Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Als het onmogelijk is wel ja, maar dit is gewoon mogelijk. Alleen een beetje regelwerk😊
Ben erg nieuwsgierig naar de details.
2daagse bang? Hele dag lang? Blijfen slapen? Of iedere dag andere mannen.
Tests vooraf?

So many questions, lol
Haha nee denk het niet, maar ik ga het vanavond met haar bespreken. Als zij nee zegt moet ik het maar zelfs doen en wat kleiner☹️
Niemand anders die je zou/kan vertrouwen?
 
Ieder z'n ding natuurlijk... En als vrouw kan het best een 'kick' zijn.
Maar... als man? Moet er niet aan denken om zo een-na-een bare te neuken... en te ejaculeren. Heb je alvast geen lube nodig!
 
Ben erg nieuwsgierig naar de details.
2daagse bang? Hele dag lang? Blijfen slapen? Of iedere dag andere mannen.
Tests vooraf?

So many questions, lol

Niemand anders die je zou/kan vertrouwen?
Nee gewoon 2 avondjes of 1tje moet nog ff kijken. Testen hoeft niet ik selecteer al streng genoeg😅

Prijs denk ik 200,- p.p. Moet ook niet de euroknal mannen aantrekken. Die vertrouw ik minder als het om soa's gaat

Ja nee niet echt denk ik… is lastig maar liever met haar.
 
Je boekt een dvp voor je eigen plezier. 9 van de 10 keer geeft ze toch geen ene fuck om jou.
Denk wel minder 99 van de 100. 1% zal denk ik echt plezier aan je beleven, omdat je misschien aantrekkelijk bent of toch de goede snaar raakt.
Ja dat willen jullie niet horen, maar dat is wel de waarheid. Dat lief doen is allemaal maar een spelletje🤷‍♀️
Dat spelletje is ook geen probleem, voor mij geld dat ook. Ik noem ook dingen die een DVP wil horen, zolang het maar niet gefaked wordt, of merk.
 
Als er iets speciaals te halen valt, dan ligt dat heel anders. Zeker degene die van gangs houden en die er van dromen om dat bare met een jonge meid te doen.
 
Maar vergeet trouwens niet dat de meeste mannen gewoon puur komen om hun zak te legen, dus die zijn blij met 15 min.
Zo zie ik het ook, raam is puur snelle seks. En als je geluk hebt mag er meer dan alleen p+n. Of langer dan 15 minuten
 
Als er iets speciaals te halen valt, dan ligt dat heel anders. Zeker degene die van gangs houden en die er van dromen om dat bare met een jonge meid te doen.
Ja geen idee, maar ik weet dat er altijd aanmeldingen genoeg zijn. Alleen sommige komen niet dus altijd veel uitnodigen😊
Is er parkeer plek voor 10-15 man :ROFLMAO:
Nee volgens mij moet je hem in een garage zetten en een stukje lopen😂
 
Sws ik vind het bullshit als een man komt om de dame een plezier te doen.. Jij betaalt toch voor je eigen plezier?🤔
Dat lijkt mij nu ook.
Bovendien genot heeft vele uitingsvormen .
Ja geen idee, maar ik weet dat er altijd aanmeldingen genoeg zijn. Alleen sommige komen niet dus altijd veel uitnodigen😊

Nee volgens mij moet je hem in een garage zetten en een stukje lopen😂
Mag ik ook komen Lily
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan