Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Moet wel zeggen dat ik hier minder last van had toen prijs prijzen lager waren, maar om ze gelijk naar beneden te gooien vind ik ook weer wat. Er zijn ook zat mannen die het wel willen betalen.
Niet gelijk met je prijzen 'stunten'. Afmelders black-listen dan hou je van zelf de betrouwbare over.

Hoewel wij natuurlijk allemaal graag minder betalen :p
Jou dienst is prima geprijsd.
Misschien met een kleine aanbetaling beginnen, zoals Lisa voorstelde. Dan kan je aan afmelders toch nog iets verdienen. Zullen ze misschien harder werken om afspraken na te komen.
 
Het " fakeren " van mannen is ook een soort fetisj. Sommigen nou ja sommigen vinden dat geil om te doen .Een afspraak maken en een dame aan het lijntje houden en je daar op aftrekken. Ik snap de kick ergens wel.
Geeft alleen overlast aan de werkende dames maar je zal het nooit vermijden
Vind je dat faken raar? Dat kan , maar wel meer dingen op sex gebied zijn " raar" . Zoals mannen die het met mannen doen.
Het komt gewoon voor.
 
Het " fakeren " van mannen is ook een soort fetisj. Sommigen nou ja sommigen vinden dat geil om te doen .Een afspraak maken en een dame aan het lijntje houden en je daar op aftrekken. Ik snap de kick ergens wel.
Geeft alleen overlast aan de werkende dames maar je zal het nooit vermijden
Vind je dat faken raar? Dat kan , maar wel meer dingen op sex gebied zijn " raar" . Zoals mannen die het met mannen doen.
Het komt gewoon voor.
Ik vind het niet vreemd hoor. Ben er aan gewend, maar wat ik dan wel vreemd vind is mannen die boos worden op dames die dubbele afspraken maken.

Ik kan die dames namelijk heel goed begrijpen
 
Als nog blijft het onfatsoenlijk om iedereen over 1 kam te scheren .
Nou ja ik vind 50% genoeg.

Het is werk he? Dat soort sukkels zorgen ervoor dat dames minder inkomen hebben.

Zolang je niet aan wil betalen en je elkaar nog nooit hebt gezien ben je niks verplicht naar elkaar in deze wereld. Jullie mannen zijn daarmee begonnen en de dames zoeken een manier om dat te bestrijden zoals de dubbel afspraken. Ik geef ze groot gelijk hoor
 
Nou ik zou het behoorlijk frustrerend vinden als ik er gewoon vanuit ga dat de afspraak doorgaat, Ik dan vervolgens een end ga rijden en onverrichter zaken weer naar huis kan.

Ik heb het ook al een paar keer meegemaakt, eigenlijk altijd bij de 1e afspraak.
Dat er mannen zijn die je tijd verspillen ok maar ik ben nog nooit zomaar niet op komen dagen op een afspraak, ik vind afspraken namelijk heilig.
Er zijn mannen die maar heel sporadisch wandelen, gaan ze eindelijk na 3 maanden weer op pad en dan zouden ze dit meemaken. Als je dan op je kop krijgt is het geheel terecht naar mijn mening.

Die dames heb ik ook nooit meer gecontacteerd voor een volgende afspraak.
Stel dat je huisarts dat zou doen.

Als laatste, benzine is ook niet gratis.
 
Er zijn dames genoeg die klanten lokken onder valse voorwaarden.

Foto's van n ander.

Leeftijd klopt niet.

Service is bagger.


Moet ik dan ff n rekening uitschrijven aan de deur ??

100,- benzine verstookt.

Verlof dag genomen a 1000,-

En die doos chocolade in haar .........



🐾🐾🐾🐾
Tuurlijk niet wie denkt mijn 1450,- gemiste inkomsten van een halve week? Volgens mij niemand dus ja uiteindelijk gaan de dames ook het zekere voor het onzekere nemen🤷‍♀️

Voor de duidelijkheid ik maak geen dubbele afspraken, maar eerlijk het is niet eens zo een gek idee😊
 
Ik vind het wel een gek idee want degenen die zich wel aan de afspraak houden laat je er dan voor opdraaien
Hoezo ze hebben mij niks betaald?🤔

Plus ik geef pas de dag zelf het adres als de man er naar vraagt, dus ik kan gewoon zeggen sorry maar je bent te laat heb al een andere afspraak
 
Tuurlijk niet wie denkt mijn 1450,- gemiste inkomsten van een halve week? Volgens mij niemand dus ja uiteindelijk gaan de dames ook het zekere voor het onzekere nemen🤷‍♀️

Voor de duidelijkheid ik maak geen dubbele afspraken, maar eerlijk het is niet eens zo een gek idee😊
Het laatste alleen als je in ad zet dat een date onverwachts een mmv trio kan worden. :eek:

Verder vind ik dat iedereen afspraken moet nakomen.
 
Het laatste alleen als je in ad zet dat een date onverwachts een mmv trio kan worden.

Verder vind ik dat iedereen afspraken moet nakomen.
Dat is ook nog een optie🤣

Maar eerlijk als 4 van de 8 afspraken niet komt opdagen dan moet je uiteindelijk als bedrijf wel maatregelen nemen.

Met aanbetalingen stoot je teveel klanten af, dus de dames moeten wat anders verzinnen
 
Dat is ook nog een optie🤣

Maar eerlijk als 4 van de 8 afspraken niet komt opdagen dan moet je uiteindelijk als bedrijf wel maatregelen nemen.

Met aanbetalingen stoot je teveel klanten af, dus de dames moeten wat anders verzinnen
Ik denk dat, zodra je een goed aantal reviews hebt, aanbetalingen alleen slechte klanten zal schrikken.
 
Tuurlijk niet wie denkt mijn 1450,- gemiste inkomsten van een halve week? Volgens mij niemand dus ja uiteindelijk gaan de dames ook het zekere voor het onzekere nemen🤷‍♀️

Voor de duidelijkheid ik maak geen dubbele afspraken, maar eerlijk het is niet eens zo een gek idee😊
Als zelfstandig onderneemster valt dat onder ondernemers risico.
Dan moet je om een aanbetaling moeten vragen zodat minimaal de gemaakte kosten gedekt zijn.
 
Als zelfstandig onderneemster valt dat onder ondernemers risico.
Dan moet je om een aanbetaling moeten vragen zodat minimaal de gemaakte kosten gedekt zijn.
We weten allemaal dat het zo niet werkt in dit vakgebied en zelfs dan vinden mannen vaak dat ze de betaling terug moeten krijgen als ze afzeggen🙄
Tja zo'n reactie krijg ik ook als ik zeg dat ik geen afspraak met iemand wil maken, omdat hij vorige keer had afgezegd😅
 
Een (kleine) aanbetaling kan wel maar dat gaat jou ook wat kosten.
Dan moet je namelijk wel alles op alles zetten om de afspraak door te laten gaan of tijdig afzeggen en de aanbetaling terugstorten.

Nu ben je wat meer 'vrij' om het zo te zeggen.
wel heel goed dat je geen dubbele afspraken maakt, hopelijk hou je dat zo.

Ben wel blij met de reacties van anderen, goed opgevoed mensen, trots op jullie ouders.
 
We weten allemaal dat het zo niet werkt in dit vakgebied en zelfs dan vinden mannen vaak dat ze de betaling terug moeten krijgen als ze afzeggen🙄
Als je duidelijk in je advertentie vermeldt dat je een aanbetaling vraagt die niet wordt terug betaald als iemand niet komt opdagen dan ben je gedekt( niet letterlijk dan)

En als ze het terug willen dan zullen ze dat via rechtswege moeten doen. Dat kost geld dan die aanbetaling.

En als iemand echt wil komen dan betaald die wel aan.
Win win situatie
 
Een (kleine) aanbetaling kan wel maar dat gaat jou ook wat kosten.
Dan moet je namelijk wel alles op alles zetten om de afspraak door te laten gaan of tijdig afzeggen en de aanbetaling terugstorten.

Nu ben je wat meer 'vrij' om het zo te zeggen.
wel heel goed dat je geen dubbele afspraken maakt, hopelijk hou je dat zo.

Ben wel blij met de reacties van anderen, goed opgevoed mensen, trots op jullie ouders.
Wat je ook doet het is altijd onze schuld, maar inderdaad ik zeg ook wel is wat af als het opeens teveel is🙃
Een (kleine) aanbetaling kan wel maar dat gaat jou ook wat kosten.
Dan moet je namelijk wel alles op alles zetten om de afspraak door te laten gaan of tijdig afzeggen en de aanbetaling terugstorten.

Nu ben je wat meer 'vrij' om het zo te zeggen.
wel heel goed dat je geen dubbele afspraken maakt, hopelijk hou je dat zo.

Ben wel blij met de reacties van anderen, goed opgevoed mensen, trots op jullie ouders.
Ik deed eerst aan aanbetalingen en zoals ik al aangaf mannen willen ook hun geld terug als ze zelf afzeggen.

Ik heb hele vervelende discussies daarover gehad, dus ik doe het eigenlijk niet meer.
 
Ik deed eerst aan aanbetalingen en zoals ik al aangaf mannen willen ook hun geld terug als ze zelf afzeggen.

Ik heb hele vervelende discussies daarover gehad, dus ik doe het eigenlijk niet meer.
Dat zijn frikandellen die ook niet snappen hoe afspraken werken.
Als ze dan afzeggen voor ze een aanbetaling doen.

Als er iemand in het ziekenhuis ligt dan is het wel een uitzondering. Maar ik denk dat bij de meeste afzeggingen geen ziekenhuis betrokken is.

Begrijp me niet verkeerd, ik irriteer me net zo hard aan die fakers als jij Lily want die verneuken het (figuurlijk) weer voor de welwillende medemens. Ik vind het voor iedereen vervelend.
 
Dat zijn frikandellen die ook niet snappen hoe afspraken werken.
Als ze dan afzeggen voor ze een aanbetaling doen.

Als er iemand in het ziekenhuis ligt dan is het wel een uitzondering. Maar ik denk dat bij de meeste afzeggingen geen ziekenhuis betrokken is.
Ja maar het gebeurde dagelijks, dus ja er lopen heel veel frikandellen rond😂
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan