Wat is nou het verschil tussen de oude Hookers site en dit forum?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind 1 ding vervelend hier.
Recensies. Op Hookers kon je een aantal sterren zien naast de naam van de dvp. Het gemiddelde. Wat je al een zicht gaf op wie je bekeek.
Nu staan de dvp in het overzicht gerangschikt per datum van de laatste reactie. Echter zonder waarderingsquota. Je moet dus 1 voor 1 openen om te kijken.
Als je snel naar iets goeds in een bepaalde regio aan het zoeken bent duurt het op deze manier een eeuwigheid.
Dat was toch wel praktisch vind ik nu . Het gemiddelde zegt wel iets.
 
Dat is al meerdere keren gevraagd en dan val ik ook maar weer in herhaling dat er veel te weinig recensieformulieren worden ingevuld.
 
Het verschil met Hookers.nl is dat het hier veel relaxter aan toe gaat.
Daar waren op het forum een paar gasten met een hele grote ego en dat botste nog wel eens. Dat ging dan wel ten koste van de sfeer op het forum.

Was alleen op het forum, want tijdens de jaarlijkse meeting van wandelaars en dvp's was het heel gezellig onder elkaar.

Zelf ben ik als Johan122 begonnen in 2005 en gestopt als CrazyMF toen Hookers eindigde.
 
Het verschil met Hookers.nl is dat het hier veel relaxter aan toe gaat.
Daar waren op het forum een paar gasten met een hele grote ego en dat botste nog wel eens. Dat ging dan wel ten koste van de sfeer op het forum.

Was alleen op het forum, want tijdens de jaarlijkse meeting van wandelaars en dvp's was het heel gezellig onder elkaar.

Zelf ben ik als Johan122 begonnen in 2005 en gestopt als CrazyMF toen Hookers eindigde.
Gasten met grote ego's heb je overal en hier ook.
Het gaat vaak fout in de off topic gedeeltes maar daar wordt het meest gepost en dus internetverkeer en dat is voor een sponsor interessant. Dat was op hookers zo en hier ook.
Die meetings ben ik ook wel eens geweest. Dat was zeker gezellig.
 
Hookers had ooit een uitgebreide zoekfunctie, waar je kon zoeken op afkomst, grootte, haarkleur, lengte, borstgrootte, taal en ook op prijs en handelingen en zo. Toen was er een grote update, de site werd mobile-friendly maar de zoekfunctie was weg. Er was zogezegd een technische reden.

Bij hookers waren de bewegende reclames wel vaak walgelijk. "Geile oma's" met ongeile foto's en onappetijtelijke transen die met hun pik zwaaiden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind de sfeer hier wat relaxter dan op Hookers. Hookers werd op een gegeven moment wel kapot gemodereerd. En Hookers had hele andere belangen dan eerlijke recensies voorschotelen aan hoerenlopers.
 
Ik vind GR pretty much in alles beter/fijner...behalve in reviews van dames (what's in a name!)

Come on heren admins; waarom is er nog steeds geen review teller (en zodoende de mogelijkheid uberhaupt je eigen reviews makkelijk terug te kunnen vinden/bijhouden). En dat net al genoemde gemiddelde van geplaatste reviews...

Is het met al die sponsoring/adds inmiddels niet tevens een stuk lucratiever om meer bezoekers te trekken...want als er nou 1 ding daarvoor gaat zorgen is dit het wel...obviously...
 
Ik vind GR pretty much in alles beter/fijner...behalve in reviews van dames (what's in a name!)

Come on heren admins; waarom is er nog steeds geen review teller (en zodoende de mogelijkheid uberhaupt je eigen reviews makkelijk terug te kunnen vinden/bijhouden). En dat net al genoemde gemiddelde van geplaatste reviews...

Is het met al die sponsoring/adds inmiddels niet tevens een stuk lucratiever om meer bezoekers te trekken...want als er nou 1 ding daarvoor gaat zorgen is dit het wel...obviously...
Working on it!!! En dat komt dit jaar nog!
 
Deze site is goed, en tot nog toe geen ongepaste inmenging van moderatoren gezien. Bij Hookers waren op het einde de moderatoren mede het probleem. Zowel tijdens Hookers als nu is er een gelijkaardige site, relaxxxboard, maar die blijft op de achtergrond.
 
Deze site is prima, Hookers begon helaas af te glijden, ik heb er nog op gezeten toen het nog een andere naam had, het is steeds groter en helaas ook commerciëler geworden en toen knalde de bom, om nu alles daar af te kraken vind ik ver gaan, het was zeker een informatieve site waarin er ook moderators waren die hard werkte zonder belangen
 
Bij Hookers waren op het einde de moderatoren mede het probleem.
Zou je niet het hele moderatorsteam over één kam willen scheren? Ik behoorde er ook ooit toe. De hoofdmoderator heeft mij destijds bijgepraat over wat er aan de hand was. Eigenlijk zat het probleem slechts bij enkele mensen. Het merendeel van de moderators deed dit werk al vele jaren en uiterst integer.

Midhold als eigenaar en bijna monopolist, heeft ook niet echt mee geholpen.

Groet, groentje1970
 
Ik ben van 2017 tot het einde van hookers lid geweest onder een andere naam die hier nu al in gebruik is. Zo'n algemene. Deze site is nog nieuw dus vergelijking zou ik niet kunnen maken.
 
De oude moderators waren oké, de laatste nieuwe waren echter wel heel moeilijk om het zacht uit te drukken...
 
Heb nooit op hookers gezeten dus kan het niet vergelijken. Als ik het met andere forums vergelijk vind ik het hier erg streng. Als ik maar even een foutje maak door iets in de verkeerde catagorie te plaatsen heb ik meteen een straf aan me broek hangen. Persoonlijk vind ik dit erg overdreven. Wordt na verzoek wel weer opgelost. Thanks mod! Verder sta ik er echt van te kijken hoe actief en levendig dit forum is. Sommige forums zijn op sterven na dood. Hier bruist het en is er voor ieder wat wils te vinden. Leuk, ga zo door!
 
Ik vind dat het af en toe wel wat strenger mag, door een gebrek aan moderatoren wordt er naar mijn mening helaas te weinig gemodereerd. En nee, ik word geen moderator.
 
Ik vind dat het af en toe wel wat strenger mag, door een gebrek aan moderatoren wordt er naar mijn mening helaas te weinig gemodereerd. En nee, ik word geen moderator.
De beste stuurlui staan aan wal hahaha. Je kan het niet iedereen naar de zin maken. Aan de andere kant een moderator vinden zal geen probleem zijn. Zullen best liefhebbers zijn.
Dat had hookers wel, veel moderators ook voor specialiteiten. Dacht zelfs een vrouw voor bdsm.
 
Als ik maar even een foutje maak door iets in de verkeerde catagorie te plaatsen heb ik meteen een straf aan me broek hangen. Persoonlijk vind ik dit erg overdreven. Wordt na verzoek wel weer opgelost.
Je moest eens weten hoeveel berichten wij per dag verhuizen welke een vraag betreffen die in de recensierubriek staan, Terwijl er wel een giga banner/message bij staat om dit zeker niet te doen.
Nieuwe gebruikers krijgen eerst een waarschuwing bij het bericht dat ik verplaats. Jij hebt ondertussen +150 berichten, vandaar.
Verder hoef je je daar niets van aan te trekken. Beschouw het gewoon als een wake up call.

Hahaha klopt,maar ze zijn nit allemaal geschikt ;)

Ik ben ook niet geschikt.....

Ik vind dat het af en toe wel wat strenger mag, door een gebrek aan moderatoren wordt er naar mijn mening helaas te weinig gemodereerd. En nee, ik word geen moderator.
Paulus for the mod !!!
Niet vergeten dat we dit ook "erbij" doen.
 
Ik ben het overal helemaal mee eens! Kan nu eindelijk die goedkeuring bij ieder bericht er weer af?😘 Echt zo irritant!😀
 
De oude moderators waren oké, de laatste nieuwe waren echter wel heel moeilijk om het zacht uit te drukken...
Streng maar rechtvaardig. Streng moest soms om niet de pl***** uit te laten breken. Zeker in de kletstopics. Maar daar modderde ik niet maar wat aan. Dat deden collega's Krukkie en Deadelos.
 
Ik ben het overal helemaal mee eens! Kan nu eindelijk die goedkeuring bij ieder bericht er weer af?😘 Echt zo irritant!😀
Goedkeuring voor een bericht vindt plaats in sommige topics die dreigen te ontsporen, zoals ook dit topic.
 
Oké. Bij mij zit het er nog steeds op. Ook geen flauw idee voor hoelang dat dan is. Zet dat er dan bij. Als iemand hier loopt te vloeken of mensen te beledigen snap ik het hoor. Maar als iemand zich een keertje vergist vind ik het overdreven. Ik had eerst gezocht op z'n zelfde vraag. Wie heeft ervaring met? Maar dat was een andere provincië. Vervolgens zelf nieuwe vraag aan gemaakt. Nog gekeken of het geen recensie was en schijnbaar toch verkeerd geplaats.
Nogmaals verder leuk forum, heb veel gelezen de laatste maanden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan