Algemeen Saunaclub Le Grand in Zundert

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Afgelopen week een bezoek gebracht aan deze club.
Wat een fantastisch mooi opgezette club. Van de parkeerplaats tot de tuin is tot in de puntjes verzorgd.
Ik krijg het gevoel dat er nog steeds flink geïnvesteerd wordt. Er zijn inmiddels 2 jacuzzi's buiten en het zwembad is afgelopen zaterdag feestelijk geopend.
De Sauna binnen is ruim schoon en goed op temperatuur. Wat me opviel waren de "diepe banken in de sauna.
Ik was er op een maandag middag. Ja het was rustig maar er waren om 16.00 zeker 6 dames en een 5 tal beren. Uiteraard veel te rustig zeker in de ogen van de eigenaar en waarschijnlijk ook van de dames. Maar er heerste een hele gezellige zweer. Ik heb een tijdlang aan de keukentafel gezellig zitten kletsen met een mede beer en een aantal dames. Tot slot, het afrekenen vindt plaats bij de balie, wel rechtstreeks met dame maar onder toezicht oog van de host. Dit om verschil van mening over de afgesproken prijs te voorkomen.
Mij is het zeer goed bevallen. Misschien komt het omdat ik wat van rust houd en geen behoefte of de kracht meer heb om meer dan 2 kamers op een dag te doen en tussen door gewoon lekker wil ontspannen zonder de hele tijd de zeer goed bedoelde toenaderingen te moeten afslaan.
Ze gaan me hier zeker terugzien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan