Wat is nou het verschil tussen de oude Hookers site en dit forum?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet iemand een antwoord ik deze vraag?

Ik bedoel; gaat dit forum op termijn ook niet sneuvelen?

Op termijn...gaat waarschijnlijk echt alles een keer ten onder ;)

Maar voorlopig heb ik het hier beter naar mijn zin dan op Hookers, dat werd me een partij over gecensureerd op het einde mijn god, voor de rest is het pretty much the same right en iig een veeeel beter (minder dood) alternatief als noem ze maar op
 
Nee, natuurlijk niet. Hookers.nl had verschillende redenen om de deuren te sluiten. En Midhold wou per se elk ultra-minimaal risico ivm AVG vermijden uit angst dat kinky en de hele bende zou meegetrokken worden. Dat is hier niet aan de orde.
Niet helemaal. Er waren een aantal ex leden van hookers die die AVG bestookt hebben met klachten.
Dat soort instanties zijn altijd traag maar komen ze in actie dan houden ze ook niet meer op.
Buurtbewoners op de wallen hebben bv ook eeuwig geklaagd over dat gezuip daar op straat. Uiteindelijk hangen er nu waarschuwingen dat het niet mag op straffe van een boete.
Vergis je ook niet dat een aantal dames geklaagd hebben bij dat PIC over hookers. Dat zal ook niet geholpen hebben. Ze hebben een datalek gehad. Kortom verschillende factoren. Dit forum kent de buitenwereld niet net als die andere fora over prostitutie. En veel van de dames ook niet. Er waren er zat die voor duizenden euro's aan champagne gekocht hebben toen hookers ermee stopte.
Je moet een forum als dit zien als Vandaag inside. Door velen gehaat ( die er nooit komen) en een harde kern die het prachtig vindt.
Het enige wat zo'n forum kan stoppen is als de providers het niet meer willen doorgeven.
 
Hookers was toch meer recensie gericht.
Mss durven er velen het niet meer omdat hier ook een deel dvp's aanwezig zijn. Ik laat het iig in het midden,maar qua recensies stelt het al lang niet veel meer voor.
Dvp's zaten op hookers ook..
En daar zat er zelfs eentje die in actie kwam als er een mindere recensie bijzat. Die werd dan ook weggehaald.
 
Van enkele dames vernomen dat dit forum onder de aandacht is gebracht van Autoriteit Persoonsgegevens. Hopelijk geen verdere gevolgen. Afwachten maar
 
Laatst bewerkt:
Op hookers werd door bepaalde moderators een smerig spelletje gespeeld. Recencie's moesten ivm de privacywetgeving worden aangepast maar bij bepaalde populaire dames bleef alle info staan. Een soort van competitievervalsing. Als je dan vervolgens met een moderator via privéberichten in discussie ging werd je verbannen.
 
Of het smerig is laat ik in het midden. Laten we zeggen dat er behoorlijke commerciële belangen waren. Zie je ook op tv, talpa is het meest aansprekende bewijs.
 
Voor mij het verschil.. de meiden worden hier niet monddood gemaakt. Op hookers moest je tig keer je reactie nalezen om geen sluikreclame te maken en moest je maar hopen dat het mocht blijven staan. Eerlijk antwoord geven op vragen werd gezien als sluikreclame op hookers, wat mij een ban voor het leven opleverde.
Veel forumbezoekers vonden juist mijn bijdrages interessant en vermoedelijk waren er vast een heel stel die niet begrepen waarom ik eruit gedonderd ben, helaas kan je dan ook niet meer uitleggen 🙄

Maar goed.. hier let ik wel een beetje op, maar de vrijheid is voor de sekswerkers op dit forum wel een stuk beter.

Hookers had een stel idiote moderators, incl de hoofdmoderator! Hier ben ik ze nog niet tegengekomen 😉

Hopelijk mag deze site wel blijven bestaan. En worden er meer recensies geplaatst.
 
Vond bij H. de straatoverzichten altijd wel handig, bij kamernummer zag je dan meteen een link met de dames die in de betreffende kamer haar diensten aanbood.
 
Ja, er was een keer een hack, en een update, en de nieuwe AVG regels, het is een keer fout gegaan maar in welke volgorde weet ik niet meer
 
Voor mij het verschil.. de meiden worden hier niet monddood gemaakt. Op hookers moest je tig keer je reactie nalezen om geen sluikreclame te maken en moest je maar hopen dat het mocht blijven staan. Eerlijk antwoord geven op vragen werd gezien als sluikreclame op hookers, wat mij een ban voor het leven opleverde.
Veel forumbezoekers vonden juist mijn bijdrages interessant en vermoedelijk waren er vast een heel stel die niet begrepen waarom ik eruit gedonderd ben, helaas kan je dan ook niet meer uitleggen 🙄

Maar goed.. hier let ik wel een beetje op, maar de vrijheid is voor de sekswerkers op dit forum wel een stuk beter.

Hookers had een stel idiote moderators, incl de hoofdmoderator! Hier ben ik ze nog niet tegengekomen 😉

Hopelijk mag deze site wel blijven bestaan. En worden er meer recensies geplaatst
Ik dacht ergens te lezen dat er hier een paar van die ex mods zaten. Kan ook op een ander forum zijn. Ik zat er al jaren niet meer op. Maar toen ik er nog opzat toen ging het nog wel. Was het goed te doen. Op dat kinky forum zaten er wel een paar idioten. Dat was pas heel erg.
 
Ik waardeerde jouw bijdrages heel erg Joke. Je kennis van dit beroep, geruststellende woorden over soa's en veel meer. Sterker nog, ik waardeer je nog steeds heel erg!

Beantwoorden van vragen over jouw advertenties was wat anders. Natuurlijk, een lid vraagt iets en jij antwoord daarop. Alleen op een gegeven moment werd het zo veel, dat het als sluikreclame gezien moest worden. Je bent er vaak genoeg voor gewaarschuwd.

Het kon natuurlijk niet zo zijn dat een adverteerder moest betalen en dat tegelijkertijd sluikreclame oogluikend toegestaan werd.*

Ja ik was ooit ook een moderator op H. Ik heb dat enige tijd gedaan in privéontvangst en later in een ondersteunende rol in 'over ons'. Dat laatste niet als moderator maar als gewoon lid. Hier doe ik dat niet en ga het ook niet doen.

* Daarom ben ik hier ook sterk tegen de aanwezigheid van adverteerders en zou ik liever zien dat we allemaal iets bijdragen en adverteerders de deur wijzen.
 
Ik vind dat er wel voldoende recensies zijn, maar dat kan natuurlijk komen doordat juist het 'stukje' waar ik kijk genoeg actief is. En er komen er iedere dag bij; morgen eentje van mij. En zo gaan we gestaag verder.

Vergeet niet dat op het eind Hookers zo'n beetje alle recensies van voor een bepaald punt had verwijderd. Het stukje 'raamprostitutie Eindhoven' bijvoorbeeld was weggevaagd; tien jaar aan informatie zomaar weg. Dan is het hier toch een stuk beter.
 
Ik vind dat er wel voldoende recensies zijn, maar dat kan natuurlijk komen doordat juist het 'stukje' waar ik kijk genoeg actief is. En er komen er iedere dag bij; morgen eentje van mij. En zo gaan we gestaag verder.

Vergeet niet dat op het eind Hookers zo'n beetje alle recensies van voor een bepaald punt had verwijderd. Het stukje 'raamprostitutie Eindhoven' bijvoorbeeld was weggevaagd; tien jaar aan informatie zomaar weg. Dan is het hier toch een stuk beter.
Stonden ook heel veel recensies van dvp's die gestopt waren en zelfs van die niet meer leefden. Maar inderdaad er ging wel een hoop verloren. Was zelfs een mod die zich daar over kwaad maakte.
 
Welnee hoor. Stel dat we allemaal een tientje per jaar lappen. We zijn nu met 10.000 leden. Dat is een hele hoop doekoes.
Dat klinkt makkelijker dan het is.
Veel leden willen hun anonimiteit niet verliezen.
En zo zijn er nog wel meer redenen te bedenken waarom men niet wil doneren.
Wil je dat dan moet je dat gaan verplichten. Want als 8000 van de 10000 gaan betalen zal dat ook genoeg zijn. Alleen 2000 profiteren daar dan van. En daar worden de betalende leden weer niet vrolijk van.
 
Vrees dat als de Autoriteit persoonsgegevens weer genoeg munitie verzameld heeft ook op dit forum met hagel zal gaan schieten. Daarbij komt wel dat Homers te veel problemen had, datalek etc. Midhold wilde volgens mij er ook graag vanaf en het recensie systeem op kinky invoeren
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan