Wat is nou het verschil tussen de oude Hookers site en dit forum?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Beantwoorden van vragen over jouw advertenties was wat anders. Natuurlijk, een lid vraagt iets en jij antwoord daarop. Alleen op een gegeven moment werd het zo veel, dat het als sluikreclame gezien moest worden. Je bent er vaak genoeg voor gewaarschuwd.

Het kon natuurlijk niet zo zijn dat een adverteerder moest betalen en dat tegelijkertijd sluikreclame oogluikend toegestaan werd.*

I know.. maar het was serieus moeilijk om er niet op te antwoorden. 🙄
Sluikreclame heb je alleen wat aan als het ook klanten opleverd, maar dat deed het niet en trouwens nog steeds niet 🤣🤣 En was er serieus niet bewust van... excuses
 
Staat hookers nog ergens online/backup/mirror?
Ik heb daar ooit een profiel gezien wat ik wou checken maar op de originele site kom je niet verder dan een paar onderwerpen
 
Laatst bewerkt:
Per toeval enkele dagen geleden dit forum ontdekt. Ik zie hier wel wat bekende namen van Hookers.nl terug passeren. Hopelijk is het nu iets in eigen beheerd, en moet er geen beroep meer gedaan worden op firma's zoals midhold enz.
In ieder geval, blij terug een soortgelijk forum te hebben.
 
Het verschil is dat van de sletjes op de oude hookers site 40% al op pensioen is en dat die op girlsreview.nl nog elke dag hun poesje laten uitboren.... 😄
 
Venery is opgeheven.
archive.org is de enige optie.
Ik heb ook al eens geprobeerd via de "waybackmachine".
maar het leek alsof het net 1 'klik' te ver was, om mee gearchiveerd te zijn.
Ik kreeg de hoofdmappen te zien, en alle topics, maar dan was het gedaan.
 
Ik heb ook al eens geprobeerd via de "waybackmachine".
maar het leek alsof het net 1 'klik' te ver was, om mee gearchiveerd te zijn.
Ik kreeg de hoofdmappen te zien, en alle topics, maar dan was het gedaan.
waybackmachine is hetzelfde als archive.org toch?
https://web.archive.org/web/2020*/https://www.hookers.nl/forum.php
Soms moet je naar een andere datum gaan om "dieper" te kunnen gaan dan de hoofdmappen.
En soms moet je url's "schoonmaken" om door te kunnen klikken.
Voorbeeld: deze doet het niet (Alkmaar ramen):
https://web.archive.org/web/2015031...y.php?f=10&s=a09063051148c6c711116fd35907d807
Maar deze wel:
https://web.archive.org/web/20150215012526/http://www.hookers.nl/forumdisplay.php?f=10
Dus dat hele "s=blabla" (een of andere sessie-identifier die niks met de inhoud te maken heeft) weghalen.
 
Leuk jongens, ik kon net Laura Mendes haar draadje weer bekijken. Wat mis ik haar toch! De bovenste link in de pot van H. werkte voor mij.
 
Dit forum bevalt mij vele malen beter dan Hookers mij beviel. Heb het idee dat de moderators hier menselijker zijn.
Op Hookers heerste er wat ik mij herinner een grote vriendjespolitiek tussen moderators en bepaalde leden.en dames.
 
Providers aanschrijven om dit niet meer door te geven. Bv Ziggo die dat gaat blokkeren.

Ik denk niet dat inbreuk maken op de AVG een zwaar genoege overtreding is voor dat soort maatregelen, en zelfs al zou het gebeuren is dat de uiterste maatregel nadat alle andere pogingen gefaald hebben en ben je al heel veel jaar verder.

Hookers stond op naam van Midhold, een bedrijf, en waren daarmee direct aansprakelijk voor alle overtredingen die op het forum plaats vonden. De AP hoefde weinig moeite te doen om Hookers te kunnen aanspreken op overtedingen, ze wisten precies waar ze moesten aankloppen. En voor Midhold was Hookers bepaald niet hun core business die die hadden waarschijnlijk ook geen zin in de juridische rompslomp, Bij Girlsreview ligt dat allemaal net iets ingewikkelder aangezien dat naar mijn weten niet direct op naam van een bedrijf staat, en de vraag is hoeveel tijd en moeite men wil steken in een overtreding van de AVG op een onbeduidend forum over prostitutie.
 
Hookers:
  • Zware moderatie.
  • Nadruk op recensies.
  • Geen off-topic discussies.
  • Informatie overzichtelijk en relatief makkelijk vindbaar.
  • Veel technische problemen (hacks, bugs, verloren topics).

Girlsreview:
  • Weinig moderatie.
  • Weinig recensies.
  • Meer een chatgroep voor klagers en vragers.
  • Informatie ligt hierdoor verspreid in de algemene rubrieken en daarom moeilijk vindbaar. Hierdoor worden ook dezelfde vragen steeds weer opnieuw gesteld.
  • Nog geen technische problemen geconstateerd. Maar ook andere forumsoftware dan Hookers.
 
Laatst bewerkt:
Weinig recensies, serieus dat was bij Hookers .nl zeker niet beter, daar had je zeer veel lezers, mss nog meer dan hier.
Technische problemen heb ik wel zowel bij Hookers.nl als hier maar deze site is wel nieuw (amper een dik jaar), hookers.nl bestond al van 2002 al waren de middelen wel minder.
 
Weinig recensies, serieus dat was bij Hookers .nl zeker niet beter, daar had je zeer veel lezers, mss nog meer dan hier.
Technische problemen heb ik wel zowel bij Hookers.nl als hier maar deze site is wel nieuw (amper een dik jaar), hookers.nl bestond al van 2002 al waren de middelen wel minder.

Nadat ze opeens alle recencies van raambuurten verwijderde en elke review nikszeggend maakte uit AVG overwegingen en toen corona echt losbaste alle nieuw reviews altijd delete...stonden er niet echt veel meer op Hookers ;)
 
Ik heb ook wel de reviews gezien voor die werden verwijderd maar Hookers bestond bijna 20 jaar, deze site is wel heel nieuw in vergelijking.
Toen er zoveel info verloren ging was het vet van de soep!
 
Ja, het klopt dat Hookers er jaren over gedaan heeft om een verzameling recensies op te bouwen. Daar werd ook aangestuurd op recensietopics.

Op Girlsreview wordt er echter door de leden verondersteld dat de dames al bekend zijn en wordt er niet de moeite genomen een recensietopic aan te maken.
Zo wordt er nu in de algemene topics informatie uitgewisseld over dames die geen recensietopics hebben. De leden nemen wel de moeite om te chatten over de dames, maar nemen niet de moeite een recensietopic aan te maken. Informatie ligt hierdoor verspreid in de algemene rubrieken en daarom moeilijk vindbaar. Hierdoor worden ook dezelfde vragen steeds weer opnieuw gesteld.
 
  • Leuk
Waarderingen: H._
Helemaal eens. Iets meer moderatie is welkom. Met name dat vraag en geklaag irritant.
Vragen als : is die aanwezig, soms wel 20 keer van dezelfde dvp of bij recensies de vragen doet zij dat of dit.
Onder 1recensie staan soms wel 10 vragen. Laat ze een pm sturen.
Blij dat een vervanger is opgestaan voor hookers, maar de vraag en klaag en zinloze opmerkingen worden wel steeds irritanter. Dus moderator wellicht de actie oppakken
 
Wat de recensies iets nuttiger kan maken is een 'gemiddeld' aantal sterretjes. Werkt natuurlijk ook alleen maar, als iedereen het recensieformulier invult.
Was er op Hookers ook destijds niet de mogelijkheid om op telefoonnummer te zoeken?
 
Hookers was toch meer recensie gericht.
Mss durven er velen het niet meer omdat hier ook een deel dvp's aanwezig zijn. Ik laat het iig in het midden,maar qua recensies stelt het al lang niet veel meer voor.
Geef het nog even wat tijd. Door corona is er minder gewandeld (ook voor mij het geval) en dan zijn er ook minder recensies. Ik zal er binnenkort wel weer een aantal online zetten ;-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan