Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou je dan niet eens meer binnenlaten als ik dat door heb😂
Hoe zou jou dit op moeten vallen dan,.. jou gordijn is amper 10 seconden open, knikken en gordijnen gaan weer dicht
Ga maar nog een extra rondje lopen😜
Sterker nog, ben soms na die uren zonder een DVP bezocht te hebben naar huis gegaan.

Ik vond het wandelen op zich al leuk.
 
Hoe zou jou dit op moeten vallen dan,.. jou gordijn is amper 10 seconden open, knikken en gordijnen gaan weer dicht

Sterker nog, ben soms na die uren zonder een DVP bezocht te hebben naar huis gegaan.

Ik vond het wandelen op zich al leuk.
Nu wel ja maar dan kan je uren rondjes lopen. De kans dat je mij ziet is heel klein😂

Mag ik ook een keer mee wandelen? Moet nog wat afvallen? Misschien toch best slim😊
 
Hoe zou jou dit op moeten vallen dan,.. jou gordijn is amper 10 seconden open, knikken en gordijnen gaan weer dicht

Sterker nog, ben soms na die uren zonder een DVP bezocht te hebben naar huis gegaan.

Ik vond het wandelen op zich al leuk.

Lijkt me heerlijk als gids , met n kudde sjinezen achter je aan .

Als Joe loek to de left , Joe see noppes in the rigt ....


🤣🤣
 
Wandelen is net als mensen kijken op een terras. Ze worden ongeduldig, staan te draaien beginnen te schelden, schiet eens op te roepen. En dan hun blik als ze weer te laat zijn, en net 1 klant voor je is. Ik kon er echt van genieten.
 
Neem direct contact op met uw huisarts als u petechiën heeft en koorts heeftNeem contact op met uw huisarts als: U erg vaak last heeft van blauwe plekken. Uw blauwe plekken na veertien dagen er nog steeds niet beter uit zijn gaan zien.


Meteen bellen staat er !!!
 
Ja je moet hoe iemand online is met een korrel zout nemen. Ik denk echt niet dat het een lul van een vent is, want soms zegt hij ook hele goede dingen.

Andersom kan natuurlijk ook dat iemand heel leuk overkomt en in het echt niks is. Sws veel dvp hier moeten jullie niet serieus nemen. Veel hier is klanten lokken dus de meeste letten wel op wat ze zeggen
Dat is wel een feit. Ik denk dat de meeste dvp´s zijn voor 2 redenen. 1 te weten wat haar klanten over haar zegen. En 2 klanten lokken. Mss ook een paar om te praten.

sommige leden/klanten stoefen over hoe geweldig ze zijn in bed om intersanter te zijn voor de dvp. En dvp´s zijn het zelfde. Als ik in een ad lees: je kan mij kan mij niet verglijken met een andere dvp. Neem ik het met een grote korel zout.
 
Gordijn open, gordijn dicht, gordijn open, gordijn dicht. Kiekeboe!
Je vergeet nog de middelvinger😂😱

Ok om het duidelijk voor jullie te maken.

zondag op de dag pand 33 aan de straat kamer 1 en op de avond kamer 4. Voor de donderdag avond pand 33 aan de straat kamer 2.

Geen idee welke kamer het zijn, maar ik heb iets😂
 
Het was een rommelige cardate. Eerst moesten we in de Uber zone blijven , omdat ze nog niet mocht uitloggen. Daar was natuurlijk niet echt een stille plek. Toen naar de goeie plek maar toen kreeg de tengere dame koude voeten en steeds telefoon. Na overigens een hele diepe deepthroat ( dat dan weer wel ) maar gestopt, en terug gereden. Toen kwam het handigste, bleek dat ze haar sleutelbos in mijn auto was vergeten en kan haar huis niet in. lekker chaotisch weer,Nou ja morgen maar proberen op te lossen.
Wandelen houdt je jong zeg ik altijd maar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan