Nieuwe layout

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Misschien maar ter info. Wij draaien hier al een tijdje op. En vind het persoonlijk raar dat tekst groote bij mij normaal is gebleven. En bij sommigen leden blijkbaar niet.
Het gaat er niet om of de tekstgrootte normaal is gebleven of niet. Het gaat er om dat je de tekstgrootte via de instellingen kunt veranderen.

Je kan daar kiezen uit
Small
Medium
Large
Extra Large

Waarbij Medium recommended is.
Wat je ook kiest daar. De lettergrootte veranderd niet. In geen enkel template.
Dat is het probleem. Die functionaliteit werkt in het geheel niet. En blijkbaar niet alleen bij mij maar bij meerdere gebruikters.

Ik zou dat eens testen op een laptop bij jezelf of jij dat wel kan veranderen via die instellingen.
 
Het gaat er niet om of de tekstgrootte normaal is gebleven of niet. Het gaat er om dat je de tekstgrootte via de instellingen kunt veranderen.

@MrSmith heeft gelijk. Lettergrootte aanpassen werkt niet (Firefox op desktop).

Verder zie ik bij laden van elke pagina in de console errors:

Code:
POST https://api.fpjs.io/?ci=js/3.8.10

Dit faalt met een 403

En in
Code:
https://fpnpmcdn.net/v3/jU9BjVw3HiQ1mWQjpE5r/loader_v3.8.2.js
zit een error:

Code:
Uncaught (in promise) Error: Subscription not active

Wat het allemaal zou moeten doen weet ik niet, of het iets met die lettergrootte te maken heeft ook niet, maar ergens gaat iets mis.

Bij poging lettergrootte te veranderen verschijnt deze error:

Code:
XF.Push.isSupported() returned false

Hopelijk hebben de ontwikkelaars hier iets aan.

Aanvulling: de eerste twee errors zie ik ook in Chrome.
De derde niet. Maar ook in Chrome werkt lettergrootte veranderen niet.
 
Laatst bewerkt:
En dit is dan een volledig scherm vanaf de bovenkant.
Maar 1 bericht op het hele scherm !!!
Hier ook zo. Een heel scherm voor een bericht van 1 regel.
Dit is m'n hele scherm. Oude MacBook Air, resolutie 720p.
Op een telefoon ben ik het intussen gewend dat je continu moet scrollen, maar op een laptop vind ik het niet gebruikersvriendelijk.

Ik weet niet of het op te lossen is natuurlijk, ik geef maar feedback.

Dank aan de admins voor al jullie werk!

Screen Shot 2023-04-27 at 19.31.19.png
 
Ja, jongens begrijpelijk dat als iets wegvalt er iets nieuws komt, maar hier hebben jullie toch niet echt goed bij stil gestaan denk ik dan.

Veel issues ok kunnen er wel van opgelost worden, maar neemt niet weg dat een heleboel van de gebruikers het kleurenensemble niet leuk vinden en ook de grote avatars, en blak die blijft hangen bovenaan, waardoor je 100% discretie verliest en daar draait het voor mij om, als ik tijd heb om even te komen kijken wil ik dat kunnen doen zonder zorgen, zoals bij de vorige layout was.
 
Hier ook zo. Een heel scherm voor een bericht van 1 regel.
Dit is m'n hele scherm. Oude MacBook Air, resolutie 720p.
Op een telefoon ben ik het intussen gewend dat je continu moet scrollen, maar op een laptop vind ik het niet gebruikersvriendelijk.

Ik weet niet of het op te lossen is natuurlijk, ik geef maar feedback.

Dank aan de admins voor al jullie werk!

Bekijk bijlage 103262
Dat heeft meer te maken denk ik door alle info links.
Die zou dan breder moeten om info te weergeven.
 
Dat heeft meer te maken denk ik door alle info links.
Die zou dan breder moeten om info te weergeven.
Het neemt meer plek in beslag als iemand banners heeft voor Oudgediende en Supporter plus een locatie. Mochten jullie de bovenbalk laten verdwijnen tijdens scrollen, dan zou dat ook ruimte genereren.

Ik vind het trouwens wel leuk dat als je helemaal naar boven scrollt, dat de pinup dan groter wordt.
 
Ik heb het een paar dagen aangekeken op mijn mobiel. Wat een klerebende die lay-out. Eén grote kleurenkermis, dikke vette karakters bij status. Grote avatar. Dit schreeuwt van je scherm af.
Vorige versie was mijns inziens discreter wat dat betreft.

Qua lezen van de berichten zelf geen probleem hier.
Het zal wel fifty/fifty zijn wat betreft de waardering.
 
Van mij had het ook niet gehoeven. Was prima. Maar kan ook aan mij liggen, heb altijd een hekel aan zulke "verbeteringen"
Vind het wel weer lullig voor degene die er heel veel tijd ingestoken heeft en het is ook wel te doen hoor, zo erg is het ook weer niet.
 
Ik ben ook geen voorstander van die nieuwe lay-out.
Ik ben het met vele anderen eens dat het te druk oogt, te veel zaken ook te snel opvallen en het is ook vervelend dat de zoekbalk blijft staan; de discretie is enigszins verloren gegaan.
Ik wilde de lettergrootte juist verkleinen, omdat de tekst m.i. zowel op de telefoon als laptop te groot oogt, maar zoals anderen al meldden, haalt dat weinig uit als je dit wilt instellen.

Geef mij maar de classic mode terug.
Het zal wel fijn zijn als die optie in ieder geval terugkomt, zodat eenieder kan beslissen of hij de nieuwe stijl wilt behouden of de classic mode wilt behouden.
 
Laatst bewerkt:
Eigenlijk even een poll starten hoe men de nieuwe layout vind.

De vorige lay-out gaat niet terugkeren.

Er worden nog wat puntjes op de i gezet waaronder het verkleinen van de avatars voor de desktop, het repareren van de lettergrootte selectie, betere weergave van gelezen/ongelezen notificaties en een neutralere SFW variant, maar buiten dat is dit het uiterlijk waarmee we verder gaan. Smaken verschillen, uit de posts in dit topic valt op te maken dat een deel het niks vind en een deel het prima vind, het zal een kwestie van wennen zijn.
 
Op de hoofdpagina zijn nieuwe berichten met gebruikersnaam aangegeven onder de titels. Ga je verder in het forum binnen een categorie zie je geen gebruikersnamen meer onder de titels.
 
Het gaat er niet om of de tekstgrootte normaal is gebleven of niet. Het gaat er om dat je de tekstgrootte via de instellingen kunt veranderen.

Je kan daar kiezen uit
Small
Medium
Large
Extra Large

Waarbij Medium recommended is.
Wat je ook kiest daar. De lettergrootte veranderd niet. In geen enkel template.
Dat is het probleem. Die functionaliteit werkt in het geheel niet. En blijkbaar niet alleen bij mij maar bij meerdere gebruikters.

Ik zou dat eens testen op een laptop bij jezelf of jij dat wel kan veranderen via die instellingen.
Zo wel op mijn telly, als op de Windows 10 desktop heeft dit wijzigen geen effect. De telly is een Android 13 Samsung en de browser in alle gevallen Mozilla Firefox.

De avatars zijn op de desktop echt veel te groot. 'Minder is meer' luid het aloude gezegde.
 
Nu paar dagen ff gebruikt die nieuwe layout

Ja het is mooier.. maar verder..

  • Wat is er nieuw -> Nu drama want je moet een extra klik doen (je krijgt eerst 20 post te zien.. dan meer en je ziet diezelfde 20 post + de rest. Tussen pagina voegt dus niets toe
  • Layout is niet meer discreet en dat is HEEL onhandig gezien het topic van dit forum. Layout is dus wel mooi maar als je semi anoniem wilt surfen is een neutrale layout handiger
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan