Daten met een sekswerker? Hier hoe een betere partner te zijn

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Maakt niet echt verschil, in beide gevallen is het wennen voor de partner. Gewoon goede afspraken maken en dan komt het best wel goed. Voor de partner is het altijd het lastigste, want je moet je vrouw lichamelijk delen met anderen.
Maar je moet maar bedenken.. die gasten verdwijnen weer, maar jij hebt haar voor altijd. Ze zit naast jou op de bank, ligt naast je in bed.. denk dat anderen mega jaloers zijn 😁 En dat heeft ook wel weer wat toch? 😉
 
Maakt niet echt verschil, in beide gevallen is het wennen voor de partner. Gewoon goede afspraken maken en dan komt het best wel goed. Voor de partner is het altijd het lastigste, want je moet je vrouw lichamelijk delen met anderen.
Maar je moet maar bedenken.. die gasten verdwijnen weer, maar jij hebt haar voor altijd. Ze zit naast jou op de bank, ligt naast je in bed.. denk dat anderen mega jaloers zijn 😁 En dat heeft ook wel weer wat toch? 😉
ik ben heel nieuwsgierig @JokePrive, naar je memoires.
 
Respect dat cor het kan accepteren.

Alleen ik zal het nooit kunnen accepteren vind in een relatie ben je seksueel exclusief tot elkaar
ik zou het ook niet kunnen, het idee, dat je s'avonds alleen naar een film zit te kijken, terwijl je weet dat je partner, even flink genomen wordt.
Maar gelukkig zijn we allemaal niet het zelfde.
 
Laatst bewerkt:
Respect dat cor het kan accepteren.

Alleen ik zal het nooit kunnen accepteren vind in een relatie ben je seksueel exclusief tot elkaar

Mijn gevoelens zijn exclusief voor Cor en mijn lichaam ook tot een zekere hoogte. Zoenen met Cor is al anders dan met mijn cliënten. Veel meer passie zit daarin, want wij gebruiken heel subtiel onze tong bij elkaar terwijl cliënten je vaak onderkwijlen, hun tong zowat tegen je huig douwen en je kin kapot maken met hun stoppelbaard. Dit zo getypt te hebben.. begrijp ik ook heel goed waarom zoveel sekswerkers niet willen zoenen 🫣
 
ik zou het ook niet kunnen, het idee, dat je s'avonds alleen naar een film zit te kijken, terwijl je weet dat je partner, even flink genomen wordt.
Maar gelukkig zijn we allemaal niet het zelfde.

Daarom werk ik ook maar 1x in de avond en niet thuis. Overdag zijn we beide aan het werk en hoeft hij er ook niet aan te denken. Te druk met andere bezigheden waar hij bij moet opletten 😉

En 'flink genomen worden' valt in de praktijk wel mee hoor. Niet iedereen wipt als Nijntje.
 
hahah, je weet het weer goed te verwoorden Joke. 🤪

Goed he! En dat terwijl ik een kop vol watten heb, een lek neus, incl niezen en hoesten 🤧
En dan te bedenken dat er ook nog een berg afspraken daardoor vandaag kwamen te vervallen.

Maar zoals die rooie clown altijd zei: altijd blijven lachen Adriaantje.
 
Maakt niet echt verschil, in beide gevallen is het wennen voor de partner. Gewoon goede afspraken maken en dan komt het best wel goed. Voor de partner is het altijd het lastigste, want je moet je vrouw lichamelijk delen met anderen.
Maar je moet maar bedenken.. die gasten verdwijnen weer, maar jij hebt haar voor altijd. Ze zit naast jou op de bank, ligt naast je in bed.. denk dat anderen mega jaloers zijn 😁 En dat heeft ook wel weer wat toch? 😉
Dat is een volwassen en ook gezonde instelling Joke. Je bent een stukje ouder, ik ook, en misschien dat je door de jaren heen beter hiermee kunt omgaan.
 
Het verschil tussen jou en mij is.. ik heb geen relatie met iemand uit 't buitenland. Mijn partner en ik wonen samen in 1 huis, slapen samen, seksen samen.. dus wat is de meerwaarde voor ons om een open relatie te hebben? Ik heb veel lol in mijn werk, maar de hoofdreden is wel mijn inkomen. Dus zou ik mijn partner de vrijheid moeten geven om buiten de deur zijn vertier te laten zoeken, terwijl dat in mijn geval een heel ander verhaal is? Dan zou ik iedereen gewoon gratis moeten doen, dan klopt de open relatie

Ik heb 0 interesse in een open relatie en Cor heeft geen behoefte aan door hem betaalde seks. Hij wil liever zijn centen besteden aan andere zaken 🙂, wat zijn eigen woorden zijn!
Wij kunnen inderdaad onze relaties niet vergelijken, Joke. Ik wilde alleen het woord open relatie even benadrukken dat een ieder er anders in staat. Tot nu toe heb ik geen behoefte gehad om iemand anders te bezoeken/te ontmoeten. We (video)bellen elkaar bijna dagelijks, (is trouwens ook wel opwindend hoor videosex) hier heb ik genoeg aan. Ik wilde alleen duidelijk maken dat mocht de lust het overwinnen, dat er geen probleem van wordt gemaakt, dit is mijn mening over een open relatie. Mijn partner werkt 2 to 4 dagen per week in een andere stad, de rest van de week is ze bij mij, dan zijn we net als jij en cor een "gewoon stelletje", ik deel je mening dat het voor haar, net zoals bij jou, ook gewoon werk/inkomen is en dat ze het dan maar met een ieder gratis moet doen als men het over een open relatie hebt. Zo zie je maar weer dat de meningen verschillen. Jij en Cor zijn gelukkig op de manier hoe juilie relatie werkt, zo ook hoe wij gelukkig zijn met onze.
 
Als je al een paar keer sex heb gehad op dezelfde dag dan wordt het minder lekker doordat je simpelweg minder geil bent, dat lijkt me lastig voor een dvp wat ook een mens is, in een relatie. Sex wordt minder intens ook al is een partner niet te vergelijken met een klant, na meerdere keren sex op een dag is het toch anders, dat is onvermijdelijk. Ik heb dan toch liever een relatie met iemand die niet al 6x sex heeft gehad overdag waardoor het voor de dvp onvermijdelijk minder intens is
 
Als je al een paar keer sex heb gehad op dezelfde dag dan wordt het minder lekker doordat je simpelweg minder geil bent, dat lijkt me lastig voor een dvp wat ook een mens is, in een relatie. Sex wordt minder intens ook al is een partner niet te vergelijken met een klant, na meerdere keren sex op een dag is het toch anders, dat is onvermijdelijk. Ik heb dan toch liever een relatie met iemand die niet al 6x sex heeft gehad overdag waardoor het voor de dvp onvermijdelijk minder intens isslu

Als je al een paar keer sex heb gehad op dezelfde dag dan wordt het minder lekker doordat je simpelweg minder geil bent, dat lijkt me lastig voor een dvp wat ook een mens is, in een relatie. Sex wordt minder intens ook al is een partner niet te vergelijken met een klant, na meerdere keren sex op een dag is het toch anders, dat is onvermijdelijk. Ik heb dan toch liever een relatie met iemand die niet al 6x sex heeft gehad overdag waardoor het voor de dvp onvermijdelijk minder intens is
Ben het wel eens met je zou als man zijnde ook wel onzeker van worden eerlijk gezegd
 
Ik zou misschien
Als je al een paar keer sex heb gehad op dezelfde dag dan wordt het minder lekker doordat je simpelweg minder geil bent, dat lijkt me lastig voor een dvp wat ook een mens is, in een relatie. Sex wordt minder intens ook al is een partner niet te vergelijken met een klant, na meerdere keren sex op een dag is het toch anders, dat is onvermijdelijk. Ik heb dan toch liever een relatie met iemand die niet al 6x sex heeft gehad overdag waardoor het voor de dvp onvermijdelijk minder intens is
Meerdere keren sex per dag denk ik niet dat dit een probleem is, ik denk dat het meerdere keren per dag klaarkomen wat van de eetlust wegneemt.
 
Ik zou misschien

Meerdere keren sex per dag denk ik niet dat dit een probleem is, ik denk dat het meerdere keren per dag klaarkomen wat van de eetlust wegneemt.
Ik bedoel de dvp hè, ik denk niet dat ze meerdere keren klaarkomt op een dag, maar het heeft wel invloed op de zin in sex en de intensiteit, dan wordt het meer een gunst om sex te hebben met de partner, ik denk dat de dvp er minder van geniet, dat is onvermijdelijk als je al meerdere keren sex hebt gehad op een dag
 
Ik bedoel de dvp hè, ik denk niet dat ze meerdere keren klaarkomt op een dag, maar het heeft wel invloed op de zin in sex en de intensiteit, dan wordt het meer een gunst om sex te hebben met de partner, ik denk dat de dvp er minder van geniet, dat is onvermijdelijk als je al meerdere keren sex hebt gehad op een dag
Ik bedoelde ook DVP hoor
 
Als dvp zijnde kan je ook gewoon verliefd worden hoor, we zijn namelijk net gewone mensen met enkel een aparte baan.
De vragen worden me steeds gekker 😅 Joke volgens mij zijn we Siren Aliens of iets dergelijks hoor. Maar zeker geen mensen 🤭😂

Cor en ik zijn al 17 jaar samen, dus denk dat het wel goed zit tussen ons 🥰

Mooi geantwoord lieve schat!
 
Ik bedoel de dvp hè, ik denk niet dat ze meerdere keren klaarkomt op een dag, maar het heeft wel invloed op de zin in sex en de intensiteit, dan wordt het meer een gunst om sex te hebben met de partner, ik denk dat de dvp er minder van geniet, dat is onvermijdelijk als je al meerdere keren sex hebt gehad op een dag

Dat verschilt toch echt per persoon hoor.
Privé kan ik makkelijk 6 orgasmes hebben met 1 persoon in een lange vrijpartij.

Dus 1 per klant lukt ook gewoon.

Sommigen kunnen het inderdaad niet en sommigen willen het niet.

Verschilt per persoon.
 
Dat verschilt toch echt per persoon hoor.
Privé kan ik makkelijk 6 orgasmes hebben met 1 persoon in een lange vrijpartij.

Dus 1 per klant lukt ook gewoon.

Sommigen kunnen het inderdaad niet en sommigen willen het niet.

Verschilt per persoon.
Dat zal best dat je meerdere orgasmes kan krijgen maar jullie benadrukken steeds dat dvp's ook gewoon mensen zijn en als een mens al meerdere keren sex heeft gehad op een dag dan is de geilheid minder of zelfs weg en daardoor de sex minder intens, daarom zou ik liever een relatie hebben met iemand die geen dvp is zodat de sex iets 'speciaals' blijft
 
Waarom wordt er enkel naar sekswerkers gewezen dat ze weinig zin zouden hebben in seks na een dag werken? Veel vrouwen die geen sekswerker zijn hebben nooit zin in seks en/of intimiteiten.
Dat horen wij echt heel erg veel van diverse mannen. Als sommige mazzel hebben mogen ze 1x per maand ff vlug vlug en dan snel slapen.
 
Waarom wordt er enkel naar sekswerkers gewezen dat ze weinig zin zouden hebben in seks na een dag werken? Veel vrouwen die geen sekswerker zijn hebben nooit zin in seks en/of intimiteiten.
Dat horen wij echt heel erg veel van diverse mannen. Als sommige mazzel hebben mogen ze 1x per maand ff vlug vlug en dan snel slapen.
Als ik naar mezelf kijk, als ik al een paar keer sex heb gehad op een dag dan ervaar ik het heel anders, veel minder intens, ik ga er vanuit dat dat voor vrouwen ook zo geldt
 
Waarom wordt er enkel naar sekswerkers gewezen dat ze weinig zin zouden hebben in seks na een dag werken? Veel vrouwen die geen sekswerker zijn hebben nooit zin in seks en/of intimiteiten.
Dat horen wij echt heel erg veel van diverse mannen. Als sommige mazzel hebben mogen ze 1x per maand ff vlug vlug en dan snel slapen.

9 van de 10 klanten 👍🏼 Helemaal mee eens
 
Als ik naar mezelf kijk, als ik al een paar keer sex heb gehad op een dag dan ervaar ik het heel anders, veel minder intens, ik ga er vanuit dat dat voor vrouwen ook zo geldt

Er is wel een verschil...

Jij doet het voor je eigen lol, sekswerkers doen het ook voor jou lol. Kom je klaar, heb je mazzel. Maar dat kost wel bergen energie als je dat een paar keer hebt op 1 dag, dus snap dat veel sekswerkers liever niet willen klaarkomen en die energie in hun service steken. Dus voor ons is seks helemaal niet zo intens, integendeel zelfs.
 
En dat de sex minder intens wordt na meerdere keren sex op een dag? Ook mee eens?

Nee voor mij persoonlijk niet.
Maar dat is toch heel persoonlijk. Ik geniet van seks, vooral als het ongeremd is. Voor mij is het een stukje ontspanning.

Voor mij persoonlijk wordt de opwinding alleen maar meer.

Maar ik kan me voorstellen als je elke dag beschikbaar bent als dvp met 6 plus klanten per dag, de lol wellicht minder is.
Daarom kan niemand daar iets over zeggen. Verschilt te veel per persoon.

Een man die in de mood komt en een vrouw kan je ook niet vergelijken. En de intensiteit van een orgasme ook niet.

Al zal een vrouw een beter orgasme krijgen bij iemand die ze vertrouwd omdat ze haarzelf dan helemaal kan openen.

Vandaar dat het best apart is dat mensen in een monogame relatie geen seks hebben. Of een vrouw hebben die niet wilt..
Seks hoort er gewoon bij, in welke vorm dan ook.

Dus de aanname dat een sekswerker als partner waarschijnlijk geen zin zal hebben...ik denk niet dat die vlieger feilloos opgaat. Sorry Jimmy 😘
 
Er is wel een verschil...

Jij doet het voor je eigen lol, sekswerkers doen het ook voor jou lol. Kom je klaar, heb je mazzel. Maar dat kost wel bergen energie als je dat een paar keer hebt op 1 dag, dus snap dat veel sekswerkers liever niet willen klaarkomen en die energie in hun service steken. Dus voor ons is seks helemaal niet zo intens, integendeel zelfs.
Ik bedoel dat de sex met je partner minder intens is als je al meerdere keren sex hebt gehad op een dag, met sommige klanten zal het als werk aanvoelen maar met sommige niet, dan geniet je beide, uiteindelijk ben je minder geil voor sex met je partner, dan wordt het meer een gunst die je je partner wil geven, zelf geniet je er minder van, dat is onvermijdelijk
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan