Wat is nou het verschil tussen de oude Hookers site en dit forum?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat de recensies iets nuttiger kan maken is een 'gemiddeld' aantal sterretjes. Werkt natuurlijk ook alleen maar, als iedereen het recensieformulier invult.
Was er op Hookers ook destijds niet de mogelijkheid om op telefoonnummer te zoeken?
Nee, het was in strijd met de boardregels om een telefoonnummer in de tekst te vermelden.
 
Op hookers had je "wimwim", sympathieke vent. Ik vraag me af wat er van hem geworden is. Hij had op een gegeven moment een (moeizame) relatie met een DVP, waarover hij nog een heel blog volgeschreven heeft. "Leven met een hoer", heette dat.
 
Op Hookers had je ook forumlid "Zeeman" die te gekke recensies schreef, voornamelijk over ervaringen uit de Haagse straten.
 
Hier kan je van alles vragen aan
Mede wandelaars maar antwoorden blijven weg Op hookers geen last van ik zit er zwaar aan te denken om het forum te verlaten van Nederlandse kant leest je toch al geen nieuwe info van Amsterdamse kan hoef je helemaal niks te verwachten van Haagse kan is het Paulus 2 die antwoord geeft verder ook niks
 
Hookers was op sommige vlakken beter.
Daar ging het in principe over hoeren en hoerenbezoek.
Hier is het 1 groot off topic feest.
Voor recensies moet je hier in principe niet zijn.
Want die zijn er niet.

Veel vragen, vooral heel veel meningen (die doen er blijkbaar toe), weinig antwoorden.

Verder veel onzinnig gelul over onderwerpen die er niet toe doen. Waarin iedereen elkaar de maat neemt en verrot scheld.
Met goedkeuring van de leiding, althans de off topic is inmiddels vogelvrij verklaard. Iedereen mag daar zijn gang gaan.
Als je er wat van zegt moet je uitleggen wat je daar eigenlijk doet.
Oftewel, meelullen of oprotten.

En bij gebrek aan moderatie is iedereen daar nu moderator. Je blaft alles wat je niet zint het graf in en scheld alles uit voor trol en pist en scheld alles en iedereen verrot.

En als je daar wat van zegt geldt regel 1: oprotten.

Welkom op het forum!

En dan roepen dat vroeger alles beter was.
Dat klopt trouwens. 🙏
 
Hookers was op sommige vlakken beter.
Daar ging het in principe over hoeren en hoerenbezoek.
Hier is het 1 groot off topic feest.
Voor recensies moet je hier in principe niet zijn.
Want die zijn er niet.

Veel vragen, vooral heel veel meningen (die doen er blijkbaar toe), weinig antwoorden.

Verder veel onzinnig gelul over onderwerpen die er niet toe doen. Waarin iedereen elkaar de maat neemt en verrot scheld.
Met goedkeuring van de leiding, althans de off topic is inmiddels vogelvrij verklaard. Iedereen mag daar zijn gang gaan.
Als je er wat van zegt moet je uitleggen wat je daar eigenlijk doet.
Oftewel, meelullen of oprotten.

En bij gebrek aan moderatie is iedereen daar nu moderator. Je blaft alles wat je niet zint het graf in en scheld alles uit voor trol en pist en scheld alles en iedereen verrot.

En als je daar wat van zegt geldt regel 1: oprotten.

Welkom op het forum!

En dan roepen dat vroeger alles beter was.
Dat klopt trouwens. 🙏
Dat je de moeite nog neemt… Ik weet niet wat jouw regio is, maar in mijn regio staan er gelukkig wél recensies.
 
Maar goed, er zijn natuurlijk wel recensies maar vergeleken met hookers veel minder. En vergeleken met Hookers is de off topic hier enorm on topic.

Ik vond hookers beter. Kun je beter niet zeggen, maar ik vond het wel. Veel meer dates via hookers gevonden dan nu via gr…
 
Tuurlijk Hookers in hoogtij dagen was beter omdat er veeeeeeeel meer incentive was om reviews te plaatsen en daarom ook gebeurd.

Ik heb uiteindelijk liever geen of weinig cencuur dan overmatig, en dat extreme beeld met iedereen die elkaar verrot scheld etc herken ik niet echt hoor; imo worden dingen die echt te ver gaan best wel aangepakt...en meer dates via hookers; duidelijk hahahaha ik gebruik al maanden meer kinky-reviews dan dit platform voor iig iets van info mbt nieuw dames ;)
 
Ik moet eerlijk bekennen, daar ik hier nu nog niet zo heel lang ben, vind ik het bovenal een gezellig forum ook. Mensen geven elkaar goed advies, zonder elkaar lukraak af te zeiken.
Bij hookers ben ikzelf ook niet zo heel lang geweest, dus kan er niet zo heel erg over meepraten, maar als dit forum zo doorgaat, dan zal ik hier ook zeker langer blijven.
En vooral ook voor de goede tips voor masseuses en dames van plezier.
En ook vind ik het leuk dat als je een review plaatst, er zo leuk op word gereageerd.
 
Hookers had dat datalek. Daarnaast had Midhold natuurlijk heel andere belangen dan wat wandelaars, die eerlijk willen recenseren, servicen... Bij Hookers werd er vooral veel verwijderd. Hier is wat meer ruimte om bij te dragen.

Ik vind het een prima forum. Veel alternatieven zijn er ook niet. Hookers is dicht, Provla is dicht, Relaxxxboard is vrij inactief en ijsberenforum is vooral voor de saunaclubs.
 
Ik snap nooit zo goed waar die AVG stress vandaan komt. Ik denk dat vrijwel niemand in deze business zijn of haar eigen naam gebruikt, de leeftijd wat gunstiger inzet en eventuele foto's wat afschermt. En adressen van prive ontvangst dames zijn toch altijd al uit den boze?
 
Ik was ook een oudgediende op Hookers. Ik was daar al in de tijd toen de Wallen nog vol stonden met prachtige jonge Thaise meiden (en ik was zelf ook flink wat jonger...). Tsjonge wat een mooie tijd was dat!

Lang geleden had Hookers een fijne zoekfunctie waar je o.a. kon zoeken op aangeboden service. Ik zou het geweldig vinden als die zoekfunctie hier eveneens gebouwd kon worden. Voor het overige ben ik blij dat er een vervanger voor Hookers geschapen is. Toppie!
 
Ik heb 6 jaar op hookers gezeten.
Voordeel was dat er een enorme recensie database was. Die is blijkbaar verloren gegaan.
Dat is wel jammer. Of dit beter of minder dan hookers is moeten we nog maar zien.
Zit nog wel wat oud zeer hier vanuit hookers.
Kreeg een pm van iemand die zei dat hier nu leden zittenbdie daar tegen hem waren.
Wat daar wel prettig was dat je daar mods had op alle gebieden. Eentje voor de shemales, eentje voor bdsm, regio etc. Zou hier ook handig zijn.
 
Blij dat ik deze site heb gevonden. Uit het niets sinds 2 dagen geleden kwam ik per toeval er op bij het googlen van een DVP. Waarom dat niet eerder gebeurde, geen idee.

Op Hookers was ik redelijk actief en deed er goed mijn voordeel mee. Toen die site verdween kwam ik steeds op citygirl uit waar je met name voor de dames thuis niets aan had en de reviews op kinky zie ik echt als verkapte reclame.

Ik heb Hookers erg gemist. Naast het volgen van de bij mij bekende dames is er altijd de uitdaging van het uitproberen van nieuwe. Een slechte ervaring is ook een ervaring, maar een goede recensie of opinie van iemand die meedenkt bespaart je wel een verloren middag, ochtend of avond.

Ik vroeg me al af waar iedereen van Hookers naar toe was.

Kortom erg dankbaar zo een site, herkenbaar en intuïtief. Lekker 's ochtends bij een bakkie kijken wat de dag gaat brengen.

Gr,

Puntaman
 
Ik vind 1 ding vervelend hier.
Recensies. Op Hookers kon je een aantal sterren zien naast de naam van de dvp. Het gemiddelde. Wat je al een zicht gaf op wie je bekeek.
Nu staan de dvp in het overzicht gerangschikt per datum van de laatste reactie. Echter zonder waarderingsquota. Je moet dus 1 voor 1 openen om te kijken.
Als je snel naar iets goeds in een bepaalde regio aan het zoeken bent duurt het op deze manier een eeuwigheid.
 

Bijlagen

  • 1A3A9F3C-E587-47C8-A2B7-C6B4AE18B4E0.png
    1A3A9F3C-E587-47C8-A2B7-C6B4AE18B4E0.png
    139,1 KB · Weergaven: 13
Nee, natuurlijk niet. Hookers.nl had verschillende redenen om de deuren te sluiten. En Midhold wou per se elk ultra-minimaal risico ivm AVG vermijden uit angst dat kinky en de hele bende zou meegetrokken worden. Dat is hier niet aan de orde.
Maar serieus.
Denk je nou echt dat de vrouwen met voor en achternaam op zulke site staan?
Niemand dwingt ze hun naam op de site te zetten en daarnaast ook niet hun foto.
Dus als wij foto's van modellen beoordelen met echte namen etc dan zou dat ook niet mogen ?
Sites zoals Kinky enzo moeten juist optreden tegen de fakers die foto's gebruiken die niet van hun zijn en mensen oplichten!!!
Jk vind juist dat dit soort sites kunnen voorkomen dat wij wandelaars worden opgelicht!
 
Maar serieus.
Denk je nou echt dat de vrouwen met voor en achternaam op zulke site staan?
Niemand dwingt ze hun naam op de site te zetten en daarnaast ook niet hun foto.
Dus als wij foto's van modellen beoordelen met echte namen etc dan zou dat ook niet mogen ?
Sites zoals Kinky enzo moeten juist optreden tegen de fakers die foto's gebruiken die niet van hun zijn en mensen oplichten!!!
Jk vind juist dat dit soort sites kunnen voorkomen dat wij wandelaars worden opgelicht!
Ja maar die wet is er nu eenmaal en die gaat ook niet meer weg. Vergeet ook niet dat hookers onder een vergrootglas lag en al eens in de media was. De AVG zou zo'n site kunnen sluiten en dat kan met deze site ook alleen deze site is niet in de media. Dus niet in de aandacht van de AVG. Hoewel ik hier wel las dat iemand een dvp hier wilde afbranden en dat ook aan haar via Whatsapp gemeldt was. Gaat de dame in kwestie daar aangifte van doen zijn de rapen gaar.
Denk dat het voor Kinky ook lastig is om fakers aan te pakken. Iemand kan wel klagen maar is het ook waar. Dat een dvp van alles in die advertentie zet en dat niet waarmaakt is voor een site ook lastig mee om te gaan. Stel je voor je betaalt 200 voor een uur maar na 15 minuten sta je weer buiten. Ga maar eens aangifte doen bij de politie van oplichting. Dat is al lastig..laat staan dat kinky daar tegenop moet treden.
Risico van de hobby.
 
Ga maar eens aangifte doen bij de politie van oplichting. Dat is al lastig..laat staan dat kinky daar tegenop moet treden.
Risico van de hobby.
Aangifte doen kan altijd. Waarom het niet vaker gebeurt, komt volgens mij, ook omdat veel wandelaars daar prive moeilijkheden mee denken te krijgen, getrouwd, vriendin, publiek figuur, publiek belang, noem maar op.
 
Aangifte doen kan altijd. Waarom het niet vaker gebeurt, komt volgens mij, ook omdat veel wandelaars daar prive moeilijkheden mee denken te krijgen, getrouwd, vriendin, publiek figuur, publiek belang, noem maar op.
Ik denk dat je weinig kans maakt. Als jij zegt dat je voor een uur betaald hebt maar na 30 minuten alweer weg moest kan de politie daar niks mee.
 
Ik vind 1 ding vervelend hier.
Recensies. Op Hookers kon je een aantal sterren zien naast de naam van de dvp. Het gemiddelde. Wat je al een zicht gaf op wie je bekeek.
Nu staan de dvp in het overzicht gerangschikt per datum van de laatste reactie. Echter zonder waarderingsquota. Je moet dus 1 voor 1 openen om te kijken.
Als je snel naar iets goeds in een bepaalde regio aan het zoeken bent duurt het op deze manier een eeuwigheid.
helemaal mee eens
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.957
Berichten
738.433
Leden
33.990
Nieuwste lid
testingagain
Terug
Bovenaan Onderaan