Recensie Silvia (Bul), Den Haag, Doubletstraat 3 k4 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
broeders is dit de Sylvia die vroeger in alkmaar werkte met dat hele mooie gezichtje degene die ik ken uit alkmaar die werkte altijd op de achterdam in 23 K4 mooie ruimte kamer voor de alkmaar kenners ik hoor graag of zij het is?
alvast bedankt
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmiddag even de stad in gedoken. Na opgewarmt te zijn door een cardio op de grote markttrappen en het bekende stukje naar de straat toe viel het helaas tegen, op het eerste oog waren mijn toppers er niet. Na 3rondjes gewandeld te hebben en de moed me tog een beetje in me stouteschoenen zakte wou ik eigenlijk de burgerrups terug naar huisnemen maar gelukkig sprong daar ineens sylvia op. Na oogcontact en een vriendelijke lach zonder twijfel binnen gestapt. Zoals gewoonlijk staand een beetje opgeilen terwijl we ons uitkleden om vervolgens onder het genot van blowtje een blowjob te krijgen, en die valt nooit tegen bij dit mokkeltje. Na de blowjob heerlijk cowgirl gedaan waarbij ze lekker kreunde en er echt van leek te genieten vervolgens missio lekker diep en hard en om het aftemaken doggy waarbij ze ondeugend via de spiegel kijkt hoe je haar hard neukt. Was weer een top ervaring bij silvia zal niet lang duren voordat ik weer bezoekje breng👍
 
robby was eindelijk eens een zaterdag vrij, en moest ook even in rijswijk wezen
dus een mooie gelegenheid om eens naar de doubletstraat te gaan
en silvia eindelijk weer eens ontmoet, en er een gezellig half uurtje er van gemaakt
tjonge na al die jaren dat ik haar kan, weet zijn het beste uit mijn robje te halen
wat kan zij toch heerlijk pijpen en ze wist nog steeds dat doggy mijn favoriete standje is
dus op deze stand het rubbertje allemachtig volgespoten
helaas komen onze werkdagen slecht overheen ze werkt wel zaterdags, maar is zondag en maandag`s vrij
maar dit is even ter info voor de liefhebbers van haar
groetjes robby
 
Goed dat je zegt dat ze zondag vrij is want dat heb ik nooit geweten of ze is pas sinds kort op zondag vrij. Ik was vandaag in de doublet en zag haar kamerraam wel open maar Silvia zelf niet gezien.
 
Goed dat je zegt dat ze zondag vrij is want dat heb ik nooit geweten of ze is pas sinds kort op zondag vrij. Ik was vandaag in de doublet en zag haar kamerraam wel open maar Silvia zelf niet gezien.
of het van de laatste tijd is, dat ze op zondag en maandag vrij is weet ik niet
maar voor de liefhebbers heb ik het even gevraagd
bij mij stond het raam ook open, maar ze heeft er ook plaat tussen zitten
voor de afvoerslang van de mobiele airco, misschien laat ze dat gewoon zo staan die dagen dat ze vrij is
 
Silvia vanmiddag gezien maar het viel me op dat ze bijna niet te.zien was. Toen ik haar zag liep ik naar haar toe en ze schudde haar hoofd. Ze had 2 afspraken maar ik wilde alleen weten of ze zondag zou werken maar helaas op zondag werkt ze niet (meer). Een van de aantrekkelijkste dames met prima service waardoor moeilijk een kamer te maken of je moet haar nummer hebben. Hoop haar toch weer eens te neuken want ze is echt lekker.
 
Nee heb je, ja kun je krijgen. Vroeger in Alkmaar was PZC met haar ook niet mogelijk. Nu kennelijk wel.

Nu de jaren gaan tellen, de kosten oplopen en de halve Doubletstraat op het Beglsche NZCforum staat, moet je toch meedoen.

Bied eens E150,-- voor 45 minuten. Kijk dan eens wat er allemaal kan.
 
de laatste keer dat ik bij haar was in op de doublet , had ze het er wel over om af en toe in alkmaar aan de gang te gaan
ze zou mij ook berichten als ze daar was, maar dat heeft dit boefje helaas vergeten....
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Vrijdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanochtend begonnen in de Geleenstraat, even plassen eerst. Maar begon niet goed waar ik op gehoopt had. Het bericht staat in Den Haag algemeen #16.814
Ah fijn, dus naar de Doubletstraat, bezetting was niet veel in de vroege morgen. 3 keer heen en weer.

Totdat ik weer toppertje Silvia zag. Ze stond weer te stralen met die mooie glimlach. Dus ik praatje maken en naar binnen. In het begin begon ze te teasen met haar lichaam, daarna uitkleden, tooltje wassen, en daarna in bed samen met onze lichamen tegen elkaar. Ze sprak paar woordjes Nederlands, echt leuk om te horen.
Daarna pakte ze het condoom en begon te pijpen, heerlijk! Mijn tool werd goed stijf. Daarna haar eerst genomen van voor, paar minuten volgehouden, en op naar doggy. Lang volgehouden, daarna was ik weer slap maar daarna weer door trekken weer hard. Nog even mij berijden en toen kwam ik heerlijk klaar door dat ze ging mij rijden. Heerlijk weer! Deed wel even pijn toen mijn pik uit mijn poes werd gehaald, condoom lekker vol, even bijkomen.
Weer omkleden, even nog praten, kusjes op de wang en gedag gezegd. De volgende afspraak van haar was in de straat aangekomen.

Bedankt Silvia. Tot de volgende keer.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Cupmaat
D
Ik was eigenlijk op weg naar me vaste dame, helaas was ze niet aanwezig op de woesndag. Er was helaas weinig keuze op de woensdagmiddag op Geleen en Doubie na een paar rondjes lopen. Ze noem zichzelf overigens Silvie/Silvy en probeerde me al een paar keer naar binnen te lokken met haar looks. Enfin, eenmaal binnen en geld overhandigd. Ze had geen 10 euro wisselgeld dus kreeg ik een 5je terug. Daarna gingen we over naar een beetje voorspel en begon ze me te pijpen als een malle. Het was wel lekker maar met een hoog tempo. Daarna ging ze bovenop en pakte ze een vibrator zodat ze mij en haarzelf kon stimuleren. Best geil eigenlijk.

Het was wel een korte sessie, vanwege haar tempo maar voelde net niet als afwerkseks. Overigens stonk haar kamer naar wiet (waar ik niet echt tegen kan) en waste haarzelf niet achteraf. Dus wel kleine minpuntjes. Of ik zal terugkomen? Wie weet
 
Terug
Bovenaan Onderaan