Doublet- en de Geleenstraat naar een nieuw erotisch centrum op de Binckhorst.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Opperman

Stamgast
Forumpionier
716
08/07/21
925
16
Mannen,

Dit was een bericht uit 2020, ik kan er verder niets meer over vinden.

Het kan zijn dat mijn "zoek skills" deze zondag suboptimaal werken, dus : Speelt dit nog, of ?

 
nu het onroerend goed zo waardevol is geworden zal het me niet verbazen als dit toch doorgaat. Mooie Haagse pandjes komen dan vrij en kunnen bewoond gaan worden.
Dames mogen voortaan op industrie terrein hun zaakjes regelen is de belofte. Helaas blijkt uit andere steden dat na opkopen er helemaal niets voor de dames geregeld wordt en het wandelen afgelopen is, voorbeelden genoeg. Helaas heeft de huidige burgemeester van DH hier goede ervaringen mee..
Geniet er nog maar even van zolang het kan.
 
nu het onroerend goed zo waardevol is geworden zal het me niet verbazen als dit toch doorgaat. Mooie Haagse pandjes komen dan vrij en kunnen bewoond gaan worden.
Dames mogen voortaan op industrie terrein hun zaakjes regelen is de belofte. Helaas blijkt uit andere steden dat na opkopen er helemaal niets voor de dames geregeld wordt en het wandelen afgelopen is, voorbeelden genoeg. Helaas heeft de huidige burgemeester van DH hier goede ervaringen mee..
Geniet er nog maar even van zolang het kan.
Welke mooie Haagse pandjes komen dan vrij?
 
Natuurlijk, maar er stond geschreven: ,mooie Haagse pandjes komen vrij en kunnen bewoond gaan worden.
Dat betekent ingrijpend verbouwen of afbreken.
 
Tsja...als ze t plat gooien zal er geen protest actie op t Malieveld georganiseerd gaan worden met 50.000 mannen.
En.....DAT. weten ze heus wel.
Geleenstraat Afbreken is technisch erg moeilijk.
Er zijn veel aangrenzende panden en zelfs een parkeergarage met daarin bedrijven.
aan de buitenkant Zelfs herenhuizen met 10 kamers.
Waarde daarvan komt tot boven de miljoen.
Ze gaan geen 100 Mil. besteden,....hebben ze zelfs niet.
Een gewone ondernemer uitkopen is normaal gesproken 5X
het omzetgemiddelde van 5 jaar.
Dus?...... forget It :)
 
Laatst bewerkt:
nee hoor zo zal het niet gaan, misschien herinner je nog dat diverse panden al een tijd lang gesloten zijn geweest? Gewoon politie acties opvoeren op zoek naar drugs, er zijn er zoveel die wat gebruiken je vindt dus altijd wel wat.
Met het vergunningen stelsel heeft de gemeente de macht, ze kunnen deze intrekken bijvoorbeeld bij administratieve onvolkomenheden, of als ze vinden dat er teveel overlast voor de omwonenden is, ga dat maar eens aanvechten, kansloos, zelfs al win je ben je jaren verder en failliet.
Dan is er geen omzet meer, geen bedrijfsmodel en zijn de pandjes opeens een stuk goedkoper, want je kunt er als ondernemer niets meer mee, behalve verkopen aan de gemeente..
 
nee hoor zo zal het niet gaan, misschien herinner je nog dat diverse panden al een tijd lang gesloten zijn geweest? Gewoon politie acties opvoeren op zoek naar drugs, er zijn er zoveel die wat gebruiken je vindt dus altijd wel wat.
Met het vergunningen stelsel heeft de gemeente de macht, ze kunnen deze intrekken bijvoorbeeld bij administratieve onvolkomenheden, of als ze vinden dat er teveel overlast voor de omwonenden is, ga dat maar eens aanvechten, kansloos, zelfs al win je ben je jaren verder en failliet.
Dan is er geen omzet meer, geen bedrijfsmodel en zijn de pandjes opeens een stuk goedkoper, want je kunt er als ondernemer niets meer mee, behalve verkopen aan de gemeente..
Wat jij beschrijft is denk ik meer als er politieke wil is om prostitutie te stoppen, maar geen echt argument. Dan gaan ze met dit soort narigheid beginnen, onder andere de sluiting van het Zandpad. Dat bleek na uitzoekwerk alleen te berusten op een vrouw die doorgewerkt had met een been in het gips en later toen ze hoogzwanger was, was haar eigen keus. Voor Aleid Wolfsen reden genoeg bestuurlijke maatregelen te nemen en de boel dicht te gooien.
 
Raamprostituees in Haagse Doublet- en Geleenstraat verhuizen voorlopig niet
#omroepwest
 
Het lijkt me een beetje luchtfietserij. Net als dat Nieuwe Zandpad dat er na ruim 8 jaar nog steeds niet is, om maar te zwijgen van het erotisch centrum dat in de plaats van het Spijkerkwartier Arnhem zou komen, ruim 15 jaar na deze sluiting praat niemand er meer over. Nu is de situatie in Den Haag wel anders, want de huidige locaties zijn nog gewoon open, en Utrecht en Arnhem allang gesloten.
Maar dan nog: ik moet het nog zien of het opzetten van een nieuw erotisch centrum wel haalbaar is.
 
Straks gaat alles naar 50 euro en daar heb ik niet zoveel zin in.
Dat proces is helaas al een tijd geleden ingezet en zal vast niet stoppen.
Maar nu de boel voorlopig niet gaat verhuizen, hoeven de prijzen ook niet gelijk te worden en kunnen ze weer terug naar beneden, zou ik zeggen! :D
Anyway, was afgelopen week in de Doub en 2 dames vroegen gewoon 40.
 
Dat proces is helaas al een tijd geleden ingezet en zal vast niet stoppen.
Maar nu de boel voorlopig niet gaat verhuizen, hoeven de prijzen ook niet gelijk te worden en kunnen ze weer terug naar beneden, zou ik zeggen! :D
Anyway, was afgelopen week in de Doub en 2 dames vroegen gewoon 40.
Gingen ze maar terug naar beneden ?.
De knappere dames vragen tegenwoordig helaas 40euro.
Er is zelfs een dame die 50 vroeg, die moet maar lekker werken bij de geleen
 
Laatst bewerkt:
Den Haag FM: Eigenaar BINK36 vreest komst raamprostitutie: 'Hierdoor zullen 336 bedrijven met 3000 banen hun deuren sluiten'.
 
Wrs. wordt die nieuwe locatie voor de meesten te duur. Het Nieuwe Zandpad, als het er ooit komt, zal in elk geval duur zijn. Voor de meeste dames van de Doubletstraat zal de nieuwe plek wrs. ook te duur worden. Er is al zoveel leegstand. Het plan lijkt mij alleen al economisch onhaalbaar. Als de twee raambuurten gesloten worden voordat er een nieuwe plaats is dan komt die er wrs. nooit want de gemeente kan het wel missen.
 
Wrs. wordt die nieuwe locatie voor de meesten te duur. Het Nieuwe Zandpad, als het er ooit komt, zal in elk geval duur zijn. Voor de meeste dames van de Doubletstraat zal de nieuwe plek wrs. ook te duur worden. Er is al zoveel leegstand. Het plan lijkt mij alleen al economisch onhaalbaar. Als de twee raambuurten gesloten worden voordat er een nieuwe plaats is dan komt die er wrs. nooit want de gemeente kan het wel missen.
Daar ben ik ook bang voor de woningprijzen zijn momenteel zo hoog dat gemeenten ver willen gaan om met name de Doubletstraat plat te gooien en er een zootje fantasieloze Yuppen appartementen voor in de plaats te zetten die straat is ze zo dicht op het centrum al lang een doorn in het oog
Het zal ze een aardige stuiver gaan kosten om de eigenaren te onteigenen maar het is een gemeente natuurlijk , die hoeven niet persé winst te maken
Mijn ondeskundige voorspelling is dat de Doublet helaas verdwijnt en dat de omliggende bedrijven op Binckhorst zoveel stennis gaan maken dat er geen nieuwe locatie komt in ieder geval niet daar
Zo is het in Rotterdam ook gegaan met Katendrecht , iedereen wil af en toe naar de hoeren maar niemand wil een rosse buurt om de hoek krijgen tenslotte
De Geleen zal dan nog wel een jaar of 10 kunnen blijven in dat scenario , en eventueel een upgrade krijgen zodat het er allemaal wat aangeharkter bij komt te liggen maar goed het is maar koffiedik kijken
 
Wat nu niet meer kan zonder vergunning is verspreiding over de hele stad na Katendrecht, zoals in jaren 70 in Rotterdam met het gedoogbeleid. Daarna is wel snel ingegrepen in de ergste wildgroei in bordeeltjes. Dit speelt ver voor de regulering in 2000.
 
Wat nu niet meer kan zonder vergunning is verspreiding over de hele stad na Katendrecht, zoals in jaren 70 in Rotterdam met het gedoogbeleid. Daarna is wel snel ingegrepen in de ergste wildgroei in bordeeltjes. Dit speelt ver voor de regulering in 2000.
De sluiting van Katendrecht was net voordat ik actief ging wandelen , oudere vrienden hadden het er wel eens over
Ik weet uit de nieuwsberichten van toen dat exploitanten verschillende alternatieven geopperd hebben van een superbordeel in één of ander nabijgelegen pand waarvan ik de naam kwijt ben tot een seksboot bij de Mullerpier alles stuitte op zoveel weerstand van omwonenden dat er nooit iets van gekomen is
Later kreeg je die vreselijke tippelzones aan de de Jong weg en de Keileweg en al die vage privéhuisjes in achterstandswijken die nu voor de helft weg zijn en de andere helft een Thaise massagesalon is geworden
Er is nog een handvol privehuizen open door de hele stad heen verspreid en de helft is op zondag gesloten
Geef mij maar wildgroei dan Spelletjes
 
In post #19 heb ik dit luchtfietserij genoemd. Er moet eerst bakken geld worden uitgegeven aan haalbaarheidsstudies, ontwerptekeningen, inspraakrondes en weet ik wat, alvorens men tot de bij voorbaat al voor de hand liggende conclusie komt dat het geen haalbare kaart is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan