Recensie Sophia Sweet, Brugge 4,53 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/hot-and-deep-anal-sex/
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een dame!
Haar advertentie en foto's op RL zijn volledig correct. Voor mensen die zouden twijfelen of de adv oprecht is, neem de proef op de som, bel haar voor een afspraak, je zal het je niet beklagen!
Het is al enkele maanden geleden dat ik haar voor het eerst bezocht. Ik was al zeer gefascineerd door haar. Eigenlijk is iemand van haar leeftijd wat te jong voor mij, ze kon mijn dochter zijn. Maar wat een service! Door haar aanstekelig lachje raak ik helemaal van de wijs.
Haar pijpkunsten zijn formidabel. Enerzijds jammer dat ze een cd gebruikt maar anderzijds kan ik het zo gelukkig een tijdje uithouden en zo van haar scills genieten.
Daarna laat ik ook haar genieten. Ik lik zacht haar klitje terwijl ik haar harde tepels tss mijn vingers masseer. Ik lik verder en zuig terwijl ik een vinger inbreng... Ze kronkelt van genot en komt schokkend klaar... Heerlijk om zo'n mooie vrouw te laten genieten.
Na enkele standjes haar in missio geneukt, haar best hard genomen, ze lachte heimelijk toen ze mij voelde komen..
Wat een topdame
Ik kreeg nog een body to body om af te sluiten.
Ik geniet nog na .....
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150€
Vandaag heb ik een bezoekje gebracht aan sophia. Het is een super aangename dame. Ze stelt je op je gemak en laat je echt welkom voelen.

Tussen de lakens is ze geweldig je voelt aan wat je zoekt en wil. Je gaat er echt voldaan buiten.

Zeker een aanraader.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen deepthroat
  5. Speciale kleding verzoek
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Voordien voornamelijk en alleen lezer...
Toch eens tijd om een ervaring te delen.
2de maal bij Sophia, 1ste maal maanden geleden en een matige ervaring (ze zat wat in mindere periode las ik dan , dus timing en vibe toen niet wow)... donderdag nog eens afgesproken. Contact loopt vlot en gemakkelijk....en overtuigend en enthousiast.... Uurtje gevraagd met anaal 🫠😊 Tevens haar gevraagd me te ontvangen met "stockings".. ze antwoordde vol goesting.

Aangekomen en vlot binnen. Ze deed enthousiast de deur open in haar zwarte lingerie... wow. Ze vroeg me waar ik al die tijd was gebleven.... (bij andere 😁). Ik had mij thuis gedoucht (tijdswinst 😄) dus de kamer binnen... de nodige formaliteiten en ze was even 20sec weg.

Op bed eerst korte babbelintro...
Ze was op haar rug gaan liggen , wat beginnen strelen en teasen.... lekker aan haar stijve tepels kunnen zuigen... langzaam mijn weg naar beneden gevonden. Haar poes wijdbeens gebeft, (klonk alvast als lekker) , uitvoerig mijn tijd genomen om haar poes te likken en nu en dan de kont helemaal in de lucht zodat ik haar lekkere sterretje ook kon proeven... ik vermoed dat ze dit ook lekker kreunend aanvaarde..... mijn gedachten al dat ik haar straks lekker in de kont zou nemen.

Dan kon ik mij op mijn rug leggen. CD aan en Sophia concentreerde zich op mijn harde.... (jammer geen blowjob zonder, maar mss beter om het wat langer vol te houden)...
Ze deed wat glijmiddel rond mijn ster en masseerde lekker erond... toen vroeg ze me of ik prostaatmassage leuk vind... yes yes yes.... ze deed handschoentje aan en verwende me dan langdurend al pijpend mijn ster... ja, dit doet het voor mij althans. Terwijl had ze ook al wat glijmiddel aan haar sterretje gedaan zodat ik haar ook al anaal kon vingeren....
Next... 😊
Ze draaide zich met haar kont naar me. Haar lekker anaal beginnen nemen doggy. Langzaam mijn harde pik in haar sterretje. Ze geniet hiervan ! (Dit blijft een vermoeden, maar komt zo over)...wat een lekkere strakke kont. Haar gevraagd op haar rug te liggen zodat ik haar kon zien genieten. Verder in haar kont pompend, wijdbeens , wat een geil zicht, ze nam haar vibrator erbij..... haar blijven neuken in de kont tot ze al spelend met de vibrator klaarkwam.... ik stond ook op ontploffen.... nog wat lekkere diepe stoten.... condoom uit en al spuitend klaargekomen op haar billen (de vulkaanuitbarsting van de Eyjafjallajőkull was er niks bij vergeleken ☺😝💥)
Wat zalig, wat intens..... beaamde ze zelf. Nahijgend op bed neergeplofd......
En hup het uurtje was bijna voorbij. 50min volle en intense overgave en genot.

Met de breedste glimlach huiswaarts gereden ....

Sophia, liked it and like you... x
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan