij in haar kleine handjes en rest van haar lichaam heeft:sneaky:
 
Gisteren om 19:10 aangebeld bij open doen werd gevraagd of ik een afspraak had. Die had ik niet en helaas er was niemand vrij , kom volgende keer maar ??? . Om 19:10 de rest van de avond niet meer geen optie om later te komen. Doorgereden naar lila tha en een heerlijk uur met cherry gehad die was vrij..
 
:unsure: Dus wel een negatief schrijfsel plaatsen van een salon waar ze op dat moment geen ruimte voor jou hadden, maar vervolgens van de positieve ervaring elders geen schrijfsel plaatsen? Ik denk dat dat meer zou bijdragen aan dit forum.
Kan niet anders als je gelijk geven. Overigens wil ik iets recht zetten bij deze. Mystique thai thai is voor mij nog steeds de beste massage salon jn den haag.
 
MTT is de beste salon in Den Haag. Fijne discrete sfeer met vrolijke dames. Wanneer je duidelijke afspraken maakt, zul je ook niet teleurgesteld worden zoals in bovenstaande wordt beweerd. Althans, zo zijn mijn ervaringen.

Vervelend genoeg nu weer een lockdown. Weet iemand of je in contact kunt treden met de dames om evt. een afspraak thuis te maken? Lijkt me leuk.
 
MTT is de beste salon in Den Haag. Fijne discrete sfeer met vrolijke dames. Wanneer je duidelijke afspraken maakt, zul je ook niet teleurgesteld worden zoals in bovenstaande wordt beweerd. Althans, zo zijn mijn ervaringen.

Vervelend genoeg nu weer een lockdown. Weet iemand of je in contact kunt treden met de dames om evt. een afspraak thuis te maken? Lijkt me leuk.
Dat zou ik ook heel graag willen..
 
Eyyy iemand misschien een idee of / wanneer Jenny weer terug is ???
**kan uiteraard gwn bellen hoor, maar het is toch pas voor op ze best later id week ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan