Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Precies! Doe je eigen ding... en selecteer zelf je klanten.
En... zorg dat het voor beide partijen leuk blijft.
Komt helemaal goed. Ik heb een paar mensen die mijn oproepje niet snappen, dus die zijn wel irritant. Alleen ik heb ook heel veel mensen die ik al ken die mij berichten. Deze hebben sws wel voorrang hoor.

Alleen eentje denk dus dat ik 500,- voor twee uurtjes reken. En geeft een hele andere tijd op dan dat ik doe, want ik begin nu pas vanaf 21:00 uur🤦‍♀️

Wel zit ik nog te twijfel wat ik moet doen met het onderhouden van contact. Toch een extra telefoon kopen voor de vaste klanten en alles via app of via mail door blijven gaan.

Plus ik wil eigenlijk weer via tikkie's werken, maar is dat wel veilig kwa persoonsgegevens?🤔
 
Komt helemaal goed. Ik heb een paar mensen die mijn oproepje niet snappen, dus die zijn wel irritant. Alleen ik heb ook heel veel mensen die ik al ken die mij berichten. Deze hebben sws wel voorrang hoor.

Alleen eentje denk dus dat ik 500,- voor twee uurtjes reken. En geeft een hele andere tijd op dan dat ik doe, want ik begin nu pas vanaf 21:00 uur🤦‍♀️

Wel zit ik nog te twijfel wat ik moet doen met het onderhouden van contact. Toch een extra telefoon kopen voor de vaste klanten en alles via app of via mail door blijven gaan.

Plus ik wil eigenlijk weer via tikkie's werken, maar is dat wel veilig kwa persoonsgegevens?🤔
Extra telefoon, of een extra nummer met een duo-sim telefoon. En dan WhatsApp contact enkel voor klanten die je al kent... en graag terug ziet.

Doen andere DVP's die ik ken ook en werkt prima!
 
Tikkie zie je volgens mij altijd de naam van de rekeninghouder. Vroeger was het wel anoniem dacht ik
 
Tikkie zie je volgens mij altijd de naam van de rekeninghouder. Vroeger was het wel anoniem dacht ik
Ik heb Tikkie zakelijk, dus volgens mij zie je dan mijn bedrijfsnaam alleen ik weet het niet zeker helaas.

Sommige vertrouw ik er wel mee, alleen de eerste keer is wel een beetje lastig. Maar als ik elke keer ga storten gaat de bank ook vragen stellen
 
Ja hehe tikkie staat toch direkt op je rekening met de naam van storter of ontvanger.
Net zoals bij Rekrute
Ik merkten ook dat mijn werktelefoon vooral vrijdagavond het drukst was, maar ik ben niet meer zo goed in heel veel klanten op een dag.

Eerst ging ik maar door zonder pauze, alleen dat is toch best intens. Dus nu lekker rustig aan en niet teveel.
Door Je Leeftijd ? :)
 
Bedrijfsnaam is ook niet verstandig om te delen toch?

Ivm KVK gegevens die openbaar zijn.
Nee klopt maar contant is ook zo onhandig. Heb denk ik dan toch liever zeikende klanten voor mijn deur dan een bank die moeilijk doet.

Ik moet ook echt geld gaan storten, maar ik durf niet. Ook al is het allemaal netjes bijgehouden.
 
Alleen moet je dan wel een ander postadres regelen (zakelijke postbus bij postnl bijv)
Klopt maar ik vind geld uitgeven aan saaie dingen niet leuk☹️

Plus zo'n postbus is nog best duur. Ik kan het natuurlijk wel aftrekken van de btw, maar volgens mij was het iets van 300 per jaar.

Daar moet ik toch wel minimaal twee afspraakjes voor maken😱
 
Alleen eentje denk dus dat ik 500,- voor twee uurtjes reken. En geeft een hele andere tijd op dan dat ik doe, want ik begin nu pas vanaf 21:00 uur🤦‍♀️

Wel zit ik nog te twijfel wat ik moet doen met het onderhouden van contact. Toch een extra telefoon kopen voor de vaste klanten en alles via app of via mail door blijven gaan.
Hey Lily, ik snap de verwarring van die man wel een beetje.
Ik zie onder meer dan 1 naam advertenties van je staan. Met verschillende info.
Op jou verzoek wil ik niet te veel 'hard op' zeggen, maar jij hebt pm's uitstaan. Laat maar weten als je wil dat ik dit verwijder.
 
Hey Lily, ik snap de verwarring van die man wel een beetje.
Ik zie onder meer dan 1 naam advertenties van je staan. Met verschillende info.
Op jou verzoek wil ik niet te veel 'hard op' zeggen, maar jij hebt pm's uitstaan. Laat maar weten als je wil dat ik dit verwijder.
Dat kan niet!! Op welke site kijk je?😱😊
 

Bijlagen

  • 3EBD7B59-11F4-4BA8-BF55-BEB8D60F140B.jpeg
    3EBD7B59-11F4-4BA8-BF55-BEB8D60F140B.jpeg
    56,1 KB · Weergaven: 78
Ho ho stop, regel nr 1.

Geen vermelding van websites of LINKS in dit forum, weet je nog
Haha nou ja dit zegt nog steeds niet veel toch? Staan miljoenen advertenties online😊
Op sexjobs en kinkt adverteerd er een kim:

Leuke dame!! Maar dat zijn niet mijn foto's.

Gelukkig ben ik niet de enigste jonge blonde dame in Utrecht😜
 
Oke 🤷‍♂️ Ik verwijder de links wel voor je.

Dat weet niet 1 dvp..
Vind liegen over je leeftijd niet erg, maar 2 advertenties met een verschil van 6 jaar is raar. Voor mij Zou het dan een no go zijn.

Net dat Lily 23 is en er op de adv van het huis ze 21 is. Dit soort dingen vind ik slordig, kan er niks aan doen 🤷‍♀️
 
Vind liegen over je leeftijd niet erg, maar 2 advertenties met een verschil van 6 jaar is raar. Voor mij Zou het dan een no go zijn.

Net dat Lily 23 is en er op de adv van het huis ze 21 is. Dit soort dingen vind ik slordig, kan er niks aan doen 🤷‍♀️
Beter ranges aangegeven 20-25
, 25-30.
Mannen laten zich daar niet door leiden, en zo ja is het hun probleem.
 
Want alle DVP zijn immers altijd eerlijk over hun leeftijd, naam, woonplaats etc.

Waar make jullie je druk om zolang het in de buurt van de waarheid zit is toch best. Dan weet je wat je kunt verwachte

Ik ken huize waar ze 30+ bij dames van 50 zette. Dat is ook een waarheid maar wat voor ene?
 
Want alle DVP zijn immers altijd eerlijk over hun leeftijd, naam, woonplaats etc
Heb geen probleem mee dat ze smokkelen hoor, zolang het maar binnen een leeftijdsranche is
Waar make jullie je druk om zolang het in de buurt van de waarheid zit is toch best. Dan weet je wat je kunt verwachte
Juist, zolang ik bij 1 dame 2 leeftijden zie, dan denk ik van deze advertentie heeft de dvp niet zelf gemaakt, in hoeverre is er dan sprake van vrijwillig een DVP zijn of dat er van die bontkraagjes achter zitten en of de adv nep is
Ik ken huize waar ze 30+ bij dames van 50 zette. Dat is ook een waarheid maar wat voor ene?
Die kun ik ook, dame is al 20 jaar 27, maar ze wel een topper en dan maakt leeftijd weer niet uit.
 
Heb geen probleem mee dat ze smokkelen hoor, zolang het maar binnen een leeftijdsranche is

Juist, zolang ik bij 1 dame 2 leeftijden zie, dan denk ik van deze advertentie heeft de dvp niet zelf gemaakt, in hoeverre is er dan sprake van vrijwillig een DVP zijn of dat er van die bontkraagjes achter zitten en of de adv nep is

Die kun ik ook, dame is al 20 jaar 27, maar ze wel een topper en dan maakt leeftijd weer niet uit.
Nou als een dame adverteert als 27 en ze blijkt 47 te zijn dan vind ik dat wel een probleem. Of ze dan wel of geen topper is wil ik dan niet eens achter komen.
 
Nou als een dame adverteert als 27 en ze blijkt 47 te zijn dan vind ik dat wel een probleem. Of ze dan wel of geen topper is wil ik dan niet eens achter komen.
Nou in dit geval is het dat het privehuis weigert haar leeftijd aan te passen. Ze heeft een groot klantenbestand en die malen er niet om.
 
Laten we zeggen dat 95% van de dames over hun leeftijd liegen. Ik kan het niet eens, want kinky en seksjobs vroegen beide om een leeftijdscontrole met paspoort en al🫤
 
Zou het kunnen dat zij wel controleren dat jij oud genoeg bent, maar het niet boeien wat jij post?
Toen ik laatst belden met kinky gaven ze aan dat de controle scherper was. Bij mijn eerste advertentie vroegen ze nog niet om een leeftijdscontrole dus ja🤷‍♀️

Wat ik post boeit ze echt niet. Had wel 1 foto die afgekeurd was, maar dat ligt er net aan wie hem beoordeeld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan