Erge behoefte DVP bij gedachte bezoek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 267

Wandelaar
Forumpionier
45
01/07/21
85
3
Hebben jullie dat ook.. dat je behoefte zo erg wordt zodra je er je zinnen op hebt gezet? Ik kon vandaag niet terecht door omstandigheden maar zat al de hele dag met het idee dat ik vandaag op date ging bij m'n favo DVP.
Maar nu ik niet kan, probeer ik elke optie te overwegen (inclusief dates waarbij ik weet dat ik liever het geld aan iemand anders uitgeef) de behoefte is gewoon te groot op het moment zelf.

Dit gevoel heb ik ook vaak als ik in m'n hoofd denk: "oh vandaag zou wel fijn zijn om haar te bezoeken". Dan kom ik erachter dat ze heeft afgebeld of volgeboekt is en dan probeer ik koste wat kost nog een date te regelen. Terwijl ik weet dat ik beter kan wachten! Maar als ik er helemaal niet aan denk dan is dit geen probleem.

Het is alsof mijn hoofd vol sex zit en het dan eruit moet ipv dat het in m'n lul zit :p

Nu heb ik nog steeds wel limits hoor, ik zou nooit naar iemand gaan die ik niet aantrekkelijk vind of niet m'n type is. Maargoed de dvp's bij mij in de buurt kunnen allemaal niet dus sexueel gefrustreerd dacht ik ik maak een post
 
Herkenbaar wel. En dan toch met iemand anders afspreken dan met wie je eigenlijk wou, maar om de een of andere rede is het dan toch minder als dat je gehoopt had. Ook als de date op zich verder gewoon goed was.
 
Hebben jullie dat ook.. dat je behoefte zo erg wordt zodra je er je zinnen op hebt gezet? Ik kon vandaag niet terecht door omstandigheden maar zat al de hele dag met het idee dat ik vandaag op date ging bij m'n favo DVP.
Maar nu ik niet kan, probeer ik elke optie te overwegen (inclusief dates waarbij ik weet dat ik liever het geld aan iemand anders uitgeef) de behoefte is gewoon te groot op het moment zelf.

Dit gevoel heb ik ook vaak als ik in m'n hoofd denk: "oh vandaag zou wel fijn zijn om haar te bezoeken". Dan kom ik erachter dat ze heeft afgebeld of volgeboekt is en dan probeer ik koste wat kost nog een date te regelen. Terwijl ik weet dat ik beter kan wachten! Maar als ik er helemaal niet aan denk dan is dit geen probleem.

Het is alsof mijn hoofd vol sex zit en het dan eruit moet ipv dat het in m'n lul zit :p

Nu heb ik nog steeds wel limits hoor, ik zou nooit naar iemand gaan die ik niet aantrekkelijk vind of niet m'n type is. Maargoed de dvp's bij mij in de buurt kunnen allemaal niet dus sexueel gefrustreerd dacht ik ik maak een post
ben je single?
 
Vooral in het begin van mijn wandelcarriere gehad toen alles nog nieuw en spannend was. Niet dat het nu niet meer spannend is, maar uhm mjah toch anders. Zat ik de avond er voor me al helemaal te verkneukelen op het bezoeken van een favo dame, maar ik ben nogal van de zelfsabotage dus vooraf een afspraak maken deed ik nooit.

Daardoor er nogal eens "naast gegrepen" en noodgedwongen voor een ander gegaan. Waren ook zelden verkeerd. Sterker nog, ik denk dat ik juist daardoor ook heel wat andere leuke dames heb leren kennen die ik anders nooit ontmoet had, dus heeft ook iets positiefs.

Tegenwoordig ben ik bijna nooit meer echt vooraf opgewonden over een date. Het gebeurt wel of niet, en zo niet, dan kies ik met alle plezier een ander of doe een rechterhandje. Dat klinkt nogal blasé en misschien is het dat ook wel, maar het grote moeten is er al lang niet meer en eigenlijk is dat ook wel weer fijn.
 
Hebben jullie dat ook.. dat je behoefte zo erg wordt zodra je er je zinnen op hebt gezet? Ik kon vandaag niet terecht door omstandigheden maar zat al de hele dag met het idee dat ik vandaag op date ging bij m'n favo DVP.
Maar nu ik niet kan, probeer ik elke optie te overwegen (inclusief dates waarbij ik weet dat ik liever het geld aan iemand anders uitgeef) de behoefte is gewoon te groot op het moment zelf.

Dit gevoel heb ik ook vaak als ik in m'n hoofd denk: "oh vandaag zou wel fijn zijn om haar te bezoeken". Dan kom ik erachter dat ze heeft afgebeld of volgeboekt is en dan probeer ik koste wat kost nog een date te regelen. Terwijl ik weet dat ik beter kan wachten! Maar als ik er helemaal niet aan denk dan is dit geen probleem.

Het is alsof mijn hoofd vol sex zit en het dan eruit moet ipv dat het in m'n lul zit :p

Nu heb ik nog steeds wel limits hoor, ik zou nooit naar iemand gaan die ik niet aantrekkelijk vind of niet m'n type is. Maargoed de dvp's bij mij in de buurt kunnen allemaal niet dus sexueel gefrustreerd dacht ik ik maak een post
Dan toch maar zo'n Flesh Light kopen... voor noodgevallen!
 
Ik heb dat helaas zovaak gehad. Afgesproken met 1 die dag afzegt en dan te geobsedeerd en wanhopig opzoek naar wat anders

Iedere keer trap ik er weer in

Ik geef het de schuld aan de verslaving…….
Ik had er tijdens mijn verslaving 4 om uit te kiezen. En er was er altijd wel eentje vrij.
Maakte bij mijn echte favoriete dame en van vele anderen wel een afspraak en zij stelde ook wel eens voor om een trio te doen met een vriendin van haar. Die die bepaalde dag niet werkte want ze wisselden af in diezelfde kamer op de wallen.
Eigenlijk zat ik altijd goed. Zeker als er 4 waren om uit te kiezen. Ook met hun en mijn vakanties ging het prima.
 
Wanneer ik een afspraak heb staan kijk ik er altijd enorm naar uit en tel ik nog niet de uren af 😅, maar meer dan een baalgevoel bij afzegging heb ik niet. Ik heb een vaste dame en verder geen 2de of 3de keus waardoor ik ook niet verder hoef te zoeken. Ik kan het prima van mij "afzetten" en het een andere dag gewoon weer opnieuw proberen.
 
Nou heb toch nog last minute een date weten te regelen in Noord-Holland, ergens waar ik nooit kom en het was fenomenaal! Review volgt

 
Laatst bewerkt:
Zorg dat je altijd een plan B of zelfs C in je hoofd hebt. Dit jaar al 2x date afgezegd zien worden, één vrij kort van te voren, was onderweg al. Andere dame geappt en kon toen daar langs, ook een van mijn favorietjes dus zeker een goede date gehad.
 
Een plan B is nu weer makkelijker nu alles open is.Helaas zijn veel privehuizen erg vroeg dicht tegenwoordig. Zodoende lukt het niet altijd vervangend vermaak te vinden. Maar sommige dames zeggen heel veel af , en andere nooit. Blessuregevoelig zeker ?
 
Heel herkenbaar, @SilentSky en ik heb de fout ook vaak gemaakt om dan een ander meisje te kiezen in het privehuis of naar de ramenbuurt te fietsen. Eigenlijk was dat dan altijd een tegenvaller. Geld weg en niet bevredigd zoals ik dat zo graag had willen zijn. Logisch, want de geilheid in je kop is juist door de ene DVP opgewekt. Je weet hoe lekker ze is, hoe gek ze je maakt en hoe zalig het is om je zaad te spuiten bij haar.

Daarom reserveer ik ruim van te voren altijd. Dan kan ik die geilheid controleren. Opbouwen tot aan de dag zelf en er dan 99 procent zeker van zijn dat ik de meest geile sexpartij ga beleven die ik me zo wens. Paar dagen van te voren niet meer klaarkomen, zodat het op de dag zelf gruwelijk lekker is.

Mocht op het laatste moment sprake zijn van een afzegging, dan zoek ik - hoe geil ik op die dag ook ben - geen ander meisje op. Zelfs als zij ook een toppertje is, kan ze me dan niet zo bevredigen dan het meisje waar ik mijn zinnen op heb gezet. Dan is het een kwestie van twee / drie keer rukken thuis, om blauwe ballen te voorkomen.

Mijn advies is om voor jezelf een methode te bedenken waardoor je je geilheid kan sturen, waardoor je telkens als je naar de dames gaat met de juiste in bed belandt. Het is immers zonde om je geld te besteden aan een tegenvaller.
 
Ik heb dat ook vaak gehad. Was op zakenreis en wist mijn dames en adressen in deze stad te vinden.
Dan 's avonds in de auto naar een dame gereden (zonder afspraak). Was ze er niet naar nr 2. En als alle drie top dames er niet waren kwam the moment of truth: Ongeneukt weer terug naar het hotel of een nieuwe dame proberen?
Wat zal ik zeggen. Soms het een, soms het ander. Want morgen is ook weer een dag.

En de dagen, dat ik besloten heb om het dan maar niet te doen: vijf tegen Willy is ook een leuke bezigheid.
 
De drang is idd zeer herkenbaar en soms blijft het ook nog na jezelf een handje te helpen...
Zeker op zonnige dagen, dan is't al van 's morgens prijs en op het onweerstaanbare af.
 
Idd, herken het ook, heb straks afspraak en na de problemen die ik had waardoor ik vorige moest afzeggen ben ik nu alle 5 minuten op het uurwerk aan het kijken, hoelang nog voor ik ze zie is idioot ik weet het maar ja mannen.........en is dan nog niet zo zeer de lekkere sex waar ik naar uitkijk maar het samen zijn en knuffelen en kussen en zeker wel de sex ook maar tja.........................................
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan