Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerste werkdag is ook nog even inschatten wat nodig is, dan kun je daar de volgende keer beter op inspelen waar nodig. Of gewoon genoegen nemen met de inkomsten die je maakt en vertrekken zodra de middelen op zijn.
Met een zere poes wil je ook niet meer werken.
 
Eerste werkdag is ook nog even inschatten wat nodig is, dan kun je daar de volgende keer beter op inspelen waar nodig. Of gewoon genoegen nemen met de inkomsten die je maakt en vertrekken zodra de middelen op zijn.
Met een zere poes wil je ook niet meer werken.
Die keus is lang niet iedereen gegeven...
 
Volgens mij heeft Lily een prima dag gedraaid als ik de pagina's zojuist even terug lees. Het is ook niet haar hoofdinkomen, dus neem gemakshalve maar even aan dat zij zichzelf wel red.
Probeer je dan maar eens voor te stellen als je ergens in loondienst bent en lichamelijke klachten ondervindt..
 
Probeer je dan maar eens voor te stellen als je ergens in loondienst bent en lichamelijke klachten ondervindt..
Ik weet er vanuit werkgeverskant alles vanaf en dat is zeker niet altijd makkelijk voor beide partijen. Voor beide kan het op de lange termijn erg veel geld kosten.
Iedere situatie is anders en het blijft mensenwerk in combinatie met allerlei regels die de overheid ons oplegt.
 
Uurtje gewandelt toen dacht ik,....ga haar niet zien.
Raam met gordijn?
In t midden of begin vd straat?
Groot Raam Of Deur?
Had 100 Meegenomen :) dus Nu Nog steeds In Mn zak....
Volgende Keer Beter :)
Je moet de kamer kunnen herkennen van de foto's. En dan kamer 2 zoals gezegd.
 
Gezien of gezien?
Nu ik was net de deur uit en toen zag ik een man die er behoorlijk op leek in mijn ooghoek. Alleen ik weet niet of hij boos op mij is, dus het leek mij geen slim plan om keihard Ted te roepen…

80% zeker ongeveer dus
Sorry Lily ik was bij familie.
Maakt niet uit. Heb nu gezien waar dat winkeltje is😊
Ik dacht dat je tegenover een groot bord Joyce Kamerverhuur zat
Klopt dat was ook zo, maar waarschijnlijk heb ik volgende keer weer een andere kamer. Ik neem volgende keer wel iets mee waaraan jullie mij kunnen herkennen als ik bezig ben.

Een pluche knuffel ofzo🤷‍♀️
 
Nu ik was net de deur uit en toen zag ik een man die er behoorlijk op leek in mijn ooghoek. Alleen ik weet niet of hij boos op mij is, dus het leek mij geen slim plan om keihard Ted te roepen…
Als er mensen uit Overijssel in de buurt zijn, denken ze dat je het over de busmaatschappij hebt...

Klopt dat was ook zo, maar waarschijnlijk heb ik volgende keer weer een andere kamer. Ik neem volgende keer wel iets mee waaraan jullie mij kunnen herkennen als ik bezig ben.

Een pluche knuffel ofzo🤷‍♀️
Een concullega van je in Alkmaar doet zoiets al.
 
Nu ik was net de deur uit en toen zag ik een man die er behoorlijk op leek in mijn ooghoek. Alleen ik weet niet of hij boos op mij is, dus het leek mij geen slim plan om keihard Ted te roepen…

80% zeker ongeveer dus

Maakt niet uit. Heb nu gezien waar dat winkeltje is😊

Klopt dat was ook zo, maar waarschijnlijk heb ik volgende keer weer een andere kamer. Ik neem volgende keer wel iets mee waaraan jullie mij kunnen herkennen als ik bezig ben.

Een pluche knuffel ofzo🤷‍♀️
Ne teddybeer dus 🤪🤪
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan