Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb het druk genoeg hoor.

Had anaal niet gespoeld, maar die man was zo geil dat het hem niks kon schelen dus 100 extra gekregen🙈😅

Was trouwens wel gewoon schoon
Goed Idee voor volgende keer,woehaha ,....misschien,.....Of snowballen :) ??
Voordeel is dat er een condoom omheen zit en de keukenrol dichtbij is.
Als ik kkrollen haal denk ik steeds aan Lilyxx,.... :)
 
Ik heb het druk genoeg hoor.

Had anaal niet gespoeld, maar die man was zo geil dat het hem niks kon schelen dus 100 extra gekregen🙈😅

Was trouwens wel gewoon schoon
Vind dat wel merkwaardig!

Er word hier op dit forum (niet dit lijntje) letterlijk 1000-den bladzijden vol-geklaagd over 'dure vrouwen'... en dan blijken er velen toch telkens redenen te vinden... om (substantieel) méér te betalen!
 
Dat moet wel als je wekelijks komt en gewoon ff 100€ voor anaal neertelt.
Ik ben nu in voor langere dates dus ik doe dat niet elke week maar moest ik een klik hebben met een raamdame zou ik ook elke week gaan hoor. Iedereen kiest toch wat hij wenst te doen. Maar raamdames het is niet echt mijn ding om te doen, en anaal oké om eens te doen ook niet altijd
 
Ik ben nu in voor langere dates dus ik doe dat niet elke week maar moest ik een klik hebben met een raamdame zou ik ook elke week gaan hoor. Iedereen kiest toch wat hij wenst te doen. Maar raamdames het is niet echt mijn ding om te doen, en anaal oké om eens te doen ook niet altijd
Ik zeg er verder ook niets van.
 
Man zei nog je bent gek en weet niet wie ik ben. Ik ken de eigenaar🙄🤣
🤪🤪🤪 wat zei je ik krijg al bang 🙄 sommige denken hun meer te kunnen permitteren dan andere zo onrespectvol naar jullie toe
Ik heb het druk genoeg hoor.

Had anaal niet gespoeld, maar die man was zo geil dat het hem niks kon schelen dus 100 extra gekregen🙈😅

Was trouwens wel gewoon schoon
Oké maar als je niet schoon bent is het toch maar goor niet 🙄
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan